Bij mij ook. New York alleen is niet genoeg. Mja, ik moet iemand vinden met een rijbewijs want alleen gaat VS wel moeilijk verhaal wordenquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verenigde Staten staat bovenaan mijn lijstje qua landen buiten Europa.
New York sowieso. Florida zou ik ook wel willen bezoeken, maar niet perse Miami.quote:
Ja wel gewoon auto huren en dan overal heen rijden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij ook. New York alleen is niet genoeg. Mja, ik moet iemand vinden met een rijbewijs want alleen gaat VS wel moeilijk verhaal worden
Wat trekt je aan New York?quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
New York sowieso nog een keer terug om de dingen te doen die ik niet gedaan heb eerste keer.
Naar wat ik zo hoor en lees is autorijden als westerling in Amerika echt heel chill. Buiten de steden danquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wel gewoon auto huren en dan overal heen rijden.
Jammer dat ik autorijden echt haat
Ja, same.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
New York zal ik vast en zeker nog wel eens zijn.
Maar dat trekt mij nauwelijks eigenlijk.
Ik weet niet, hangt gewoon een hele fijne vibe om die stad heen. Mengelmoes van diversiteit natuurlijk. Toffe musea, leuke wijken, goed eten, midden in de stad Central Park wat echt relaxed en mooi isquote:
Ja je hebt wel veel lege wegen toch, dan zou ik het wel kunnen.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar wat ik zo hoor en lees is autorijden als westerling in Amerika echt heel chill. Buiten de steden dan
Ben er ook geweest verder.quote:
Ik vond het OPZICH wel te doen zolang je het beperkte.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je hebt wel veel lege wegen toch, dan zou ik het wel kunnen.
Maar in een drukke stad daar autorijden lijkt me echt helemaal niks.
Oh ik niet, heb daar het geld niet voor over.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben er ook geweest verder.
Maar mwaoh mwaoh mwaoh.
Vond het niet veel.
Ja maar jij houdt dan ook van autorijden tochquote:Op woensdag 29 juni 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het OPZICH wel te doen zolang je het beperkte.
Ja ik landde er verder toch voor mn reis toen en dan ga je het natuurlijk ook wel bekijken.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ik niet, heb daar het geld niet voor over.
Ja ik vond het niet erger dan hier rijden.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt dan ook van autorijden toch
Ik stress teveel als ik moet rijden, dus in een drukke stad waar iedereen haast heeft lijkt me dat meh.
Tokyo lijkt me ook supertof ja.quote:Op woensdag 29 juni 2016 01:36 schreef Typisch het volgende:
Lijkt mij leuker om in Tokyo rond de lopen en allemaal nieuwe shit te zien dan in New York waar het vooral groter en uitgebreider is in vergelijking met wat je al kent.
Genot zegt tiequote:Op woensdag 29 juni 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
In Bangkok rijden.
Dat is pas genot, JR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |