2 dagenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:37 schreef Firewarrior het volgende:
Hoe lang zijn de Johma salades (Kip Joppie, Tonijn Salade, Franse Kaas salade ofzo) houdbaar? Er staat op "Beperkt houdbaar."
Oh dan moet ik dus veel crackers/stokbrood ermee eten. Ik moet iig niet meerdere bakken tegelijk openen.quote:
Gooi het gewoon wegquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh dan moet ik dus veel crackers/stokbrood ermee eten. Ik moet iig niet meerdere bakken tegelijk openen.
Is zonde. Ik heb het vandaag open gemaakt.quote:
Eet smakelijk dan maarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 01:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is zonde. Ik heb het vandaag open gemaakt.
Ty. Ik ga het morgen lekker op eten, misschien als ontbijt ofzo.quote:
En wanneer is het op? Zou ik het 2 weken kunnen bewaren? Het is een vrij grote bak dus ik weet niet of ik het in een week op heb.quote:
Er staat "Na openen beperkt houdbaar" dus nee, dat kan niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Tht staat er heus wel op en daarna kan je het ook nog eten.
Zolang je met schoon bestek er spul eruit hebt gehaald dan geld de tht nog wel. Er zit namelijk geen speciaal conservering gas oid inquote:Op zondag 3 juli 2016 23:01 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Er staat "Na openen beperkt houdbaar" dus nee, dat kan niet.
Oftewel het gaat niet stuk zolang je er met schoon bestek in purkt...quote:Op zondag 3 juli 2016 23:01 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Er staat "Na openen beperkt houdbaar" dus nee, dat kan niet.
Heeey dat zei ik al..quote:Op zondag 3 juli 2016 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zolang je met schoon bestek er spul eruit hebt gehaald dan geld de tht nog wel. Er zit namelijk geen speciaal conservering gas oid in
Sorry... Hier...... voor jou een lepel beperkt houdbare eiersaladequote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry... Hier...... voor jou een lepel beperkt houdbare eiersalade
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |