Nee dat kwam door fokkie ;squote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
Sof denkt meteen aan fisten.
Bah bah bah.
Volgens mij stond die in SEX vanmiddag. Naja Pax drop eens linkje?quote:
ze had het ook al over peggingquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
Sof denkt meteen aan fisten.
Bah bah bah.
Klopt. Een man wel. Maar kijk dat filmpje maar want ik kan toch niet uitleggenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je zei dat hij haar ging vingeren
dat was lokaquote:
r/sofgonewildquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ons Sofje is een vieze meid geworden.
Dat heeft de ex van tjacka wel eens gefaan, is hem zo goed bevallen dat hi er eentopic over gemaakt heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was loka
ik weet niet eens wat dat is
cachet wil met mij ghb doenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft de ex van tjacka wel eens gefaan, is hem zo goed bevallen dat hi er eentopic over gemaakt heeft
Lollol pas maar opquote:
je bent wel op dreef zegquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft de ex van tjacka wel eens gefaan, is hem zo goed bevallen dat hi er eentopic over gemaakt heeft
Ja ik hou al opquote:
dit doet de moeder van fok-it ook elke dagquote:
ze werkt in de zorg zei ze dus het zou goed kunnenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit doet de moeder van fok-it ook elke dag
ja johquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze werkt in de zorg zei ze dus het zou goed kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |