quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:31 schreef timmmmm het volgende:
Een zelfdoding overleven lijkt me vrij lastig. Voor mijn verhaal mag je per mail contact met me opnemen. Mijn emailadres zal ik naar je DMen.
Ik zou graag met je af willen spreken dat ik met liefde met je meewerk als we het uiteindelijke eindproduct op FOK! mogen zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
To my loved ones ( zie spoiler ). En bijzonder aangrijpende docu die gaat over zelfdoding.
In dit geval gaat het over een meisje die deze documentaire heeft gemaakt
over de zelfdoding van haar vriend. Wellicht dat je wat hebt aan de stijl van
monteren en het inleiden en opzetten van...
In ieder geval veel sterkte toegewenst.Weet misschien iemand toevallig welke muziek hier gespeeld wordt? (gaat om de stukjes piano).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit:
Stukje vanaf 36:45
Plaats dit filmpje ook even in D&A
[ Bericht 5% gewijzigd door magnetronkoffie op 02-07-2016 03:52:58 ]
Shazam (is een app - mocht je dat nog niet weten) zegt over het stukje rond 43:00quote:Op zaterdag 2 juli 2016 03:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet misschien iemand toevallig welke muziek hier gespeeld wordt? (gaat om de stukjes piano).
edit:
Stukje vanaf 36:45 [ afbeelding ]
Plaats dit filmpje ook even in D&A
Ohh geweldig, bedankt!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:39 schreef Koral het volgende:
[..]
Shazam (is een app - mocht je dat nog niet weten) zegt over het stukje rond 43:00
fantaisie en ut majeur op.17: a jouer d'un bout a l'autre d'une manière fantasque et passionnée - sergio fiorentino
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:38 schreef Paardenbloempluisje het volgende:
Ik mag nog geen berichten sturen blijkbaar, KlausKino. Kun je me je mailadres sturen in een DM? Dan reageer ik via de mail.
ff ' -' en '- ' bij de @ verwijderen en je hebt zijn mail adresquote:Op donderdag 30 juni 2016 17:28 schreef KlausKino het volgende:
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik kom er alleen net achter dat ik niet bij mijn inbox kan omdat ik nog geen week geregistreerd bendaarom mogen jullie mij direct mailen: c.marques -@- live.nl
Beetje onhandig, maar het is niet anders
quote:
Held.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje, dus niet indexeerbaar door zoekmachines.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |