AZ geeft het begrip 'doorslaan' een fantastisch nieuwe definitie.quote:Vincent Janssen teleurgesteld in AZ
Vincent Janssen is teleurgesteld in de houding van AZ. Hij vindt dat de club te veel geld voor hem vraagt.
Woensdagmiddag trainde hij voor het eerst weer deze voorbereiding. ,,Ik heb mijn keuze kenbaar gemaakt bij de club. Tottenham Hotspur heeft in mijn ogen een hoog bod uitgebracht. Er is een bod geweest in de buurt van bijna achttien miljoen euro geweest. Maar AZ wil niet eens aan tafel. Ik wil graag zo snel mogelijk ergens anders aan de voorbereiding begonnen. Dit is frustrerend."
http://www.ad.nl/eredivis(...)teld-in-az~aeca583d/
het referentiekader is niet de begroting van az maar wat er wordt betaald voor gelijkwaardige spelersquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is bijna de helft van de begroting van AZ, joh.
Geef eens een voorbeeld.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:45 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
het referentiekader is niet de begroting van az maar wat er wordt betaald voor gelijkwaardige spelers
Depay scoorde twee keer op een wereldkampioenschap en was toentertijd ook nog eens jonger dan Vincent Janssen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:47 schreef Dingflofbips het volgende:
Depay 30 mio. Is depay bijna dubbel zo goed? Nee. Bovendien weer een jaar later. VJ is waard zo'n 22,5 mio
je hoeft het niet eens te zijn. Ik begrijp az iig wel dat ze voor 18 niet aan tafel gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Depay scoorde twee keer op een wereldkampioenschap en was toentertijd ook nog eens jonger dan Vincent Janssen.
Ik ben het er zeker niet mee eens, maar maakt dat uit? Er zijn gewoon genoeg redenen en argumenten te bedenken waarom speler A meer geld zou moeten kosten dan speler B. Jij haalt Depay aan als vergelijkbaar voorbeeld: dat is het niet echt, aangezien Depay voor zijn transfer er net een goed wereldkampioenschap op had zitten. Voor dat soort spelers betaal je áltijd veel meer. Zie James Rodriguez die vanwege een goed toernooi plots 75 miljoen moet kosten. Als Janssen op het huidige EK had gespeeld en het daar goed deed, was het een legitieme vergelijking geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:50 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
je hoeft het niet eens te zijn. Ik begrijp az iig wel dat ze voor 18 niet aan tafel gaan.
Bovendien wordt er voor een speler van PSV, dat kampioen is geworden, altijd meer betaald dan voor een speler van AZ.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben het er zeker niet mee eens, maar maakt dat uit? Er zijn gewoon genoeg redenen en argumenten te bedenken waarom speler A meer geld zou moeten kosten dan speler B. Jij haalt Depay aan als vergelijkbaar voorbeeld: dat is het niet echt, aangezien Depay voor zijn transfer er net een goed wereldkampioenschap op had zitten. Voor dat soort spelers betaal je áltijd veel meer. Als Janssen op het huidige EK had gespeeld en het daar goed deed, was het een legitieme vergelijking.
Wat? Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:56 schreef bascross het volgende:
Vincent Janssen moet niet zo zeuren. Een jaar geleden zat hij nog bij Almere City.
Laat hem nog maar een jaartje in de eredivisie spelen. Bij een echte club, bijvoorbeeld Ajax of PSV.quote:
Dat zijn geen 'echte' clubsquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Laat hem nog maar een jaartje in de eredivisie spelen. Bij een echte club, bijvoorbeeld Ajax of PSV.
ahja ik was even vergeten dat ik vj niet 20 miljoen goedkoper zet ivn deze omstandigheden. Geheel mijn foutquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben het er zeker niet mee eens, maar maakt dat uit? Er zijn gewoon genoeg redenen en argumenten te bedenken waarom speler A meer geld zou moeten kosten dan speler B. Jij haalt Depay aan als vergelijkbaar voorbeeld: dat is het niet echt, aangezien Depay voor zijn transfer er net een goed wereldkampioenschap op had zitten. Voor dat soort spelers betaal je áltijd veel meer. Zie James Rodriguez die vanwege een goed toernooi plots 75 miljoen moet kosten. Als Janssen op het huidige EK had gespeeld en het daar goed deed, was het een legitieme vergelijking geweest.
Volgens mij zit er iets niet goed in de bovenkamer van Max Huibeerts.quote:“Voor achttien miljoen laten we Vincent op dit moment niet gaan”, aldus Huiberts. “Wij hopen dat hij blijft en dan doen we een aanval op de top. Met Janssen zouden we zomaar mee kunnen doen om het kampioenschap. En er is geen club die achttien miljoen heeft geboden”, legt de directeur van de Alkmaarders uit. Zelf betaalde AZ circa 400.000 euro aan Almere City FC voor de spits.
17 miljoen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:04 schreef Durmada het volgende:
Waarom zou AZ hem dan perse moeten verkopen voor 15 miljoen volgens jullie?
Huiberts kent de huidige bedragen op de transfermarkt ook. In Engeland draaien ze hun hand niet om voor 8 miljoen extra. Als AZ straks 25 miljoen pakt, zal het mij niet eens verbazen. En mocht dat bedrag er niet komen, blijft hij lekker. Hij zal zelf ook niet zo dom zijn om minder z'n best te gaan doen, want dat kan hij zijn droomtransfer al helemaal niet maken.quote:
Dat hij niet wil onderhandelen over een bod van 17 miljoen euro vind ik wel uiterst gênant.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Huiberts kent de huidige bedragen op de transfermarkt ook. In Engeland draaien ze hun hand niet om voor 8 miljoen extra. Als AZ straks 25 miljoen pakt, zal het mij niet eens verbazen. En mocht dat bedrag er niet komen, blijft hij lekker. Hij zal zelf ook niet zo dom zijn om minder z'n best te gaan doen, want dat kan hij zijn droomtransfer al helemaal niet maken.
Een jaar geblesseerd. Geweldige speler.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:56 schreef bascross het volgende:
Vincent Janssen moet niet zo zeuren. Een jaar geleden zat hij nog bij Almere City.
Dat je als speler niet weet wat je moet gaan losten ook. Schandalig.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hij niet wil onderhandelen over een bod van 17 miljoen euro vind ik wel uiterst gênant.
150 miljoen, minimaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:04 schreef Durmada het volgende:
Waarom zou AZ hem dan perse moeten verkopen voor 15 miljoen volgens jullie?
Eens, mensen klagen altijd dat Nederlandse clubs spelers voor een spotprijsje van de hand doen, nou zetten ze een keer hoog in is het weer niet goed. Als je ziet dat Batshuayi 40 miljoen kost, dan moet Janssen toch ook minstens 20 miljoen op kunnen leveren.quote:
En slechter dan Benteke die 50 koste is hij ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, mensen klagen altijd dat Nederlandse clubs spelers voor een spotprijsje van de hand doen, nou zetten ze een keer hoog in is het weer niet goed. Als je ziet dat Batshuayi 40 miljoen kost, dan moet Janssen toch ook minstens 20 miljoen op kunnen leveren.
18x2=30quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:47 schreef Dingflofbips het volgende:
Depay 30 mio. Is depay bijna dubbel zo goed? Nee. Bovendien weer een jaar later. VJ is waard zo'n 22,5 mio
Nog grotere mond dan Ajax en Brands. Dan heb je echt steekjes losquote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hij niet wil onderhandelen over een bod van 17 miljoen euro vind ik wel uiterst gênant.
Ze gaan gewoon gelijk krijgen. Dat ze hierom worden uitgelachen toont aan wat er fout is met de Nederlandse mentaliteitquote:Op zondag 3 juli 2016 12:53 schreef BadderHaring het volgende:
Ze zijn niet goed bij AZ. Natuurlijk moeten ze gebruik maken van de hype rondom die jongen, maar elk bod boven de 10 moet je eigenlijk gewoon lachend accepteren.
Het falen van Depay zal de prijzen voor spelers uit de Eredivisie vervolgens niet bepaald hebben doen laten stijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 12:48 schreef Dingflofbips het volgende:
Oef depay 43 mio lees ik net, dat is dus nog eens naar boven bijgesteld. Als Depay 43 waard is schat ik voor VJ minimaal 25 miljoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |