Geef me je gebruikersnaamquote:
"hoogopgeleiden" zijn vaak dommer dan laagopgeleiden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast en hopelijk laagopgeleide chick
Feminism, not even once.quote:
Of het is een gebbetje.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo? Vrouwen krijgen toch vaker zweetaanvallen, nu helemaal met het broeikas-effect. Daar moet wel aandacht aan worden besteedquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
😂 Doosquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef me je gebruikersnaam![]()
Heb wel even snapchat verwijderd wegens te volle geheugen gvd te veel filmpjes. Moet ze nog overzetten
Da ken ook. Het blijft natuurlijk maar een foto die maar 1 kant laat zien. Excuses voor het te snel oordelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feminism, not even once.
[..]
Of het is een gebbetje.
dat zie je bij jou ahhaaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"hoogopgeleiden" zijn vaak dommer dan laagopgeleiden.
ja nogalquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:48 schreef Tjacka het volgende:
wat vinden jullie van lurkers in een slowchat?
sukkels hé?
Ja, elke jan lul is intelligent vergeleken met het gros uit KLBquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben hyperintelligent, als je in KLB lurkt weet je dat.
wij zijn hier allemaal domquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben hyperintelligent, als je in KLB lurkt weet je dat.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, elke jan lul is intelligent vergeleken met het gros uit KLB
Ik ken je net maar ik vind je nu al een matige user.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij zijn hier allemaal dom
dus je past niet bij ons
Vrouwen in de overgang toch?!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Vrouwen krijgen toch vaker zweetaanvallen, nu helemaal met het broeikas-effect. Daar moet wel aandacht aan worden besteed
Cuteeeeequote:
haha gelijk generaliserenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ken je net maar ik vind je nu al een matige user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |