abonnement Unibet Coolblue
pi_170806634
Wat een geweldige acteur is McKean ook. Heb net nog een keertje die eindmonoloog teruggekeken. Zo enorm bruut acteerwerk _O_

Ben ook echt blij dat de serie wat betreft regie en verhaal meer achter BB aangaat dan dat het een of andere comedie rond Saul wordt.

Mooie shots aan het einde, geen euforie over de uitbraak van Chuck maar eigenlijk voelt iedereen zich kut. Die stilte erbij, ik kan er zo van genieten. Meer! :D
  dinsdag 9 mei 2017 @ 19:48:41 #252
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170806775
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:43 schreef NewHorizon het volgende:
Wat een geweldige acteur is McKean ook. Heb net nog een keertje die eindmonoloog teruggekeken. Zo enorm bruut acteerwerk _O_

Ben ook echt blij dat de serie wat betreft regie en verhaal meer achter BB aangaat dan dat het een of andere comedie rond Saul wordt.

Mooie shots aan het einde, geen euforie over de uitbraak van Chuck maar eigenlijk voelt iedereen zich kut. Die stilte erbij, ik kan er zo van genieten. Meer! :D
Vooral het symbolische 'exit' richting Chuck :W :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 20:30:55 #253
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_170807943
Deze serie _O_
  dinsdag 9 mei 2017 @ 20:35:47 #254
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_170808089
Afgelopen twee weken alle afleveringen weer terug bekeken vanaf vooraf aan. Het is eigenlijk heel logisch dat Chuck eindelijk zichzelf zo heeft laat kennen. Hij is al sinds de vroege jeugd van Jimmy al harstikke jaloers op hem. Chuck heeft zichzelf omhoog gewerkt met zijn talent tot een waardevol en uitstekende advocaat, waar Jimmy zichzelf altijd in de moeilijkheden werkte. Maar heeft Jimmy een hoog aardigheids/gungehalte en veel mensen mogen hem graag, iets waar Chuck heel erg jaloers op is.

Bijvoorbeeld toen hun moeder stief in de nabijheid van enkel Chuck waren haar laatste woorden "Jimmy". Jimmy was op dat moment even weg uit het ziekenhuis en vroeg later aan z'n broer of ze nog wat had gezegd, maar Chuck ontkende dat. Iets dat veelzeggend is voor zijn jaloersheid richting Jimmy. Een ander voorbeeld is dat Jimmy met zijn advocaatgrappen Rebecca aan het lachen kon maken tijdens een diner. Toen Chuck dat wilde proberen bij haar, snapte ze geen bal van zijn grap en dat deed hem pijn.

Maar niet alleen dat. Jimmy is natuurlijk zeer creatief in het opzoeken naar de grenzen van het rechtssysteem en gaat daar zelfs regelmatig overheen. Voor Chuck nog een extra reden om Jimmy te stoppen.

Alles wat we tot nu toe hebben gezien aan de jaloersheid en frustratie bij Chuck kwam er dus nu uit en die hele opbouw naartoe is echt geweldig. Ze laten ook heel veel informatie toe in het audiovisuele. Niet alleen het dialoog en het acteren, maar ook de stiltes daar tussen die worden toegelaten. Het camerawerk, het sounddesign. Hele intelligente makers en één van de beste afleveringen tot nu toe ^O^
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_170808117
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:19 schreef Szura het volgende:
Waarom kan die lul van een Chuck eigenlijk wel moeiteloos een autoritje maken?
Ik ben dus niet de enige die dat dacht... :P

Het is door die telefoonaccu in zijn borstzak wel duidelijk dat zijn "aandoening" echt puur in zijn hoofd zit en hij niet allergisch is voor elektriciteit. In feite is hij tot in tegenstelling wat hij schreeuwde wel gek. _O-

[ Bericht 21% gewijzigd door Kloonhommel op 09-05-2017 20:43:50 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_170808171
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:48 schreef Szura het volgende:

[..]

Vooral het symbolische 'exit' richting Chuck :W :D
Prachtig gefilmd ja... _O_ _O_ _O_
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_170808318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:39 schreef studentje7 het volgende:
Damn dit is echt een zieke aflevering. Spannende rechtzaak en perfect acteerwerk. Wat een payback.
Tis net Tom Cruise met zijn:"HAVE YOU ORDERED RED CODE OR NOT?!?!" Alhoewel Saul niet zo tekeer ging maar eerder rustig Chuck op zijn bek liet gaan en hem daarna liet uitrazen. _O_ _O_
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_170810945
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:19 schreef Szura het volgende:
Waarom kan die lul van een Chuck eigenlijk wel moeiteloos een autoritje maken?
Was een klassieke wagen toch? Radio uit laten staan, kom je een heel eind. Plus dat het tussen de oren zit natuurlijk :P
pi_170811250
.

[ Bericht 99% gewijzigd door MrSweets op 09-05-2017 21:53:26 ]
pi_170811521
Volgens mij was het in S1 al duidelijk dat de conditie van Chuck niet echt is, bij het ziekenhuis stond iets aan of werd iets aangezet en Chuck reageerde daar niet op.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 21:33:25 #261
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170811737
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 21:24 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Was een klassieke wagen toch? Radio uit laten staan, kom je een heel eind. Plus dat het tussen de oren zit natuurlijk :P
Wat denk je dat er allemaal voor elektronica in zit :P.

