quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Nerd.
[..]
Wilde zeggen dat je dan niets tussen de tanden krijgt, maar dat klopt niet.
morgen laatste dag toch? spannend?quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:57 schreef xcachet het volgende:
Braddie weer terug?
De dag die we wisten dat zou komen ook he.
'K heb de eerste vlucht voor morgen al. Die zie ik wel zitten maar is een lastige. De laatste krijg ik nadat iedereen de eerste heeft gehad. En dan moet ik weer als eerste. Laatste is het moeilijkst. Die is wel spannend. Maar ben blij als het erop zitquote:
En anders was hij wel online gekomen om te vertellen dat hij die kloon niet is. Of iemand een PM sturen om te vragen of die gene dat in de sc wilt melden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:58 schreef Oberkullie het volgende:
Weet niet hoor. Hij zei wel in een vlog dat hij op FOK zat te lurken.
Deze snapte ik anders meteen hoor.quote:
De echte klinkt meer van het padje af of wat?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is alleen Braddie zijn schrijfstijl niet helemaal :s
Meer van iemand die het probeert te imiterenquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
En anders was hij wel online gekomen om te vertellen dat hij die kloon niet is. Of iemand een PM sturen om te vragen of die gene dat in de sc wilt melden.
Het is alleen Braddie zijn schrijfstijl niet helemaal :s
Moet je je ballen maar wat vaker scheren.quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat deze nog wel haar heeft.
vet hoorquote:Op woensdag 29 juni 2016 18:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
'K heb de eerste vlucht voor morgen al. Die zie ik wel zitten maar is een lastige. De laatste krijg ik nadat iedereen de eerste heeft gehad. En dan moet ik weer als eerste. Laatste is het moeilijkst. Die is wel spannend. Maar ben blij als het erop zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |