Ach boeiend. Heb ook positieve recensie gelezen dat de vibe die ze creeerden juist heel tof was, dat is bij elke recensie anders natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.oor.nl/#!/arti(...)n_de_arena-1/concert
deze recensie echt heel pijnlijk
Ach als je t zelf maar leuk vindtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach boeiend. Heb ook positieve recensie gelezen dat de vibe die ze creeerden juist heel tof was, dat is bij elke recensie anders natuurlijk
En dat vooralquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ach als je t zelf maar leuk vindt
Gratis. Nigga WHATquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat vooralIk moet zeggen dat ik ze de afgelopen jaren weinig geluisterd had maar kon gratis mee dus waarom niet
EN als je die nummers dan live hoort is toch wel erg tof
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey jij hebt liedje van coldplay als ondertitel
Ja, mn ma zou met haar beste vriendin gaan en met mijn neef en oom.quote:
Nice. Ben wel jaloersquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mn ma zou met haar beste vriendin gaan en met mijn neef en oom.
Maar die vriendin werd ziek, en toen mocht ik kaartje. Moet dr waarschijnlijk nog 2 tientjes betalen ofzo, maar goed, dat is ook niks
dit heb je al tien keer verteldquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mn ma zou met haar beste vriendin gaan en met mijn neef en oom.
Maar die vriendin werd ziek, en toen mocht ik kaartje. Moet dr waarschijnlijk nog 2 tientjes betalen ofzo, maar goed, dat is ook niks
Ja,quote:
haha noobquote:
Weet niet meer precies, wel vies duur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |