F. stond met H. te dansen toen G. iets (ijs?) bij H. achterin haar rok gooide.
H. gilt even en zegt 'haal het er zelf dan ook maar uit'.
G. zit rustig op een stoel.
R. weer bij H.
R. : jij bent een topper. Ik heb het je gezegd he !
F. danst nu met D.
G. stond even stiekum met Kim te zoenen in de keuken.
F. ziet het en schreeuwt hun terug : 'HEY !'.
Dees en Ferdi dansen samen op een sukkelig nummertje:'Oweeooweeo, summertime...'
Kim gaat ook weer dansen:'Do you remember that time in September' (EW&F natuurlijk... Thnx Zeeuws Jongetje
)
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 01:49]
"Lekker stappen met z'n 4-en (F+H+G+K?)in Groningen/Amsterdam."
Destiny's Child nu ; mannen worden gek van vreugde.
Zie R. , Ko. en B. in de huiskamer kletsen.
De andere 5 dansen in het middengedeelte.
Sade - Sweetest Taboo. Fewdi moet lachen om tekst. ("That's why I'm in love with you etc.)
Ben ff weggeweest
Ferdi en Hieke schrijven nog steeds teksten aan elkaar met hun vinger. Ze zeggen alleen halve zinnen en jaja, hmm hmm. Kan ik nix van brouwen. Dees en Robin dansen op de achtergrond.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 02:07]
<objectieve modus off>
Superpuberaal gedrag
'De Stem' zegt dat het een onderdeel is van de weekopdracht. Ze hoeven nog nix in te zetten nu. Het is wel het handigst als ze nu beginnen. Ze protesteren dat ze aangeschoten zijn, ze doen het morgen wel.
Robin wil muziek. Gaat dat vragen in de DBK. Hij vindt alles best maar wil wel muziek. Hij krijgt zijn zin.
Robin wil nu beginnen. Bi niet. 'De Stem' en Robin zeggen dat ze alleen muziek krijgen als ze nu gaan gipsen. Ferdi zegt tegen Hieke dat ze nog niet uitgesproken zijn.
Georgie heeft wel zin om zich te laten gipsen. Hij verveelt zich toch. Hieke is verbaasd dat de biertjes al op zijn. Robin leest de aanwijzingen voor het gipsen op. Hij zegt dat ze zijn buik moeten nemen want hij heeft blokjes en Georgie niet.
Ze overleggen druk met elkaar hoe ze dit het beste kunnen aanpakken. Met muziek erbij, dat wel ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 02:25]
Terwijl de meesten zich met de weekopdracht bezig houden, danst Desiree in d'r eentje door.
Kim gaat haar ringen afdoen, ze verwacht een kliederboel. G doet alsof ie zijn onderbroek alvast uitrekt. Kim met een zenuwachtig hoog stemmetje (en vast een rood hoofd
): 'Waarom krijg ik mijn ringen nou niet af hihi?!'
Kim gaat Georgie gipsen nu. Ze staan in de badkamer. Er staat ook iemand op het kippenhok. Robin is dat. Hij schreeuwt Topper naar iemand over de schutting. En: 'BigBrother Robin hier....' Hij blijft er bijna in, zo'n goede grap vindt ie het.
Dees en Koos roepen hem tot de orde. Dees klinkt streng: 'Je mag buiten blijven, maar je mag niet op het kippenhok'
Koos is ook niet gelukkig met de situatie, het mag normaal ook niet. Dus nu ook niet doen.
Robin houdt een heel verhaal tegen Dees, Koos en zijn ouders. Hij is niet aangeschoten. Heeft genoeg gedronken om te weten wattie doet. Laat hem nou maar, hij wil gewoon ff hier staan. Als ie dronken was, was hij allang omgevallen.
Hij komt niet helemaal uit zijn woorden. Dees lacht wat. Hij zegt dat ze ook naar binnen moet omdat ze geen jas aan heeft en hij wel. Hij voelt zich perfect, laat maar ff zitten zo.
Vertelt aan ons allen hoe hij zich voelt. Heeft dit ff nodig, zal niet over de schutting kijken of roepen. Als ie eruit moet binnenkort, heeft ie dit toch maar gehad ofzoiets... Hij heeft gehuild, is een watje maar dat maakt niet uit. Heeft het naar zijn zin hier gehad.
