ik vind wel lachenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, de intentie van Snapchat niet. Maar de meeste die het veel gebruiken zitten toch de hele dag met alles wat ze doen met hun camera op hun gezicht gericht, ja of op dat van anderen dan. Mar toch
Daar word je toch ook gewoon doodsmoe vanDat je elke seconde van je leven wilt filmen
Ik word wel regelmatig door anderen gefilmd in dronken en genante situaties, en dan kan ik niet eens het eindresultaat zien dat mijn vrienden de wereld zomaar insturen...quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, de intentie van Snapchat niet. Maar de meeste die het veel gebruiken zitten toch de hele dag met alles wat ze doen met hun camera op hun gezicht gericht, ja of op dat van anderen dan. Mar toch
Daar word je toch ook gewoon doodsmoe vanDat je elke seconde van je leven wilt filmen
Dacht die gif van die chick met muts.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen enkele foto in mijn fobo ben ik. Welke dacht jij dat ik was?
Ik snap sowieso niet waarom mensen de hele tijd overal foto's van willen maken, en dan al helemaal niet de hele tijd foto's van jezelf.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja je hebt wel van die typjes maar meestal laten ze omgeving zien en/of wat ze nu aan het doen zijn zoals bakken van een taart. Vind dat wel leuk om te volgen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik word wel regelmatig door anderen gefilmd in dronken en genante situaties, en dan kan ik niet eens het eindresultaat zien dat mijn vrienden de wereld zomaar insturen...
Ja weet niet. Ik heb dat een beetje gemist denk ik. Zelfde geldt voor de opkomst van Youtubers toenquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja je hebt wel van die typjes maar meestal laten ze omgeving zien en/of wat ze nu aan het doen zijn zoals bakken van een taart. Vind dat wel leuk om te volgen.
Wat niet weet wat niet deert, maar vrienden van mij staan bij uitgaan soms wel 10 keer op een avond te filmen en die shit te versturen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee dat wordt binnen 10 seconden weer verwijderd.
Althans, daar heb je nu ook apps voor die het opslaan dus misscien heb je geluk
Bij een concert ook. Ik heb mensen gezien, die hebben gewoon 2,5 uur alleen maar filmpjes geschoten en daarna de reacties van anderen bekeken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen de hele tijd overal foto's van willen maken, en dan al helemaal niet de hele tijd foto's van jezelf.
Meestal houden wij het bij 2/3 filmpjes en dan is batterij leegquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert, maar vrienden van mij staan bij uitgaan soms wel 10 keer op een avond te filmen en die shit te versturen.
Daar snap ik dan ook echt helemaal niks van. Dat je dat de hele tijd gaat filmen alleen zodat je het later kan terugkijken man man man.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij een concert ook. Ik heb mensen gezien, die hebben gewoon 2,5 uur alleen maar filmpjes geschoten en daarna de reacties van anderen bekeken.
Betaal je dan 75 euro voor. Genot
Club Enzo is leukerquote:
Niet zo'n feestjequote:Op woensdag 29 juni 2016 21:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb whiskey en een tweepersoonsbed.
Wat voorquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
vandaag nieuwe sneakers gekocht![]()
![]()
LOVE it
Tijd geleden dat ik in Grunn uit ben geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Club Enzo is leuker
[..]
Niet zo'n feestje
Je Zwolsche stadsgenoten gaan meestal in Grunna uitquote:Op woensdag 29 juni 2016 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik in Grunn uit ben geweest.
Weet ik, deed ik ook vorig jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2016 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je Zwolsche stadsgenoten gaan meestal in Grunna uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |