Geef me je gebruikersnaamquote:
"hoogopgeleiden" zijn vaak dommer dan laagopgeleiden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast en hopelijk laagopgeleide chick
Feminism, not even once.quote:
Of het is een gebbetje.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo? Vrouwen krijgen toch vaker zweetaanvallen, nu helemaal met het broeikas-effect. Daar moet wel aandacht aan worden besteedquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
😂 Doosquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef me je gebruikersnaam![]()
Heb wel even snapchat verwijderd wegens te volle geheugen gvd te veel filmpjes. Moet ze nog overzetten
Da ken ook. Het blijft natuurlijk maar een foto die maar 1 kant laat zien. Excuses voor het te snel oordelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feminism, not even once.
[..]
Of het is een gebbetje.
dat zie je bij jou ahhaaquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"hoogopgeleiden" zijn vaak dommer dan laagopgeleiden.
ja nogalquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:48 schreef Tjacka het volgende:
wat vinden jullie van lurkers in een slowchat?
sukkels hé?
Ja, elke jan lul is intelligent vergeleken met het gros uit KLBquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben hyperintelligent, als je in KLB lurkt weet je dat.
wij zijn hier allemaal domquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben hyperintelligent, als je in KLB lurkt weet je dat.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, elke jan lul is intelligent vergeleken met het gros uit KLB
Ik ken je net maar ik vind je nu al een matige user.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij zijn hier allemaal dom
dus je past niet bij ons
Vrouwen in de overgang toch?!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Vrouwen krijgen toch vaker zweetaanvallen, nu helemaal met het broeikas-effect. Daar moet wel aandacht aan worden besteed
Cuteeeeequote:
haha gelijk generaliserenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ken je net maar ik vind je nu al een matige user.
Daley blind ui is lekkewrderiquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
hoe krijg ik deze in UI vorm
Bah bah.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
En stel je voor dat er een apocalyps komt, en we allemaal zonder elktriciteit komen te zitten.
Dan hebben alleen de preppers tampons en maandverband.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
En stel je voor dat er een apocalyps komt, en we allemaal zonder elktriciteit komen te zitten.
jc kan datquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
hoe krijg ik deze in UI vorm
Hier heb ik nou nooit over nagedachtquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
lolquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
jc kan dat
misschien kan je langs fietsen om het hem te vragen
Moet hij wel briefje mee nemen waar het al op geschreven isquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
jc kan dat
misschien kan je langs fietsen om het hem te vragen
Ja niemand zou daar vrolijk van worden. Maar de meeste vrouwen zouden er na een tijdje wel om in paniek raken hoor.quote:
Ja dagquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:06 schreef WenKees het volgende:
Ik ben ook boos
Ik heb een vriendengroep en ik ben ze nu echt zat aan het worden.
De groep bestaat uit ik een meisje en mijn beste vriendin een vriend N en mijn ex.
We gingen goed met elkaar om ondanks dat we elkaar niet vaak zagen.
Nu de laastst tijd gaat het minder
Ik vermoed dat vriend N mijn beste vriendin leuk vindt.
Hoe hij haar aandacht geeft en ze appe dag en nacht met elkAar.
Ook moest ik van hem horen dat me best vriendin in de ehbo was op een nacht. Daar was ik boos over omdat ik toch wel meer ben voor der dan hem te minste dag denk ik.
Nu heb ik pas ruzie gehad met vriend N over het afspreken van dingen.
Hij vond dat we altijd het zelfde deden (bij elkaar drinken ) en wilde gaan stappen maar dat kon niet.
Hij wilde daarna gaan wokken. Maar dat vond ik te duur (¤30) en dat heb ik niet ik ben niet rijk. Toen zijn ze samen geweest zonder mij en mijn ex
Toen zei hij op whats app dat ik altijd mijn zin door drijf en dat ik altijd loopt te zijken over geld. (Dat is helemaal niet waar want ik heb genoeg geld maar zo als de meeste mensen moet je op letten en kan je niet alles doen)
Ik heb hem toen genegeerd
Later merkte ik dat hij zat te stoken tussen mij en mijn beste vriendin.
Hij zit ook te stoken tussen haar en haar vriend.
Ik heb het haar gezegd dat hij meer wilt maar ze is zo dom en ze zegt dat niet zo is.
Terwel ze zo iets pas heeft mee gemaakt met een klasgenoot.
Nu appe we weinig en ik en mijn ex appe nooit hij reageert niet.
Maar hij is aardig alleen lijken mijn beste vriendin en vriend N hem niet meer te willen spreken ik moet hem steeds bij betrekken.
Ook willen ze liever met mij en zonder hem afspreken
Nu zeg ik van wanneer spreken we af.
En steeds komt mijn beste vriendin ja datum zeg maar dan kijk ik of ik kan dus ik noem dagen op en dan blijft ze zeuren over datums. En zegt ze ja in het weekend kan ik pas na mijn vakantie pff jaja YEAH right.
Ik ben gestopt met er te over appe want zij doet moeilijk
En als ik zelfs haar en vriend N niet app hoor ik niks van ze dus ik laat van mij zelf ook niks horen.
Ik wordt er zo gek van ze hebben niks over voor mij ze denken alleen maar aan elkaar.
Het zou mij ook niet verbazen als ze ook hem (vriend N) leuk vind
Ik vind dit helemaal niet leuk het lijk net of er geen groep meer is vriend N en mijn beste vriendin zijn samen goede vrienden. Mijn ex heeft het te druk met zijn hobby en ik? Ik ben alleen
Wie heeft dit ook en wie heeft er tips ik wordt er gek van
Ik snap verband tussen maandverband/tampons en elektriciteit nietquote:Op dinsdag 28 juni 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
wat is ditquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet hij wel briefje mee nemen waar het al op geschreven is
kk opquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:06 schreef WenKees het volgende:
Ik ben ook boos
De groep bestaat uit ik een meisje en mijn beste vriendin een vriend N en mijn ex.
Ook moest ik van hem horen dat me best vriendin in de ehbo was op een nacht. Daar was ik boos over omdat ik toch wel meer ben voor der dan hem te minste dag denk ik.
Hij vond dat we altijd het zelfde deden (bij elkaar drinken ) en wilde gaan stappen maar dat kon niet.
Hij wilde daarna gaan wokken. Maar dat vond ik te duur (¤30) en dat heb ik niet ik ben niet rijk. Toen zijn ze samen geweest zonder mij en mijn ex
Toen zei hij op whats app dat ik altijd mijn zin door drijf en dat ik altijd loopt te zijken over geld. (Dat is helemaal niet waar want ik heb genoeg geld maar zo als de meeste mensen moet je op letten en kan je niet alles doen)
Ik heb het haar gezegd dat hij meer wilt maar ze is zo dom en ze zegt dat niet zo is.
Maar hij is aardig alleen lijken mijn beste vriendin en vriend N hem niet meer te willen spreken ik moet hem steeds bij betrekken.
En steeds komt mijn beste vriendin ja datum zeg maar dan kijk ik of ik kan dus ik noem dagen op en dan blijft ze zeuren over datums. En zegt ze ja in het weekend kan ik pas na mijn vakantie pff jaja YEAH right.
En als ik zelfs haar en vriend N niet app hoor ik niks van ze dus ik laat van mij zelf ook niks horen.
Ik wordt er zo gek van ze hebben niks over voor mij ze denken alleen maar aan elkaar.
Ik vind dit helemaal niet leuk het lijk net of er geen groep meer is vriend N en mijn beste vriendin zijn samen goede vrienden. Mijn ex heeft het te druk met zijn hobby en ik? Ik ben alleen
'De groep bestaat uit een meisje, een vriend, een ex en ik'quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:06 schreef WenKees het volgende:
Ik ben ook boos
Moet kunnenquote:
neequote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet kunnen
Noem je me een extra keertje schele
misschien kan je op tinderquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:12 schreef Tjacka het volgende:
Hooi ik ben afgelopen 4 mei geopereed en 5 mei ontslagen uit het ziekenhuis. De operatie was een borst verkleining. Ik mag de eerste 6 weken niks doen. En ik mag daarna helemaal geen zware dingen doen. Daar zit de pech met dat ik de bakkers opleiding doe. Dus wie weet wat ik kan gaan doen in die tijd?
Kwa school ben ik theorie al klaar en met praktijk gedeeldte moet ik over doen van mijn docent. Ik ga dat niet doen want ik vind de opleiding niet meer leuk.
Ik ga na de zomer andere opleiding doen.
Dus naar school gaan met nijs heb ook geen zin.
Dus wie weet wat ik moet doen. Mijb thuis situatie is bij mijn moeder 1vriendin met weinig tijd
Verder heb ik niemand
dafuqquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:12 schreef Tjacka het volgende:
Hooi ik ben afgelopen 4 mei geopereed en 5 mei ontslagen uit het ziekenhuis. De operatie was een borst verkleining. Ik mag de eerste 6 weken niks doen. En ik mag daarna helemaal geen zware dingen doen. Daar zit de pech met dat ik de bakkers opleiding doe. Dus wie weet wat ik kan gaan doen in die tijd?
Kwa school ben ik theorie al klaar en met praktijk gedeeldte moet ik over doen van mijn docent. Ik ga dat niet doen want ik vind de opleiding niet meer leuk.
Dus wie weet wat ik moet doen. Mijb thuis situatie is bij mijn moeder 1vriendin met weinig tijd
Verder heb ik niemand
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap verband tussen maandverband/tampons en elektriciteit niet
Nou de tamponfabriek werkt dan niet meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap verband tussen maandverband/tampons en elektriciteit niet
Wat voor cupmaat heb je nu?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:12 schreef Tjacka het volgende:
Verder heb ik niemand
....?!?!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Nou de tamponfabriek werkt dan niet meer.
jij bent onaardigquote:
als een jongen met syndroom van down dat tegen jou zegt lach je er toch ook om?quote:
Egoïstisch zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel erg als je borsten zo groot zijn dat je ze moet laten opereren.
heb jij dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als een jongen met syndroom van down dat tegen jou zegt lach je er toch ook om?
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat een meisje ze laat opereren bedoel je?
Je hebt hem toch gezien?quote:
jij bent ook onaardigquote:
Ben je gekquote:
hmquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je gek
Ik meen niks van wat ik hier zeg
wat een actquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je gek
Ik meen niks van wat ik hier zeg
kut is dat hequote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:25 schreef JanCees het volgende:
Morgen naar Amsterdam om iets in te leveren.
ik wil wel voor je brengenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:25 schreef JanCees het volgende:
Morgen naar Amsterdam om iets in te leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |