abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_462316

En hier weer verder...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_462326
Ben ff weg geweest. In die tijd is de alcohol behoorlijk toegeslagen geloof ik. Veel geschreeuw en gelach. Bi stelt voor toga's te gaan ruiken. We horen Vanilla Ice. Dan krijgen ze weer een aanwijzing in de DBK. Ik mis het helaas. Iets over voorbeeldige herinneringen. Dan mogen ze weer iets pakken. Ze maken veel herrie, het ligt geloof ik in de voorraadkamer.

Het is een camera . Iemand roept heel erg hard au en dan pislul. Is het Ferdi? Iets met zijn voet. In de woonkamer staat een zwart scherm met een blauwe figuur erop geschilderd. Koos steekt zijn hoofd erdoor. Ondertussen hoor ik hele harde muziek.

De blauwe figuur is een dame. Ferdi voelt zich op en top vrouw zegt ie. Robin maakt een foto van Koos met zijn hoofd door het schot.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 00:19]

zondag 12 november 2000 @ 00:19:07 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462327
Via de stem kijken de bewoners in de voorraadkamer.
Ze vinden daar grote kartonnen platen met beeltenissen waar het hoofd van mist (is vast een naam voor... ?)
Door hun hoofd erdoor te doen mogen ze polaroidfoto's maken.
Onder begeleiding van een technodeuntje gaan ze poseren.
F. danst naar hartelust op de muziek.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_462335
Er staan inderdaad een paar van die kartonnen borden in de kamer met afbeeldingen van beelden erop; op de plaats van het hoofd zit een gat om je hoofd door te steken en dan...FLITSSSSS!!

Kim is aan de beurt, Hieke steekt haar hoofd erdoor en Ferdi roept: neee, die andere Kim!!

zondag 12 november 2000 @ 00:24:05 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462342
B. maakt groepsfoto's
pi_462350
Robin maakt een groepsfoto, nu Hieke ook.
Dit zal wel even zo doorgaan tot de foto's op zijn.

Nu U2 uit de speakers (YES! sorry..)

Foto, foto, foto, etc.

zondag 12 november 2000 @ 00:32:32 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462360
Nu het BB2000-lied van Ali & co.
pi_462366
Meebrullen met Darius en het BB-lied.
Hieke danst behoorlijk innig met Ferdi.
Ferdi's laken glijdt van zijn bovenlichaam en hij laat het eerst maar zo.

Geluid errrg slecht

Hieke friemelt aan haar kleding en danst nu met blote buik.

pi_462370
En ik val gezellig midden in het gekweel van Gordon

Beeld staat stil, geluid nu ook weg...

Net de laatste tonen nog ff meegepikt. Bi roept om een groepsfoto.

Nieuw muziekje waarop Hieke zeer close danst met Ferdi. Hij zingt mee. Bi natuurlijk hoor je overal bovenuit. Ook Georgie en Kim houden van Krezip en schuifelen samen. Dees danst met Bianca.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 00:40]

zondag 12 november 2000 @ 00:37:34 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462373
Nu Gordon met 'blijf'.

F. : ik sta nooit leuk op foto's

Koos bemoeid zich met de foto's.
Koos : ik heb er nog 1 hoor, en zegt dat hij nog een rolletje heeft.

Nu de muziek van Krezip.

pi_462384
Bianca wil een foto maken van Hieke en Ferdi, maar dan wordt Krezip gedraaid en Hieke wil eerst dansen. Dit doet ze dan ook met...ach ja.

Ze denken dat dit het laatste nummer is, maar nee.

pi_462387
Met een relaxed muziekje op de achtergrond, bekijken ze de net genomen foto's. Hieke maakt en groepsfoto van de andere bewoners op de bank.

Ondertussen wenst een voor mij onbekende zangeres iemand alle goeds toe. Nummertje afgelopen en we gaan over op iets steviger muziek (Krezip). Georgie en Kim zitten op de bank. Koos loopt wat rond, grapte net dat iedereen zo fotogeniek is. Ferdi krijst wat, Bi ook. Dan poseren Hieke en Bianca samen. Flits!

Koos wil een foto van de 4 dames. Ze poseren ook nog eens met z'n allen en hebben veel pret.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 00:48]

pi_462393
Hieke maakt nog een groepsfoto.
Bianca en Hieke knuffelen even.
Koos wil alleen met de meiden op de foto:
'Dus doet mijn een lol..'
Nog een nummer van Krezip.
Ferdi slaakt een oerkreet.
Er blijkt nog een rolletje te zijn dus ze gaan nog even door.
pi_462401
George Baker en zijn kleine groene zakje nu.
  zondag 12 november 2000 @ 00:50:53 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462404
Nog meer Krezip zo te horen.

H. en B. dansen en zijn even close daarna.
De cameraman zoomde even sneaky in.

Iedereen danst nu op George Baker.
Ja, ook Koos !!

pi_462415
Ferdi houdt Hieke stevig vast en zingt mee:'Never tear us apart..'

Als dat is afgelopen zetten ze spontaan het nummer van Ali in acapella. Maar dat is nergens voor nodig, er komt nog meer muziek. Ze zingen mee:'lalalalalala Brasil Brasil!'

Ferdi beschuldigt Bi van piemels willen kijken. Hij heeft nix aan onder zijn laken zegt ie. Danst dan enthousiast verder met Hieke. Georgie houdt zijn Kimmie ook stevig vast en ze schuifelen wat.

Nummertje met sirenes erin nu. Robin danst een soort polonaise met Dees. Koos laat zijn schouderbandje weer eens afzakken als hij bij Georgie op de keukentafel gaat zitten.

Dees en Robin raken ook steeds inniger verstrengeld. Nieuw nummer weer en:

Reclame...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 01:03]

zondag 12 november 2000 @ 01:01:01 #17
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462426
F. zoekt nog steeds H. op, en danst even later even 'dirty' met haar.

R. en D. hebben elkaar nu ook gevonden.

pi_462452
Op stream 1 zien we de buitenkant van de keukendeur. Op 2 horen we een muziekje dat zegt dat we vooral moeten dansen. We zien wat vage figuren in de verte door de woonkamer strompelen. Herken nu Koos die aan zijn schouderband staat te sjorren Hij gaat op de bank zitten. Op een andere bank ligt ook iemand. De rest is in de keuken, niet goed te zien.

Hoor Bianca hard lachen en dan:

Reclame...

Weer terug zien we Robin en Dees dansen. Robin zegt dat ze nog lang niet moe zijn. Bi gilt iets over tequilla, ouzo, bier en ziek worden. De muziek is te hard om er verder iets van te verslaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 01:14]

zondag 12 november 2000 @ 01:20:15 #19
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462482
Het leek even of de muziek afgelopen was.
H. was even close met G.
G. ligt op de bank (zere nek ?)

F. : Hieke !
H. : wat moet je nou weer ?

Nu de muziek van Doe Maar : Belle Helene.

R. danst nu met H. , en zegt dat hij haar een lekker wijf vindt, en vindt H. de kanshebber van iedereen.
R. : wat ik denk zeg ik !

pi_462486
'De Stem' zegt iets over de voorraadkamer. De fotorolletjes zijn op, misschien de camera inleveren?

Na een korte stilte begint Ernst Janz te zingen over Belle Helene. Iedereen is weer enthousiast:'Doe Maar!' Hieke danst met Robin. Hij heeft het over haar vriend:'Hij is gek als ie je niet ten huwelijk vraagt..' Zegt dat ze ook Indy heeft en een fanclub vanmiddag. Als ze vrijgezel was zou Ferdi haar man hier zijn, en hij en Koos vinden haar ook te gek lekker! Hij probeert haar dus wat op te beuren. Ze zegt als ie over Ferdi begint dat ze dat weet, ze zijn hele goede maatjes. Hij zegt dat hij haar een goede kanshebber vindt om te winnen.

Another one bites the dust klinkt nu. En iedereen swingt wat heen en weer. Hibbediehop zingt Ferdi. Georgie rapt ook een regeltje.

Ze hebben het over Ferdi en een rups eten. Hij vraagt of hij het zal doen. Bi en Hieke willen het niet, strax wordt ie ziek.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 01:23]

zondag 12 november 2000 @ 01:23:39 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_462494
01:25 uur
Het 'feest' is nog in volle gang. Fewrdi is (alweer!) aangeschoten. De groep heeft dolle pret om hem.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 12 november 2000 @ 01:30:59 #22
2705 cynix
is verdwaald
pi_462511
01:30 uur
De plaat is weer afgelopen. Volgende. 'It's a one night affair'. Kan even niet op de naam van de groep komen. Weer een dansplaatje iig. Fewrdi danst alleen met een bierflesje in z'n handen. De groep is jolig. 'YMCA' volgt.

(Hoewel deze 'joligheid' volgens Ed dus geveinst is...)

Verschillende screenshotjes van het 'feest '.

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 12-11-2000 02:44]

pi_462513
Spargo zingt over een one night affair. Bianca klinkt enthousiast als ze het hoort.

Ferdi staart uit het raam en gaat dan een beetje dansen in zijn eentje. Bi zingt onvermoeibaar mee.

*Qt wordt wel erg moe van dat valse gekrijs

Spargo is goed vindt Bianca. Maar 3 hits gehad, maar ze blijven goed zegt ze tegen Dees.

Village People maar weer. Met YMCA nu. Hoeveel cd's hebben ze daar?? Tijd voor wat sponsering misschien... De bewoners zijn de beperkte keus nog niet zat zo te horen.

Ik hoor iets over niet janken. Maar er wordt ook gelachen. Robin is aan het woord. Ontroerd door het moment. Hij zegt dattie een sentimentele lul is. Neem nog een baco zegt de rest. Ferdi:'Je laat je wel kennen hier' Veel gelach. Robin is gewoon blij, hij geniet, het is veel leuker dan hij verwacht had, ze zijn allemaal leuke mensen. Je ziet het zegt ie, als ik alcohol op heb.

Hieke verzekert hem dat hij de grootste bikkel is omdat ie dit nu laat zien. Herhaalt dat een paar x. Robin wil nu wel weer muziek. Hij krijgt zijn zin.

Ferdi wiegt uitdagend met zijn heupen op de muziek. Hij staat op de tafel en de rest moedigt hem aan. Gaat dan op de grond verder met Hieke. De rest danst ook wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-11-2000 01:38]

zondag 12 november 2000 @ 01:36:27 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462524
R. huilt !!

R. : wat een sentimentele klootzak ben ik , een watje.
R. : jullie zijn allemaal zo aardig. Ik had het veel zwaarder verwacht.

Iedereen staat om R. heen.
H. omarmt R.
R. lijkt van zijn emoties te balen.
F. schudt hem de hand.
H. tegen R. : je bent een topper.
R. : ik ben gewoon een watje.

pi_462538
Het is nu echt een zooitje in het huis.
Ferdi en Robin zijn zoiezo bezopen Bianca zwaar aangeschoten.
Ze dansen en zingen luidkeels mee.

Georgie en Kimmie wat rustiger, dansen met elkaar...

Koos en Hieke zijn ook aangeschoten volgens mij..

blabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')