Ja het zit tussen de oren, maar toch gek dat hij nooit bezwaar maakt tegen zo'n autorit terwijl een telefoontje in zijn toneelstuk al teveel is.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_170813955
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 20:38 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Prachtig gefilmd ja... _O_ _O_ _O_
Dat spreekt mij ook in BCS en BB zo aan, cinematografie is zo perfect.

Het schrijven is natuurlijk erg goed, al die kleine details.

Top TV.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_170814715
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat spreekt mij ook in BCS en BB zo aan, cinematografie is zo perfect.

Het schrijven is natuurlijk erg goed, al die kleine details.

Top TV.
Precies! Nog zo een mooi detail:

De hele situatie draait om een leugen van Jimmy gebaseerd op een kleine vergissing in een huisnummer.
Dan zien we de flashback in deze app waar Chuck liegt over zijn ziekte en een stroomafsluiting... Ook een leugen gebaseerd op een kleine vergissing in huisnummers :D
Ook gooit in beide gevallen een telefoon roet in het eten.

Ook nog een kleine BB referentie met het longkankervoorbeeld van Jimmy. "Would you tell you wife?"

Genot.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 22:51:29 #264
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_170816501
Wat een heerlijke afleveringen die laatste 3. Geweldige serie.
pi_170816722
En toch wordt BCS afgekraakt? Ik raadde een vriendin onlangs BCS aan en ze las op internet allemaal negatieve dingen erover en liet die serie maar zitten. Dat begrijp ik niet, wat is er dan zogenaamd mis met BCS?

Het is onderhoudend genoeg, heeft een prima mix van drama/humor/aktie en er spelen goede goede acteurs in mee.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_170816763
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:51 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een heerlijke afleveringen die laatste 3. Geweldige serie.
Vond breaking bad al tof maar deze serie komt op nummero 2, _O_

Vooral omdat ik advocaten ook tof vind!
pi_170816855
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
En toch wordt BCS afgekraakt? Ik raadde een vriendin onlangs BCS aan en ze las op internet allemaal negatieve dingen erover en liet die serie maar zitten. Dat begrijp ik niet, wat is er dan zogenaamd mis met BCS?

Het is onderhoudend genoeg, heeft een prima mix van drama/humor/aktie en er spelen goede goede acteurs in mee.
Het is een beetje wazig afentoe met flashbacks maar als je daar niet tegen kunt is het een absolute afkraker. Als je er wel tegen kunt is het een must see!
pi_170816959
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
En toch wordt BCS afgekraakt? Ik raadde een vriendin onlangs BCS aan en ze las op internet allemaal negatieve dingen erover en liet die serie maar zitten. Dat begrijp ik niet, wat is er dan zogenaamd mis met BCS?

Het is onderhoudend genoeg, heeft een prima mix van drama/humor/aktie en er spelen goede goede acteurs in mee.
mensen klagen nu eenmaal graag. Dus zelf kijken en je eigen mening vormen is handiger voor die vriendin :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_170817008
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:59 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Het is een beetje wazig afentoe met flashbacks maar als je daar niet tegen kunt is het een absolute afkraker. Als je er wel tegen kunt is het een must see!
Misschien vinden wij BCS zo leuk door al die referenties met BB? Ik kan me niet voorstellen wat ik van BCS zou vinden als ik BB nog nooit gezien zou hebben.

Ik ben wel benieuwd of Walter White ertussen door gaat komen in de komende afleveringen waarin we zien wat Saul ervoor en erna doet.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_170817688
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 23:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Misschien vinden wij BCS zo leuk door al die referenties met BB? Ik kan me niet voorstellen wat ik van BCS zou vinden als ik BB nog nooit gezien zou hebben.

Ik ben wel benieuwd of Walter White ertussen door gaat komen in de komende afleveringen waarin we zien wat Saul ervoor en erna doet.
De connectie met BB is wel van groot belang, het tempo en de sfeer is nagenoeg hetzelfde. Denk dat het voor de gemiddelde actie/romcom/gtst kijker wellicht iets te traag is.

Fantastische aflevering weer _O_
  dinsdag 9 mei 2017 @ 23:22:21 #271
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_170818053
In een losse batterij loopt geen stroom... dat verklootte voor mij die hele scene.

Ik dacht dat Huell een telefoontje in zijn zak had stopt, en dat ze hem zouden bellen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_170818317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 23:22 schreef SillyWalks het volgende:
In een losse batterij loopt geen stroom... dat verklootte voor mij die hele scene.

Ik dacht dat Huell een telefoontje in zijn zak had stopt, en dat ze hem zouden bellen.
Tja dat klopt wel maar het is Jimmy die weer eens bluft en goed bluft! Slippery Jimmy ;)
pi_170818445
Dat snapte ik ook niet.
Maar check zegt zelf dat die een batterij zou voelen.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 23:47:27 #274
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_170818818
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 23:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

mensen klagen nu eenmaal graag. Dus zelf kijken en je eigen mening vormen is handiger voor die vriendin :P
Toch wordt de serie wel beter met de seizoenen. Door de eerste twee heb ik mij echt moeten slepen, nu kijk ik uit naar een nieuwe aflevering.
  woensdag 10 mei 2017 @ 00:04:09 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_170819162
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:19 schreef Szura het volgende:
Waarom kan die lul van een Chuck eigenlijk wel moeiteloos een autoritje maken?
En onder TL-licht een trap omhoog richting de rechtzaal lopen. ;)

Verder een briljant goede aflevering en ook alle lof voor de acteur die Chuck speelt. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')