Dees komt ff later met Ferdi buiten kijken. Ze probeert hem over te halen mee naar binnen te gaan. Hij baselt wat over zijn ouders. Die wil ie niet in verlegenheid brengen. Dees is bang dat hij in slaap valt. Hij verzekert haar dat hij zo naar binnen komt. Nog 5 minuten. Zijn gezicht komt op het beeld Ik dacht zijn blokjesbuik
en niet dat van Georgie, geloof hem maar.
Dees blijft komen om hem te halen. Elke 20 seconden ofzo. Het begint licht te irriteren geloof ik. Hij zegt er wat van en ze druipt weer af. Vertelt dat hij het heel erg naar zijn zin heeft gehad. Als wij hem nu wegstemmen heeft ie een leuke tijd gehad.
Gaat staan op het kippenhok. Noemt alle auto's op die op het parkeerterrein staan. Komt er niet helemaal uit. Zegt dat hij het niet ziet, hij gaat naar bed want hij ziet helemaal nix meer. Dan:'Dit ben ik niet, pap en mam sorry dat ik zo raar doe!' Hij stapt van het kippenhok af en loopt naar binnen. Ondertussen verzucht hij dattie over zijn nek moet en roept Jezus aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 02:47]
[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 02:45]
hij proberd nu auto's op te noemen, lukt niet helemaal.
D. komt weer naar buiten en wil dat R. van dat hok af komt.
R. zegt dat zij over 5 minuten weer moet komen, dan komt hij eraf.
Even later komt D. weer.
Weer zegt R. : over 5 minuten. Nu op kwade toon.
D. is bang dat hij daar in slaap gaat vallen.
R. wil dat zijn hoofd op het beeld komt en niet die van G.
D. gaat toch maar naar binnen.
R. mijmert : nomineer me allemaal maar...
R. gaat toch weer staan en probeerd de auto's te benoemen die er geparkeerd staan.
Dit lukt hem niet, aangeschoten als hij is.
Zegt dat hij het niet meer kan zien en gaat dan maar naar binnen.
ferdie wil robin nog een baco aansmeren, koos moppert op ferdie dat hij op moet houden
03:05 uur
Fewrdi zit nogal te vloeken. Dit tot grote ergernis van Koos. Fewrdi: "Onze ouders zijn er trots op dat we hier zitten, dus...".
[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 03:05]
Als ie wint geeft ie Koos een bruiloft met zijn Els. Want Robin zijn moeder heet ook Els. Hij geeft zijn oma een huisje. In de buurt, zijn moeder ook in de buurt. Hij heeft het goed, zijn ouders hebben het goed en zijn oma heeft een huis nodig, hij wil haar alles geven wat ze nodig heeft.
Koos zegt dat hij de bruiloft van Robin en Dees betaald als ie wint. Dat lokt een heftige discussie uit tussen de dronken mannen. Robin gaat niet trouwen met Dees. Ze is wel leuk, lief, hij wil ook wel een keer met haar naar bed, maar niet voor de camera. Koos maant hem tot stilte. Robin blijft vertellen waarom hij Dees wel leuk vindt maar niet gaat trouwen. Koos wordt ff kwaad: 'Hou je tater nou een keer!' Hij gaat door en Koos trekt bij: 'Ik heb een zwakke plek voor Dees, zou het gewoon leuk vinden jullie samen. Maar sorry, dat was een slip of the tongue.'
Dees zit er geloof ik inmiddels ook bij. Ferdi noemt ze een geil stelletje, een leuk setje. Koos wil niet zoveel vuile praat. Ferdi godvert wat. Om Koos op stang te jagen denkt Koos. Ja zegt Ferdi.
Robin vertelt hoe gaaf ie Ferdi vindt. Hij wil wel eens bij hem slapen. Ferdi wil het ook. Ze hebben het over de nominatie van Robin door Ferdi. Dacht dat Robin jaloers was omdat hij bij Dees in bed lag. Robin gaat weer uitleggen dat Dees leuk is, maar hij is niet jaloers.
Fewrdi is 'n onbeschofte, respectloze klootzak, maar dat is m'n persoonlijke mening.
[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 03:18]
Koos laat zich lallend ontvallen dat R. zijn getuige is op zijn bruiloft.
R. praat honderduit en stoot Ko. geregeld aan met z'n elleboog.
Ko. reageerd op luide toon, maar kan er toch ook wel om lachen.
F. begon in een zin te vloeken waarop Ko. hem sommeerde dat niet te doen.
Prompt doet R. het ook.
R. zegt dat hij F. de eerste keer heeft genomineerd.
F. denkt te weten waarom : omdat hij met D. sliep.
Even later zegt F. dat hij dat ook R. een keer genomineerd heeft.
R. lalt dat F. hem zo weer mag nomineren. R. waardeerd dat F. eerlijk is.
R. zegt nu weer dat Ko. moet gaan trouwen, en dat Ko. een aardige vent is.
R. : dat ik zo'n geweldige groep heb gevonden, dat is toch geweldig.
R. : ik zou liever hebben dat er vervelende personen tussen zitten. Jullie hebben allemaal iets speciaals.
R. zegt weer dat F. hem zo weer mag nomineren.
Robin gaat helemaal los. Ze schreeuwen tegen elkaar dat het allemaal goed is. Roepen Fuck en GVD. Koos irriteert zich.
Robin heeft vertelt dat hij het makkelijker zou vinden als ze niet zo eerlijk waren allemaal en zo aardig. Was handiger als het klootzakken waren. Ferdi zegt dat hij het rot vindt om Robin te nomineren terwijl hij Robin een goede gast vindt. Robin zegt dat Ferdi zich niet schuldig moet voelen, hij moet nomineren en wil niet met Robin overblijven. Nou en?
Zo gaan ze nog ff door. De regie zet de muziek steeds harder. Koos wil de muziek graag wat zachter. De 3 heren zijn ver heen. Dees loopt er ook wat rond.
Ferdi gaat ff aan zijn piemel trekken. loopt weg en roept om Georgie. De muziek speelt luid door. Wel een relaxed muziekje als ze hun klep eens zouden houden
Hij wankelt naar de badkamer met Koos en Dees in zijn kielzog. Daar staat een gegipste Georgie te klagen dat zijn oksel zo bruut onthaard wordt. Dees wil Robin uit de badkamer hebben. Hij raakt wat gepissed. Zegt dat het wel gaat met hem.
Georgie moppert door. Dees legt Robin op bed. Hij wil eerst nog naar het toilet. Ze wil hem niet laten gaan, heeft het over zijn zender. Hij zegt dat het goed gaat, steeds geirriteerder. Ook tegen Koos. Staat op en gaat naar de badkamer. Daar staat Georgie nog te balen. Hij denkt af en toe dat ze hier niet nadenken. Hij is niet snel kwaad, maar nu... Wat een idee, dit doorknippen met een gewone schaar. Hij heeft het over zijn gipsen schouders. Kim verzorgt hem. Hieke loopt ook wat rond, is met een vrouwelijk gipsmodel bezig.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 03:29]
[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 03:39]
Dees heeft zo te zien Robin in bed gelegd. Ze zit op zijn bedrand lief te zijn. Hij zegt dat het goed gaat. Wil dat de camera weggaat.
Komt dan overeind, het gaat echt niet goed zegt hij. Zit naast Dees met zijn hoofd naar beneden. Dees zegt dat hij maar ff moet blijven zitten en vraagt wat er aan de hand is. Hij staat op en wil naar buiten. Dees noemt hem lieverd en wil hem tegenhouden. Lukt niet. Koos wil hem ook stoppen, zegt dat Robin anders ziek wordt.
Dees helpt Robin in klompen en jas. Hij moet frisse lucht hebben zegt ze tegen Ferdi. Lijkt hem heel verstandig. Ze brengt hem naar buiten en blijft maar tegen hem aan lullen. Hij en ik ook
worden het zat. Hij stuurt haar naar binnen: 'Je bent lief bedankt maar ga toch naar binnen!'
Binnen klaagde Koos dat hij nu wel eens zijn muziek wil horen. De muziek staat heel erg hard daar. Dees gaat naar binnen. Robin klaagt tegen ons dat hij nu voor heel Nederland voor lul staat.
Reclame en stream 2 ligt plat...
Koos komt Robin halen. Hij moet naar binnen. Robin zit bij het geitenhok. Zegt dat hij niet naar binnen wil. Koos wil hem in bed met een emmer naast hem. Robin wil niet voor lul zitten. Koos lachend: 'Wat denk je dat je nu doet?'
Robin gaat mee naar binnen. Waar Bi nog steeds helemaal te hyper zingt: One 4 u, one 4 me'
Koos vraagt hoe het met Dees gaat. Prima, ze is niet dronken of aangeschoten. Robin loopt wat rond. De muziek staat nog steeds voluit.
Robin gaat in bed liggen. Dees stopt hem in en zegt dat hij nou moet blijven liggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 03:45]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |