Grafisch gezien was 3 mooi, maar was toch niet jut van het door de xbox360, dat zou dus zeggen dat 4 zwaarder is dan 3 en hem voor het mooie op een next gen zou moeten gaan spelen. Maar die zijn a 2a3 jaar oud, kan ik over 1 jaar weer een nieuwere halen.quote:
heb xbox, maar daar heb je verplicht de microsoft hard disk voor nodig pff.quote:
koop DAN!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:05 schreef spierbal het volgende:
[..]
heb xbox, maar daar heb je verplicht de microsoft hard disk voor nodig pff.
Tijd om een PC versie te kopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:05 schreef spierbal het volgende:
[..]
heb xbox, maar daar heb je verplicht de microsoft hard disk voor nodig pff.
dis al de 3e keer dat ik m speel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Dat snap ik, maar dan moet jij de HDD maar voor lief nemen (zou ik wel wel doen overigens, maar goed)quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:18 schreef spierbal het volgende:
[..]
vind het gemak van een console wel fijn
Far cry heeft toch van die addons?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:45 schreef spierbal het volgende:
[..]
Grafisch gezien was 3 mooi, maar was toch niet jut van het door de xbox360, dat zou dus zeggen dat 4 zwaarder is dan 3 en hem voor het mooie op een next gen zou moeten gaan spelen. Maar die zijn a 2a3 jaar oud, kan ik over 1 jaar weer een nieuwere halen.
Dillema's
Do you know the definition of insanity?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:22 schreef spierbal het volgende:
Hallo,
Hoe zal ik het noemen? Laat ik het maar zo zeggen, ik ben een budget gamer.
Eens in de zoveel tijd koop ik een spel waar ik lang zoet mee ben, BF3 bijvoorbeeld, als ik daar klaar mee ben ga ik naar de 2e hands hoek en koop ik een leuke single player.
Dit keer was het Far Cry 3, en ik vind het jammer dat ik hem heb uitgespeeld, want ik vond het een leuk spelletje.
nog steeds niet.quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:28 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Do you know the definition of insanity?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |