Ik zie dat Cartman er ook nog is, dan zet ik mijn headset ff af!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 00:23]
Kan dus niet teveel tikken...
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 12-11-2000 00:31]
Maar ik probeer je niet op te jagen hoor Harry. Dacht dat Cartman haar verbinding ook weer kwijt was en had zelf ff een break nodig van al dat geschreeuw
Maar truste voor nu Cartman Cul8r!
Toch wel onhandig als de rode >>> er niet meer zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 12-11-2000 01:22]
quote:LOL
Op 12 november 2000 01:19 schreef Harry het volgende:
Toch wel onhandig als de rode >>> er niet meer zijn...
Is er iemand die caps kan maken ???
quote:Thx man. Moet wel wat tussen zitten..
Op 12 november 2000 01:55 schreef cynix het volgende:
Ik heb al wat screenshotjes, ga ze zo ff plaatsen.
quote:Idd supersaai Miracle, we kunnen eigenlijk de verslagen van het vorige feestje hier wel neerzetten. Heb je hetzelfde verhaal met dezelfde muziek...
Op 12 november 2000 01:52 schreef Miracle het volgende:
Qt hoe hou je't vol, zelfs een feest kan hier saai zijn merk ik
Ze mogen toch niet schrijven ?
Enne hoop doet leven Zeeuws Jongetje
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 02:12]
Oh, en Desiree en Hieke ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 12-11-2000 02:21]
quote:Met de nieuwe weekopdracht is de geile atmosfeer ook gelijk verdwenen volgens mij. Misschien dat de nieuwe biervoorraad helpt ?
Op 12 november 2000 02:11 schreef Qt het volgende:
Enne hoop doet leven Zeeuws Jongetje
quote:Nog meer bier? Daar vergroot je het libido ook niet echt mee denk ik
Op 12 november 2000 02:27 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Met de nieuwe weekopdracht is de geile atmosfeer ook gelijk verdwenen volgens mij. Misschien dat de nieuwe biervoorraad helpt ?
Staat boven op het kippenhok naar buiten te schreeuwen ' ik ben R. van BB '.
Zegt dat hij niet dronken is ; als ze dat gaan zeggen...
Dat staat genoteerd
en je ouders zijn trots op je , ja vast, zou ik ook zijn als me kind zo vreselijk dronken op tv zou zien
--------------------------------------------------------------------------------
Bianca, Hieke, Georgie en Robin gaan gezamelijk onder de douche. Ze hebben maar 1 handdoek, die van Robin. Bi en Georgie komen dus bloot naar buiten.
--------------------------------------------------------------------------------
Kim stond er ook onder. Georgie en Robin waren ontkleed, Bianca droeg een string, Kim en Hieke hadden hun ondergoed nog aan.
quote:
DazK schreef op 12-11 om 02.52 uur am dit op BBwatchers:Zo gaat het dus echt!
Voor degenen zonder decoder (want Big Brother zendt het vast niet uit):
Ferdi en Hieke zijn tijdens een heftig Toga-feest ergens in de hobbykamer weggekropen, zodat de camera ze niet kan zien. Het is duidelijk dat ze niet alleen maatjes zijn!
Lekkker figuur die Hieke, huilen om haar kind, haar vriend denkt dat ie haar kan vertrouwen, en intussen zit ze fijn te rommelen met een ander (en waarschijnlijk dumpt ze em daarna weer net zo hard).
Als Hieke wint, is dat wat mij betreft het bewijs, dat niet goedheid, maar slinksheid wordt beloond! Iedereen denkt dat het zo'n leuke spontane meid is, maar niets is minder waar. En dit is niet gelogen ofzo, ik mocht Hieke graag in eerste instantie, maar ik heb nu (dankzij de decoder) genoeg gezien om het tegendeel te beweren (dit was maar 1 van de vele dingen)
Nee, dan maar Georgie, Desiree, of Bianca, die hebben ook hun slechte eigenschappen, maar zijn niet zo doortrapt (alhoewel zij in het halfuurtje Big Brother vaak weer slechter worden afgeschildert dan ze zijn). Zo'n decoder geeft dan toch een veel eerlijker beeld, en ik volg het niet eens meer dan een dik uurtje per dag. Moet je eens indenken wat je te weten zou komen als je het echt 5 of 6 uur zou volgen (helaas heb ik daar te weinig tijd voor).
Waar is Hieke, ik heb haar niet gezien en ook B niet tegen haar horen praten.
Ik begreep dat zij met H en F nog als laatste in de kamer zaten.
Bianca heeft lang op moeten blijven, en dan is het haar toch niet gelukt om te voorkomen dat H en F weer bij elkaar in bed liggen. Of zijn die twee nog wakker, en is mijn conclusie te voorbarig.
[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies op 12-11-2000 07:28]
Suc6 voor de volgende ploeg, ik ga er nu vandoor...
Denk idd dat Bi het zo lang mogelijk heeft volgehouden. Maar het is haar niet gelukt om de tortelduifjes te scheiden. Heb geen zin meer om af te wachten of Hieke zo nog naar haar eigen bed gaat. Misschien heb jij zo nog de mazzel iets te zien
Ik blijf voorlopig nog even kijken. Is het inderdaad zeker dat H en F bij elkaar zijn gaan liggen.
En daar stapte ze dan haar eigen bedje in om 08.00 uur. Je wachten wordt beloond Tanjalies
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 08:05]
Streamers BEDANKT
Ook ik wil alle streamers, en dan met name Qt, cynix en tanjalies, vriendelijk bedanken voor de "heftige verslagen" !
Ik ben weer helemaal BIJ, THANKS
XXX Beertje
Voor jullie was het misschien een saai feestje maar ik heb met open mond zitten lezen, jammiejammie !!
Bedankt voor het opgeven van jullie nachtrust.
Maar waar was dat gipsen, behalve BB2 opleuken, nou eigenlijk goed voor. Het komt op mij toch een beetje gezocht over. Voer ze dronken en laat ze dan allemaal uit de kleren gaan omdat er een beeld gemaakt moet worden. Is Veronica echt zo wanhopig?
quote:Kim vroeg zich af waarom Georgie toch altijd zijn tong naar buiten stak als er foto's werden gemaakt. Kim: Is dat soms om dat je je tongpiercing wil laten zien?
Op 12 november 2000 05:41 schreef Qt het volgende:
Kim zegt iets over piercings, niet te verstaan.
Zonder de anderen te kort te doen ; Qt geweldig ! Ook mooi je verslagen 'geregiseerd'.
Laat je niet gek makeh
12-11-2000 || 15:00 uur
Streams uit de lucht
Vanwege een stroomstoring in Almere zijn de streams tijdelijk niet oproepbaar. Onze excuses hiervoor.
Er wordt hard gezocht naar de oorzaak van de storing. Zodra de streams weer in de lucht zijn, maken we hier melding van.
De internetredactie
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 12-11-2000 17:11]
Oeps Oudjong, jij was net ff sneller
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 17:12]
En dan nog ff een aanvulling op een eerder bericht. Zag net nog een verduidelijking van een decoderkijker op het verdwijnen van Ferdi en Hieke vannacht.
quote:
rstu60 schreef op BBWatchers het volgende:Even ter aanvulling en correctie:
Ferdi en Hieke trokken zich niet terug in de hobbykamer maar in de voorraadkamer. Deze werd geopend om het gips en andere materialen voor de weekopdracht op te halen. Terwijl een aantal bewoners in de badkamer met het gips in de weer gaan sluipen Ferdie en Hieke de voorraadkamer in en verschuilen zich achter de grote koelkast en grote houten platen. Behalve de kruin van Ferdie en af en toe het haar van Hieke is er niet veel meer te zien.Het blijft gissen. Maar aan de geluiden te horen werd er op een gegeven moment wel speeksel uitgewisseld, ( zoals Bo dit altijd zegt.)
Maar voor het grootste deel was het een voortzetting van een gesprek in geheimtaal dmv het schrijven van letters op de zijkant van een van de houten schotten waar ze achter zaten. ( ik kon nl. het gekras horen ). Eerder op de avond ( of was het al in de nacht ) waren Ferdie en Hieke zittend op de tafeltennistafel ook al met elkaar in "gesprek" middels het schrijven van letters met de vingers op een envelop.
Bedankt voor je bezorgdheid elders op het forum (het bedanktopic geloof ik ). Ben nog niet beter nee, maar ik leef/werk nu eenmaal op vreemde tijden. En ziek of niet, ik blijf een nachtmens...
En iets wat ik steeds vergeet te vragen: Hoe bevalt je nieuwe job? Ben je daardoor zo in je hum?! Van harte iig!!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 18:44]
quote:Beide streams doen het bij mij weer en het geluid is ook prima. Ik ga er nu ook ff vandoor voor een hapje en een drankje.
Op 12 november 2000 18:37 schreef Qt het volgende:
Hey Niques! Zie dat jij wel geluid hebt. Dat lukt mij hier niet. Ik ga dus eerst maar eens lekker een hapje eten enzo, kom misschien later nog wel terug.
quote:Als je maar goed voor jezelf zorgt, dan is het goed. Dat van die vreemde tijden klinkt bekend in de oren. Ik heb de afgelopen 8 jaar ook zo geleefd.
Bedankt voor je bezorgdheid elders op het forum (het bedanktopic geloof ik). Ben nog niet beter nee, maar ik leef/werk nu eenmaal op vreemde tijden. En ziek of niet, ik blijf een nachtmens...
quote:Mijn nieuwe job is echt súper!! Na wat tegenslagen weer helemaal in mijn hum! Alleen valt het wel zwaar om op de reguliere tijden te werken. Ik krijg zowaar een ritme in mijn leven
En iets wat ik steeds vergeet te vragen: Hoe bevalt je nieuwe job? Ben je daardoor zo in je hum?!Van harte iig!!
Heeft de 'dip' van Qt onbewust voor een stimulans gezorgd ? .
Bedankt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |