Als religie de waarheid is, moet dat toch zichtbaar zijn lijkt me? In plaats daarvan zijn religieuzen, in jouw geval katholieken, regelmatig negatief bezig.quote:
Religie laat mensen niet beter leven.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als religie de waarheid is, moet dat toch zichtbaar zijn lijkt me? In plaats daarvan zijn religieuzen, in jouw geval katholieken, regelmatig negatief bezig.
Naam:quote:
Waarom denk je dan dat het waar is?quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Religie laat mensen niet beter leven.
Ja al jaren geleden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Naam:
Leeftijd:
Religie:
Burgerlijke staat:
Hoogst genoten opleiding:
Woonplaats/province:
Voetbalclub:
Favoriete eten:
Favoriete drankje:
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre:
Lievelingsdier:
Lievelingskleur:
Politieke voorkeur:
Favoriete user:
Goed spulquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
In Maleisie had echt werkelijk iedere man van 20-30 een Lacoste polo aan.
Raar.
Kan je het nog een keer doen aubquote:
Omdat de bijbel betere antwoorden geef dan wat dan ook.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat het waar is?
De bijbel is pro-abortus.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de bijbel betere antwoorden geef dan wat dan ook.
Bijbelgod.
Religie draait toch juist om hetgeen wat nu nou net nog niet zichtbaar isquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als religie de waarheid is, moet dat toch zichtbaar zijn lijkt me?
Het OT geldt niet meer.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://skepticsannotatedbible.com/says_about/abortion.html
Maakt niet zoveel uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |