quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:09 schreef Rozevla het volgende:
Wat voor geluid hoor je als een Turk ontploft?????
.......
Kebab!!!
kutracistquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:09 schreef Rozevla het volgende:
.......
Kebab!!!
En jij eet dat dan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:09 schreef Rozevla het volgende:
.......
Kebab!!!
Nee, wel deels vetquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Heb ik net gegeten, ben ik nu ook deels turk? #VIESDIK
Ja, als 'ie echt wil afvallen moet 'ie ook vooral niet die liter knoflooksaus vergeten.quote:
Aldus onze josti die elke maand zijn ongesteldheidsact weer moet laten zienquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
word je hier nu niet teringmoe van?
ach hou toch opquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aldus onze josti die elke maand zijn ongesteldheidsact weer moet laten zien
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aldus onze josti die elke maand zijn ongesteldheidsact weer moet laten zien
Zou eerder moe worden van jouw poststijl.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
word je hier nu niet teringmoe van?
moet jij niet ergens pretentieus doen?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou eerder moe worden van jouw poststijl.
Haha witte ridderquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou eerder moe worden van jouw poststijl.
houd je kkbek tegen chai ja gvdquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet jij niet ergens pretentieus doen?
quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
houd je kkbek tegen chai ja gvd
Jawel, hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet jij niet ergens pretentieus doen?
Yeh.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker homestead principle toch
nee maar leuke poging weerquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Wilde alleen maar zeggen dat we allemaal anders zijn en dat die diversiteit mooi is.
hou gewoon je bek eens manquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn er hier meisjes met facebook?
worden jullie vaak toegevoegd? en wat doen julile met deze verzoeken als je niet wil toevoegen ? doe je dan weigeren of laat je hem gewoon staan ?
Ze wijzen je daar ook allemaal af, laten je niet staan.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
worden jullie vaak toegevoegd? en wat doen julile met deze verzoeken als je niet wil toevoegen ? doe je dan weigeren of laat je hem gewoon staan ?
Laat hem idd staan als het een ongemakkelijk verzoek is.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Aaahwquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou doen en vast niet, en beetje muntjes stiekem uitdelen aan leuke vrouwen ja tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen zal ik komend weekend muntverkoop doen op festival? is dit moeiljk
Wat denk je dat muntverkoop voor competenties vereist?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe, zo kun je leuke meisjes leren kennen en nee is niet moeilijkquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
ja zal me niks verbazen als ze 9182734 verzoekjes heeftquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aaahwnog steeds niet toegevoegd?
sorry vergat even mijn manieren in het bijzijn van dit stel neanderthalersquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hand voor je mond als je moet gapen, gap
Dima, het is gewoon raar als je een meisje kent uit je dagelijkse leven die je niet aanspreekt, maar wel een vriendschapverzoek op facebook stuurt. Het spoort gewoon niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:34 schreef Dimachaerus het volgende:
sociale vaardighedenquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat denk je dat muntverkoop voor competenties vereist?
weet ikquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dima, het is gewoon raar als je een meisje kent uit je dagelijkse leven die je niet aanspreekt, maar wel een vriendschapverzoek op facebook stuurt. Het spoort gewoon niet.
ben jij nou srs want krijg er soms echt geen hoogte van manquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sociale vaardigheden
en snel hoofdrekenen
maar ben bang dat ik vastloop door angst
zelfs de grootste autist kan datquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sociale vaardigheden
en snel hoofdrekenen
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben jij nou srs want krijg er soms echt geen hoogte van man
kan ook toezichthouder doen maar dit is echt neit voor mij weggelegdquote:Gedurende het festival is het belangrijk dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft. Als toezichthouder draag jij de verantwoordelijkheid dat iedereen zich aan de regels houdt én ben je de gastheer van ons festival. Kan je goed met mensen omgaan en straal je autoriteit uit, dan is deze functie ideaal voor jou!
Denk dat je een lijst hebt waarop elk bedrag bijbehorend bij het aantal muntjes staat.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sociale vaardigheden
en snel hoofdrekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |