Van mij mogen ze de duur tussen de punten ook nog wel iets verkorten. Publiek wil ook wat.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef BeamofLight het volgende:
Speelde iedereen maar als Brown. Stuiter stuiter bam.
Wawa op gras is gewoon kut.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:55 schreef opgebaarde het volgende:
De aanstaande uitschakeling van Wawrinka komt volgens mij niet als een verrassing hier. Waar komt dat vandaan, normaliter toch de torenhoge favoriet?
Z'n shotmaking zou toch moeten liggen voor gras in principe. Maar een te rechtlijnig spel ofzo hiervoor.quote:
Nee? Staat op flashcore iig.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niet bekend hoe laat en of ze vandaag wel speelt.
Dat is ook maar een gok van degene die dat beheert. Na Kyrgios - Brown komen nog Kvitova - Makarova en Kuznetsov - Nishikori, dus ik zou er niet op rekenen dat ze nog mag.quote:
Hoef ik ook niet te kiezen tussen voetbal o ftennis iigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook maar een gok van degene die dat beheert. Na Kyrgios - Brown komen nog Kvitova - Makarova en Kuznetsov - Nishikori, dus ik zou er niet op rekenen dat ze nog mag.
Andere baan wordt het ook niet omdat tweede rondes nog gespeeld moeten worden.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:55 schreef opgebaarde het volgende:
De aanstaande uitschakeling van Wawrinka komt volgens mij niet als een verrassing hier. Waar komt dat vandaan, normaliter toch de torenhoge favoriet?
Nog een statjetwitter:sportdw twitterde op vrijdag 01-07-2016 om 16:58:42Del Potro has lost 7 times at Wimbledon/Olympics. Four of those were to the top seed, twice to seeds 5-9 and once to Lleyton Hewitt... reageer retweet
twitter:BenRothenberg twitterde op vrijdag 01-07-2016 om 16:59:02Total backhand winners for del Potro through his first two rounds at #Wimbledon: 1. But who cares, he's winning. Awaits Pouille-Young. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |