Syndroom is bijna wel toppunt van creep met zn treinbezoekjesquote:Op woensdag 29 juni 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij opgepakt is.
Ohnee dat is syndroom
syndroomgodquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Syndroom is bijna wel toppunt van creep met zn treinbezoekjes
treinbezoekjes? Ik weet alleen van zijn serieuze vraag of hij een chick moest stalken die hij via facebook het adres had ontfrutseld.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Syndroom is bijna wel toppunt van creep met zn treinbezoekjes
Hij ging reizen naar station Utrecht om daar meisjes te bekijken en te willen hosselen, en toen kwamen er twee agenten naar hem toe of hij zijn ID wilde laten zien.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
treinbezoekjes? Ik weet alleen van zijn serieuze vraag of hij een chick moest stalken die hij via facebook het adres had ontfrutseld.
Hij ging met de trein naar random steden en dan bij de uitgaansgelegenheden beetje in zn eentje staan en mensen bekijkenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
treinbezoekjes? Ik weet alleen van zijn serieuze vraag of hij een chick moest stalken die hij via facebook het adres had ontfrutseld.
Syndroom had weer wat topics geopend in KLB, en reageert dan niet meer als hij ziet dat niemand met zijn gedachtegangen meegaat.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Tagliano en ik vermaken ons zeer met de syndreezerverhaaltjes.
Haha watquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij ging reizen naar station Utrecht om daar meisjes te bekijken en te willen hosselen, en toen kwamen er twee agenten naar hem toe of hij zijn ID wilde laten zien.
Genot
Hahah wat een baas is het ook.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij ging met de trein naar random steden en dan bij de uitgaansgelegenheden beetje in zn eentje staan en mensen bekijken
Net een wijfquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Syndroom had weer wat topics geopend in KLB, en reageert dan niet meer als hij ziet dat niemand met zijn gedachtegangen meegaat.
In je eentje uitgaan lijkt mij echt helemaal niks.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij ging met de trein naar random steden en dan bij de uitgaansgelegenheden beetje in zn eentje staan en mensen bekijken
Geen idee, ik haal die twee steeds door elkaar. Ghehe gedesillusioneerdquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In je eentje uitgaan lijkt mij echt helemaal niks.
Maar dat deed Deezertje toch vooral? Ging alleen naar de kroeg, drinken en naar alles staren en toen weer gedesillusioneerd terug naar huis.
Maar jij bent een chick.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen idee, ik haal die twee steeds door elkaar. Ghehe gedesillusioneerdik was een x te vroeg bij de drie (kroeg, club whatever je het wil noemen) tijdens koningsnacht en kon gewoon praatje maken met een groepje en zij namen mij gewoon op in het groepje alsof we elkaar al jaren kenden.
quote:
te apaatquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Snap niet dat sommigen praatje maken zo moeilijk vinden srs
Dat maakt niet uitquote:
Dat kan ik ook niet zomaar met vreemden hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Snap niet dat sommigen praatje maken zo moeilijk vinden srs
Dus je gaat me niet wingmannen als we uitgaan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik spreek nooit iemand zomaar aan voor een "praatje". Alleen als ik echt dringend iets moet weten.
Een praatje aanknopen met een leuke meid is helemaal niet te doen, dan raak ik van slag door die looks en klap ik dicht.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je gaat me niet wingmannen als we uitgaan?
meer drinken of X nemenquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een praatje aanknopen met een leuke meid is helemaal niet te doen, dan raak ik van slag door die looks en klap ik dicht.
Genot
drank of drugs helpt niet daarmee hoorquote:
Raar is dat ja. Heb ik ook hoor. Maar als de ander begint kan ik uren lullen hoor, geen probleemquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
drank of drugs helpt niet daarmee hoor
Het enige wat helpt is als het meisje initiatief neemt, dan kan ik wel praten. Maar iemand zomaar aanspreken vind ik heel ongemakkelijk.
Ben je lelijk dan?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een praatje aanknopen met een leuke meid is helemaal niet te doen, dan raak ik van slag door die looks en klap ik dicht.
Genot
Ja precies, als het contact er eenmaal is kan ik prima kletsen en praten.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar is dat ja. Heb ik ook hoor. Maar als de ander begint kan ik uren lullen hoor, geen probleem
Neuh, gewoon gemiddeld uiterlijk.quote:
welquote:Op donderdag 30 juni 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
drank of drugs helpt niet daarmee hoor
Het enige wat helpt is als het meisje initiatief neemt, dan kan ik wel praten. Maar iemand zomaar aanspreken vind ik heel ongemakkelijk.
ben jij lelijk?quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan is het toch niet erg om iemand aan te spreken?
met 4fa op ging ik alleen een meisje bij haar kont pakken, maar ik zei niks hahaha.quote:
Het gaat ook niet erom dat he erg is, het zit in je hoofd.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat heeft er geen reet mee te maken hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
😂😂quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
met 4fa op ging ik alleen een meisje bij haar kont pakken, maar ik zei niks hahaha.
Maar dat komt ook omdat ik toch niks versta op zo'n feest met harde muziek.
Ik dat, misschien is het een zelfvertrouwen dingetje.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft er geen reet mee te maken hoor.
Uiterlijk boeit sowieso niet, want het gaat ook om aanspreken van random mensen waar je niks romantisch mee wil doen.
Eerder dat ik gewoon echt niet weet wat een goede manier is om een gesprek te beginnen. Want als ik bijvoorbeeld de weg wil vragen durf ik dat wel, maar vaak weet ik niks te zeggen.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik dat, misschien is het een zelfvertrouwen dingetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |