geweldig, heel nederland gaat het deze week hebben over of zijn/haar favoriet door is
quote:nou ja wat maak het uit, ik denk toch dat kamer 3 ook doorgaat.
Op vrijdag 29 november 2002 23:53 schreef Cybart het volgende:[..]
ik meen haar toch later op de grond te hebben zien zitten (vooraal ergens) in kamer 2
quote:Ik bedoelde dus jammer van dat meisje rechts (Denitia ofzo heet ze geloof ik). En om Suny kon je lachen, dus in dat opzicht is het ook jammer dat zij eruit is.
Op vrijdag 29 november 2002 23:53 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Jammer?????????????? BETER!!!!!!!!!!! Als dit de kamer met de afvallers is, dan ligt Sunny er ook uit
Zusje van Aukje van Ginneken dus? Maakt tog nie uit.. als ze maar kan zingen
quote:Maar dan gaat Sunny dus niet door
Op vrijdag 29 november 2002 23:52 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]Dat meisje hier uiterst rechts vond ik ook best goed maar zij is er dus uit (want dit is overduidelijk de afvallersgroep, getuige de jongen met de pet), jammer.
quote:Ik geef je helemaal gelijk!
Op vrijdag 29 november 2002 23:55 schreef postinggirl het volgende:
Maar ik vraag me nog steeds af wat ze daar in die jury nou in godsnaam in die Joel zien. Gewoon bij de laatste 30, niet te geloven (Naast dat zijn presentatie geforceerd overkomt vind ik het nog een enorm lelijk joch ook.) .
quote:sorry my mistake
Op vrijdag 29 november 2002 23:55 schreef charmed_angel het volgende:[..]
nou ja wat maak het uit, ik denk toch dat kamer 3 ook doorgaat.
quote:
Maar ik vraag me nog steeds af wat ze daar in die jury nou in godsnaam in die Joel zien. Gewoon bij de laatste 30, niet te geloven (Naast dat zijn presentatie geforceerd overkomt vind ik het nog een enorm lelijk joch ook.) .
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 22:45 schreef SmashBro het volgende:
Ik vond Joël eigenlijk best goedDat draaien enzo tijdens dat nummer dat ze met z'n drieën moesten doen, het liep gewoon perfect. En hij zong ook niet onverdienstelijk. Maar ja, die kop he...
quote:Dat is ie ook...maar hij heeft wel een goede stem.
quote:yep, want die gast links is heeeelemaaaal geen idol qua uitstraling.
Op vrijdag 29 november 2002 23:52 schreef Tarden het volgende:
Daar hoef ik geen voorstukjes voor te zien.
Kamer 1 is exit!
Die gast met die pet was 3x niks.
Sunny staat nog op de nagels te bijten
Het wordt cloudy volgende week
quote:IDD! Vind hier maar hele volksstammen van die een poster van hem boven hun bed willen hangen..
Het is een zombie!
quote:helemaal waar. en heb je die vader van m gezien? wal-ge-lijk. "Joël is zo bijzonder bla..bla..bla...bla"
quote:vind zelfs wayne beter
Op vrijdag 29 november 2002 23:57 schreef Fogerty het volgende:[..]
Dat is ie ook...maar hij heeft wel een goede stem.
quote:Maakt ook niets uit, maar waarom wil RTL dan dat wij dit weten?
Op vrijdag 29 november 2002 23:55 schreef Twincy het volgende:
Zusje van Aukje van Ginneken dus? Maakt tog nie uit.. als ze maar kan zingen
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 30-11-2002 00:03]
quote:Mwjah dat is de kracht van het medium televisie.. ze kunnen de kijker beïnvloeden en laten geloven wat zij willen...
Op vrijdag 29 november 2002 23:59 schreef Tarden het volgende:[..]
Maakt ook niets uit, maar waarom wil RTL dan dat wij dit weten?
Ik vind dat merkwaardig.
Bovendien zit de registratie van de rondes kennelijk zo in elkaar dat bij de kijkers bepaalde mensen naar voren worden geschoven.
Niet echt objectief dus.
quote:Idd...
Op vrijdag 29 november 2002 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
Volgen mij zaten er in kamer 2 meer mensen dan in kamer 1 en 3. Dat viel mij op.
quote:rekensommetje [ben nie goed in wiskunde dus t spijt me als k t fout doe] dr waren dr 94, dr gaan dr 30 door.. is dus 64 over... en dr gingen op de 1e theaterdag 24 uit tog? zoiets iig.. hou je er 40 over .. delen door 2 is ongeveer 20 personen in kamer 1 en 20 in kamer 3. Kan dat kloppen?
Op vrijdag 29 november 2002 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
Volgen mij zaten er in kamer 2 meer mensen dan in kamer 1 en 3. Dat viel mij op.
Daarom, dat idooltje staat allang vast
quote:Mwjah, maar goed... het blijft leuk om naar te kijken..
Op zaterdag 30 november 2002 00:04 schreef Tarden het volgende:
> Mwjah dat is de kracht van het medium televisie.. ze kunnen de kijker beïnvloeden en laten geloven wat zij willen...Daarom, dat idooltje staat allang vast
Je moet de uitkomst van het programma maar niet te serieus nemen
quote:Mindfucken voor gevorderden dit
Op zaterdag 30 november 2002 00:04 schreef Twincy het volgende:[..]
rekensommetje [ben nie goed in wiskunde dus t spijt me als k t fout doe] dr waren dr 94, dr gaan dr 30 door.. is dus 64 over... en dr gingen op de 1e theaterdag 24 uit tog? zoiets iig.. hou je er 40 over .. delen door 2 is ongeveer 20 personen in kamer 1 en 20 in kamer 3. Kan dat kloppen?
quote:Dat kan wel kloppen ja, maar volgens mij zater er in kamer 2 heel veel, kamer 3 iets minder, en in kamer 1 iets meer dan in kamer 3
Op zaterdag 30 november 2002 00:04 schreef Twincy het volgende:[..]
rekensommetje [ben nie goed in wiskunde dus t spijt me als k t fout doe] dr waren dr 94, dr gaan dr 30 door.. is dus 64 over... en dr gingen op de 1e theaterdag 24 uit tog? zoiets iig.. hou je er 40 over .. delen door 2 is ongeveer 20 personen in kamer 1 en 20 in kamer 3. Kan dat kloppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |