Ik ook niet. Maar er staan er 3 in de top 10 films ever geloof ik dus moet er toch eens aan gelovnequote:Op woensdag 29 juni 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Once upon a time in the west nooit gezien omdat ik niks heb met westerns.
Ja, je hebt zenuook van series zelfsquote:
Zwaar goede film, niet voor de gemakkelijke kijker alleen, het is wel een beetje traag.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar er staan er 3 in de top 10 films ever geloof ik dus moet er toch eens aan gelovne
Ik ga het ooit wel eens kijken, heb the Godfather ook heel lang uitgesteld wegens de lange zit.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar er staan er 3 in de top 10 films ever geloof ik dus moet er toch eens aan gelovne
series vind ik wel een toevoegingquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je hebt zenuook van series zelfsEn games
Godfather heb ik na een uurtje uitgezetquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga het ooit wel eens kijken, heb the Godfather ook heel lang uitgesteld wegens de lange zit.
Wat is die van seriemeter dan?quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je hebt zenuook van series zelfsEn games
wat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godfather heb ik na een uurtje uitgezet
Daar heb ik zo weinig mee
Die is voor series Hansquote:
Met maffiashit niet?quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godfather heb ik na een uurtje uitgezet
Daar heb ik zo weinig mee
Ja, vind het niet boeiend. Scarface ook niet.quote:
Dat vind ik dan weer kut.quote:Op woensdag 29 juni 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met maffiashit niet?
Ik vind dat wel genot. The Sopranos behoort ook tot één van mijn favoriete series.
seriemeter.nlquote:Op woensdag 29 juni 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel welke site dat is Hans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |