Kan wel wezen, maar ik zie hem al dansend draaien met zijn heupen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij zingt het anders allemaal mee, dan zal het hem toch wel liggen.
Nu gaat het niet meer van je netvlies af.quote:
quote:
Domme pikkenzuigster wil weer 23 cmquote:
Applaus foor jesellufquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch knap dat we de COS nog vol krijgen met die saaie streams
Rot even op met die YT filmpjes...quote:
Geweldige acteur.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rot even op met die YT filmpjes...
Koffietandjes, is niets meer aan te doen...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:30 schreef Cir het volgende:
smerige bek met grauwe tanden heeft Cees
doe er wat aan Seniele rijke dwaas
.. Cees verteld in de jaren eind jaren 60 tv kijken
sjips en pinda's
Cees ookquote:
Linda van Dijk, maar die zal je dan ook wel niet kennen.quote:
1978 Tering. Ik ken hem nogquote:
Is dat zijn dochter? zit in de genen dan zekerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linda van Dijk, maar die zal je dan ook wel niet kennen.
True that.quote:
Jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vond ik altijd wel eeuhmm..quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linda van Dijk, maar die zal je dan ook wel niet kennen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:36 schreef Cir het volgende:
Cees verteld over - Blue Movie ...
hij keek de film met zn minares toendertijd
het was een wilde avond . luxaflexen dicht
aanmaak dip saus en de geur van Fondeu
gevulde eitjes en rolletjes ham met asperge
..
ze kregen het allemaal niet op
we deden alles wat we op tv kwam na ,verteld Cees zonder geneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harige kutten tijd
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Linda van Dyck was zijn stiefdochter.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat zijn dochter? zit in de genen dan zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is wel erg OT. Sorry mods.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ja na dat ze 2 aspirientjes van Vic had gekregen, bij de tweede aanval daarna hadden ze direct moeten zien dat het ernst was.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het ging wel even iets anders skeet,romy liep tussendoor ook te lachen en Nakkie te skreeuwen...
Alsof er iets beters is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rot even op met die YT filmpjes...
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee Linda van Dijk verschrikkelijk mens
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]Prachtige vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is wel erg OT. Sorry mods.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Cees ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee Linda van Dijk verschrikkelijk mens
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:36 schreef Cir het volgende:
Cees verteld over - Blue Movie ...
hij keek de film met zn minares toendertijd
het was een wilde avond . luxaflexen dicht
aanmaak dip saus en de geur van Fondeu
gevulde eitjes en rolletjes ham met asperge
..
ze kregen het allemaal niet op
we deden alles wat we op tv kwam na ,verteld Cees zonder geneBlue movie is ooit uitgeroepen als de slechtste film ooit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Kom op zonder Cees is het een saaie tering zooi.quote:
Plots wat, die zwerver doet niksquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ruud moet niet zeiken....
Die heeft 20x aangegeven dat hij niet met het bestuur te maken wilt hebben..en vergaderen enzo....
En dan nu plots dit ??
Kleuter.
quote:
niet diequote:
Dat zeg je toch niet zomaar over de vrouwen daarquote:
quote:
quote:
Hahahahahahaquote:
De ironie.quote:
alleen red ie het nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cees heeft maar één team: Team Cees.
ze voelt zich nu zeker '' een sterke sexy vrouw ''quote:
Kick jou het goede pad weer op.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Samen zijnis samen lachen samen
leven door
te zijn
ik ga belgie kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:47 schreef Ghostbuster het volgende:
ALLEMAAL NU
SAMEN ZIJN IS SAMEN LACHEN SAMEN HUILENNNNNNNNN
Ik word kriegel van dat haar zwiepen en dan weer in een staartje en zwiep weer niet. Ik zit met mijn handen in het haar.quote:
Nah, Cees moet een andere hobby gaan zoeken. Je neemt wel snel genoegen met Cees hoor. Ik vind hem een saaie donder. Dan nog liever GJ. Die heeft tenminste 'echte' ballen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op zonder Cees is het een saaie tering zooi.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:48 schreef Gooddeal het volgende:
Volgens mij is de brommer binnen. Do en Rianne doen zo geheimzinnig.
Even handen door het haarquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:51 schreef LLgetikt het volgende:
wel grappig dat foam tieten EXTRA aanwezig zijn vandaag
Ben je gek joh, van zo'n brommertje?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:51 schreef Bramenstruik het volgende:
ga maar lekker crossen, kippen van de leg, koeien overstuur, topidee!
Ruud loopt waarschijnlijk tegen de verkeerde te oreren. (niet gehoord, maar kan me wel zoiets bedenken). Cees is een soort NSB'er. Hij verraadt je in een oogwenk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:41 schreef markvanrinsum het volgende:
ruud wil de president wegstemmen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou met DOos op de brommert is het meer 'n "truttenschudder"
Het is bedoeld om naar zijn werk te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:54 schreef RobbieRonald het volgende:
Waar is dat ding voor? Beetje co2 voor de lol de lucht in pompen?
Een dikke buik en een blikje bier in haar hand zou het plaatje wel afmaken ala Maaskantje.
Zo vreselijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:56 schreef Gooddeal het volgende:
Do gaat dit dus zogenaamd per ongeluk verraden he? Je ziet het aankomen.
Mag ik ruiken?quote:
Ik heb er lang geduld mee gehad, maar ik kots er op momenteel. Wat een nepwijf.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Do kan niet eens alleen roken....
zit 24/7 op Bas..
Heb niet veel tegen Do.... maar ...maar....
Soury doet zo lief vanavond.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij typed sneller dan hij denkt
moet ze tegen Ruud zelf zeggen, die is degene die het haar op laat knappen, de zogenaamde zelfstandige vrouwquote:
Vervelende stalkerquote:
Ik ook. Was wel leuk geweest voor de hippie markt.quote:
zo ziek dat ze make up op doetquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:01 schreef Cir het volgende:
beter indd Rowena je houd je smoel
zoals je zelf zegt
verwend lui mokkel,.. met je ik ben ziek
en doe hier de koeien
3 vlaaien opstrooien en voeren
. walgelijk mensje
of een Zundappquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook. Was wel leuk geweest voor de hippie markt.
Tijd voor een nakkie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:02 schreef Bramenstruik het volgende:
buiten had ze haar eigen bedrijf, maar wel kleertjes van Barry zn geld
Met een Vosse staartquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook. Was wel leuk geweest voor de hippie markt.
en een kreidler brommert club op de theequote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met een Vosse staart![]()
( eeeuh... nep dan ; )
Ja, is ook van die tijd.quote:
geloof niet dat ze dat nu veel doet, maar dat gesnuif van haar dat is geen hooikoorts alleenquote:
Klik er op...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:03 schreef LLgetikt het volgende:
maar ik zag op marktplaats dat zo'n nieuwe 3500 euro koste
ik weet wel dat ze met barry heel veel blowde, en ik heb haar ook een paar x verdacht gezienquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geloof niet dat ze dat nu veel doet, maar dat gesnuif van haar dat is geen hooikoorts alleen
Wat is het nou voor een brommertquote:
Juist..... en bloemetjeshemd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
( eeeuh... nep dan ; )
Tomos ook.quote:
Buttons op je spijkerjackquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist..... en bloemetjeshemd.en sticky natuurlijk.
had verkeerd gekekenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klik er op...
Walnoten ?
http://www.marktplaats.nl(...)d0&previousPage=home
dat opgefokte vaak, denk dat ze het daar echt wel eens gedan heeftquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik weet wel dat ze met barry heel veel blowde, en ik heb haar ook een paar x verdacht geziendat ze stoned leek
Ik had een Puch, met zo'n hoog stuur, en heel veel chroom.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tomos ook.
Puch hoorde bij de hippieachtigen, Tomos bij de nozems.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik weet wel dat ze met barry heel veel blowde, en ik heb haar ook een paar x verdacht geziendat ze stoned leek
nouja, als je heel veel blowt en opeens niet meer, dan kom je uit die bubbel, ik denk dat het bij haar ook zo is..quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat opgefokte vaak, denk dat ze het daar echt wel eens gedan heeft
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:05 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
had verkeerd gekeken
scooter inplaats van brommert
nee maar ze deed het heel veel snap je?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Van blowen word je relaxed... niet zwaar irritant !
Precies, daarom blijf ik erbij dat ze snuift.quote:
Buikschuivers ,Kreidlers en Zundap...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tomos ook.
Puch hoorde bij de hippieachtigen, Tomos bij de nozems.
Yup...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:06 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nee maar ze deed het heel veel snap je?
Lijkt me logischer jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, daarom blijf ik erbij dat ze snuift.
Tuurlijk BQ dat kan allemaal maarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, daarom blijf ik erbij dat ze snuift.
In onze tijd was het Kreidler of Zundap.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had een Puch Monza herenbrommer met racekuip
In dorpen jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
In onze tijd was het Kreidler of Zundap.
ik bedoel daarmee, als je het heel veel deed, en nu niet meer, is andere manier van dingen verwerken dan hoe het wasquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup...
Maar ze zit er al maaaaaanden...
Tis een keer over toch ?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Buikschuivers ,Kreidlers en Zundap...
dat zijn eerder frustraties wat er bij haar speeltquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef Bramenstruik het volgende:
heb niets tegen drugs, maar ik ben een heel gematigde, van alles, wordt ook van alles lekker rustig, maar Row is gefokt en raakt gefokter
En van die gekleurde kwassie's aan het stuurquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
( eeeuh... nep dan ; )
Wijde broekspijpen (aan de onderkant).quote:
Hmmm ...oké...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik bedoel daarmee, als je het heel veel deed, en nu niet meer, is andere manier van dingen verwerken dan hoe het was
Ja maar dat word je niet van wiet, ik ben wel is in die coffeeshops geweest iedereen lag te pitten zowatquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef Bramenstruik het volgende:
heb niets tegen drugs, maar ik ben een heel gematigde, van alles, wordt ook van alles lekker rustig, maar Row is gefokt en raakt gefokter
Ze moet gewoon een flinke beurt hebben. Ruud zijn anaconda, je weet wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat zijn eerder frustraties wat er bij haar speelt
Dolf deed het ook, waarom zij niet?quote:
meestal wel, maar ook wel anders gezien hoor, en met de zware wiet zoals White Widow, mensen worden zwaar paranoidequote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar dat word je niet van wiet, ik ben wel is in die coffeeshops geweest iedereen lag te pitten zowat
Preciesquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar dat word je niet van wiet, ik ben wel is in die coffeeshops geweest iedereen lag te pitten zowat
Ik had een Yamaha FS1 Sherif.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had een Puch Monza herenbrommer met racekuip
Ja maar dan hebben ze al jaren gebruikt ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
meestal wel, maar ook wel anders gezien hoor, en met de zware wiet zoals White Widow, mensen worden zwaar paranoide
Ligt die opgebaard?quote:
Ahhh white widow, heerlijk spul vond ik dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
meestal wel, maar ook wel anders gezien hoor, en met de zware wiet zoals White Widow, mensen worden zwaar paranoide
ik denk het ook en hoop het ook, dat ze dr waffel maar dicht houdtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze moet gewoon een flinke beurt hebben. Ruud zijn anaconda, je weet wel.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk het ook en hoop het ook, dat ze dr waffel maar dicht houdt
Ze is gisteravond geopereerd of weet je dat al?quote:
Ja en niemand geloofde het en was script bla blaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is gisteravond geopereerd of wist je dat al?
En zelf zit ze daar om de wereld te verbeteren?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:11 schreef Ranah het volgende:
row trekt het niet dat langdurige gezanik en mensen die er alleen maar voor hun eigen hachie zijn
ze moet haar prioriteiten eens duidelijk makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze moet gewoon een flinke beurt hebben. Ruud zijn anaconda, je weet wel.
Om te gieren dat wijf.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:12 schreef Ranah het volgende:
ruud: opstaan, ontbijten en dan?
row: ik kan de hele dag muziek maken maar dan?
Wat denk jij?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze moet haar prioriteiten eens duidelijk maken
vriend heeft ze
Die drukt op al mijn verkeerde knopjesquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Rollade ook weer druk. ;')
[ afbeelding ]
Ja, twee oorlogswonden van 3 mm elk ongeveer. dat je er ff gammel van bent geloof ik zomaar, maar een papegaai boven je nest en zeven man verplegend personeel leek mij ietwat overdreven.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is gisteravond geopereerd of weet je dat al?
Ben ik met je eens, maar eh... ze is al zo lang van huis en ..... heeft daar moeite mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze moet haar prioriteiten eens duidelijk maken
vriend heeft ze
Dat dat kreng geen doorlig plekken heeft inmiddelsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Rollade ook weer druk. ;')
[ afbeelding ]
blijkbaar zit of haar relatie niet goed of ze neemt het zelf niet zo nauw met de regelsquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat denk jij?
In love met Barry en verder een tomboy ?
Of ontspoort hopeloos geval ?
'korte ei' bestaat überhaupt al nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Foei Do, bij is niet met een "korte ei"
en vooral een heel grote mondquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:17 schreef Dotteke het volgende:
Wat is Row toch aan het zeuren, dat mens doet buiten de koeien geen helemaal niets wat zeurt ze nu toch allemaal
ze houd zichzelf voor de gekquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar eh... ze is al zo lang van huis en ..... heeft daar moeite mee.de slet.
Dan gaat ze toch naar huis? Ze kwam daar om een 'singul' op te nemen, nou, dat is gebeurd. Ajuus.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar eh... ze is al zo lang van huis en ..... heeft daar moeite mee.de slet.
+7quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch naar huis? Ze kwam daar om een 'singul' op te nemen, nou, dat is gebeurd. Ajuus.
Vandaar ook mijn aanhalingstekensquote:
Eerst Ruutepuut.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch naar huis? Ze kwam daar om een 'singul' op te nemen, nou, dat is gebeurd. Ajuus.
behoorlijk ook jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ruud verdraaid nu Jesse zijn woorden....
Doorgekookte wortel..
Wat vreemd, gisteren kon hij nog komen voor gereduceerd tarief , ¤250,-quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Jeffrey Oud kan niet komen.
Dan vragen ze toch gewoon Isabella Smit?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Row vind dat Jesse een beetje bescheiden moet zijn...
Wat zij is er al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang
Hoor nou toch wie dat zegt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Row vind dat Jesse een beetje bescheiden moet zijn...
Wat zij is er al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang
Was Cees alles weer gaan doorvertellen? De gifbeker staat al klaar ....quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:20 schreef Cir het volgende:
Cees en Jessie in gesprek over de praatjes van Ruud en de op hande zijnde opstand
Jessie hij verdraaid de boel
Cees verder,...
Jessie wat dat betreft heeft ie een verstand van een vis
Cees rustig afwachten
Jessie ik was niets van plan
Cees heel goed heel goed
nog een heel eind .. naar 80 voor Rowenaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:21 schreef Bramenstruik het volgende:
Row als ze tachtig is staat nog bij de jonge jongetjes de coole bitch uit te hangen, ey jo, tis ook geen gezicht meer, overjarige tiener
samen hadden ze een geprekquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was Cees alles weer gaan doorvertellen? De gifbeker staat al klaar ....
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben waarschijnlijk te soft en te romantisch...
Maar als Ik met 15 man een enclave zou hebben... zonder huur... met een akker en zoveel mogelijkheden....
Ik zou plezier hebben met mijn lotgenoten ( als in lot uit de loterij ) ...
Ik zou genieten... en doen waar ik zin in heb...
Ik heb respect bijna... hoe een febo dit bij elkaar heeft kunnen rapen.. I know..i know TV enzo...maar toch,..
Of ik ben gewoon vreemd...
Ik zal wel anders gebakken zijn, maar ik hou niet van dat gekonkel, vooral niet als er later weer geslijmd wordt met de persoon die over de tong gaat. En mind you, Cees doet dit constant.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:23 schreef Cir het volgende:
[..]
samen hadden ze een geprek
logisch dat Cees verteld
logisch dar Jessie verteld
imo
nee jij bent niet vreemd, en zo zag ik het ookquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar als Ik met 15 man een enclave zou hebben... zonder huur... met een akker en zoveel mogelijkheden....
Ik heb respect bijna... hoe een febo dit bij elkaar heeft kunnen rapen.. I know..i know TV enzo...maar toch,..
Of je hebt last van spatiesquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |