quote:youre welcome, eigenlijk allemaal best raar dat hij er gister nog was. En nu ineens niet meer.
Op zaterdag 30 november 2002 08:13 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik ben er weer voor ff.Ik heb soms wel ff geslapen maar het is niet veel geweest
ik geloof het eik nog steeds niet. Zo onwerkelijk allemaal.
Ik luister nu de hele tijd door pappa van andre hazes. Ik vond dat altijd een mooi nummer en nu helemaal
Bedankt voor alle reacties hier. Doet me echt goed
Ik ken hem nog niet eens en ik moet er ook steeds aan denken.
Echt vreselijk.
Sterkte
*Muurbloempje hart onder de riem wil steken maar niet weet hoe*
zo jong, zo plotseling, ik ben helemaal van slag van je verhaal...
mede namens ML, heel veel steun en warmte van ons om dit verlies te kunnen verwerken...
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 30-11-2002 10:06]
Het spijt me dat ik de juiste woorden niet heb, woorden waar je iets aan zou kunnen hebben...
Ontzettend veel sterkte jongen, uit het diepst van m'n hart..
Soms lijkt het of het leven niet eerlijk is
Ik wens jou en alle andere die een dierbare hebben verloren veel sterkte toe.
Nogmaals veel sterkte en als er wat is ik sta altijd voor je klaar!
Ik hoop voor je dat je de kracht vind om hier samen met je familie en vrienden een goede manier in te vinden om dit verschrikkelijke verlies te verwerken. Het kost heel veel tijd en gun jezelf die tijd ook. Doe wat je voelt wat je moet doen en op een gegeven moment komt er een tijd dat je het kunt accepteren....
Heel veel sterkte gewenst in ieder geval
echt zoals hij is.
we zijn met familie en collega's van me vader naar hem toegeweest.
Die collega's die er waren die zaten naast hem toen het gebeurde en hebben dus ook gereanimeerd en alles geprobeerd.
Ik was blij dat ze er nu waren want ze vertelden precies hoe het gebeurd was en dat was een heel ander verhaal dan dat we eerst te horen kregen ![]()
bedankt voor jullie lieve woorden en voor diegenen die beide ouders nog hebben kan ik 1 ding zeggen. Wees er altijd voor ze want het kan zoals je ziet in 1 keer afgelopen zijn
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 21:39 schreef Quintony het volgende:
Damn Dude.....Heel veel sterkte..
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:46 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[...] en voor diegenen die beide ouders nog hebben kan ik 1 ding zeggen. Wees er altijd voor ze want het kan zoals je ziet in 1 keer afgelopen zijn
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-12-2002 03:46]
Gecondoleerd en heel veel sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |