maar blank is wel bestequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan van elke etniciteit wel een vrouw knap vinden
Kan jij asians knap vinden ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet verwachtquote:
Perzischequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arabische vrouwen vind ik ook wel mooi vaak.
Vind donkerevrouwen echt niet zo mooi srryquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ja die zijn er dan ook welquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vrienden?
in je eentje lijkt me saai, maar ik ben introvert
zij is te jong voor jouquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Perzische![]()
En weet één heel knap Iraaks meisje
Op het Duitse ubermenschvolkquote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Perzische![]()
En weet één heel knap Iraaks meisje
oktober wordt ze 18quote:
Daar zal ik ook wel het minste ervan mooi vinden, maar zullen er best wat zijn die aantrekkelijk zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind donkerevrouwen echt niet zo mooi srry
Oké 17 is wel geil jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oktober wordt ze 18
Maar denk dat ze deze zomer wordt uitgehuwelijkt. Zo gaat dat als ze op vakantie gaan naar zo'n land
Welke categorieën mag uit kiezen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke etniciteit vind jij het aantrekkelijkst?
hij is verliefd op de balquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke etniciteit vind jij het aantrekkelijkst?
Wij zouden práchtige kinders krijgen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal ik ook wel het minste ervan mooi vinden, maar zullen er best wat zijn die aantrekkelijk zijn.
Zou er alleen geen kinderen mee willen maken, want daar wil ik ook nog iets van mezelf in terugzien
Moet je met Hermelien trouwenquote:
Is Europa goed?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon alle etniciteiten die er bestaan op deze aardbol.
Is daar geen app voor om te zien hoe dat zou worden?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij zouden práchtige kinders krijgen bijvoorbeeld.![]()
Nee dit is geen uitnodiging.
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is daar geen app voor om te zien hoe dat zou worden?
Vn Harry Snotterquote:
Ik zie al kindjes rondlopen die op mij lijken maar dan met zwarte krullenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooit van gehoordzal even zoeken
Eerste twee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds vrij divers.
Gewoon blank, latina, arabisch, negerin
hoeft zij niet van af te wetenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan kan je geen halfbloedjes meer maken
Bahquote:
Hebben wij toevallig kindertjes samenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie al kindjes rondlopen die op mij lijken maar dan met zwarte krullen
Heb jij een celeb crush? (en nee je mag niet Ron Jans kiezen)quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste twee.
Met negerinnen en Arabischen heb ik niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |