Ahaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ze zo ging shaken met dr booty
soortvan goedquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
How ya doin'
[..]
Ja beft, heb alleen zo'n deurrekstok gekocht en krijg het niet in elkaar. Hoe is met jou dan
Komt goed hopelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
omdat ik me foktopt voel
maar kan gebeuren
Ga je sportieve meid zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo'n rekstok maar dan aan je deur bevestigd
van alles beetje ophoping je weet toch relatie loopt beetje moeilijk werk word teveel rijles erbij is teveel is teveel tegelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt goed hopelijkwie/wat heeft zo'n gevoel veroorzaakt?
hij moet doorwerken op kantoor muhquote:
Awh. Sinds wanneer relatie? Nog even en je rijlesgedoe is voorbijquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
van alles beetje ophoping je weet toch relatie loopt beetje moeilijk werk word teveel rijles erbij is teveel is teveel tegelijk
Ja btje spiertjes kwekenquote:
ja, hij werkt erg veel.quote:
Goed bezig, ik heb net alle meubels verplaatst zodat ik in mijn huis kan sportenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Awh. Sinds wanneer relatie? Nog even en je rijlesgedoe is voorbij
[..]
Ja btje spiertjes kweken
Ripped lokaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed bezig, ik heb net alle meubels verplaatst zodat ik in mijn huis kan sporten
Dat is wel jammer. Lijkt me echt naar als je op een vrijdagavond over moet werken dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, hij werkt erg veel.
Hoe gaat het met je Duitser?
Ik was weekendje in Duitsland afgelopen weekend, maar zag echt maar 2 knappe op een drukke zaterdag in een stad
Wil hij z`n kaakspieren op topniveau hebben dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel gaat ook sporten zegt hij dus ik moet wel om niet achter te blijven.
#dreamcouplequote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel gaat ook sporten zegt hij dus ik moet wel om niet achter te blijven.
He waarom zeg je dit nu weer.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil hij z`n kaakspieren op topniveau hebben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |