Laat alles staanquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn er hier meisjes met facebook?
worden jullie vaak toegevoegd? en wat doen julile met deze verzoeken als je niet wil toevoegen ? doe je dan weigeren of laat je hem gewoon staan ?
echtquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat hem idd staan als het een ongemakkelijk verzoek is.
en als het verzoek gemakkelijk is?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat hem idd staan als het een ongemakkelijk verzoek is.
hoezoquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben jij nou srs want krijg er soms echt geen hoogte van man
Heb nooit verzoek gehad van jou.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel jammer dat je me niet toevoegt
Kun jij niet een cursusje assertiviteit van de uitkerende instantie vragen of is zelfs dat te moeilijk? Als zelfs Braddie al pussy kan scoren, wat ik maar moeilijk vind te geloven, vraag ik me af waarom je zo onzeker bent.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo
ben bang dat ik niet goed uit kan rekenen heoveel geld ik nou terug moet geven onder zoveel druk
interessant vertel meer plsquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb maar 1 fokker als fb vriend ja toch
had wel veel fokkers op hyves mja
Uitkerende instantie?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kun jij niet een cursusje assertiviteit van de uitkerende instantie vragen of is zelfs dat te moeilijk? Als zelfs Braddie al pussy kan scoren, wat ik maar moeilijk vind te geloven, vraag ik me af waarom je zo onzeker bent.
Heel de wereld loopt vol met vrouwen. Lukt het bij de 1 niet, check je de volgende. Weinig te verliezen.
ik ben te passief en ongezellig (saai)quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als zelfs Braddie al pussy kan scoren, wat ik maar moeilijk vind te geloven, vraag ik me af waarom je zo onzeker bent.
Heel de wereld loopt vol met vrouwen. Lukt het bij de 1 niet, check je de volgende. Weinig te verliezen.
Zie niks :squote:
Koudbloedkim?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:49 schreef Willoow het volgende:
Ik had wel wat mensen van bokt op fb gehad.
Misschien een (sport)vereniging? Vast wel iets te vinden wat je leuk vindt. Armbandjes en shirtjes met V-hals gaan je in ieder geval niet helpen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben te passief en ongezellig (saai)
Laat dit pls even achterwege, dit soort gezever is nog vaker aan hem vertelt dan braddie geholpen is met afvallenquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien een (sport)vereniging? Vast wel iets te vinden wat je leuk vindt. Armbandjes en shirtjes met V-hals gaan je in ieder geval niet helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |