abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163364321
Het is al een tijdje uit tussen mij en mijn ex. Uiteindelijk miste ik hem toch heel erg, dat werd steeds meer. Nu zit ik erover te denken om het weer te proberen. Alleen heb ik toen het uit was met twee anderen gezoend. Van 1 jongen heeft hij het te horen gekregen via via. Dit vond hij natuurlijk heel vervelend om te horen. Nu ik het weer wil proberen zit ik er heel erg over te twijfelen om het hem ook te vertellen over die andere jongen. Maar ik weet niet waar ik goed aan doe. Eerlijkheid duurt het langst, maar ik wil hem geen extra pijn doen als dat niet nodig is. Daarbij weet ik niet of ik alleen van m'n eigen schuld gevoel af wil.
pi_163364749
Je hebt niks om je schuldig over te voelen...het was uit. Wat heeft hij er aan om te weten dat je nog iemand anders hebt gezoend? Kan hij er anders achterkomen? Anders haal je alleen maar meer problemen binnen. Als hij het direct vraagt zou ik het overigens wel toegeven. Iets verzwijgen om hem geen extra pijn te doen is iets anders dan liegen namelijk.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 12:56:51 #3
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_163365928
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:33 schreef tortugaa1 het volgende:
Het is al een tijdje uit tussen mij en mijn ex. Uiteindelijk miste ik hem toch heel erg, dat werd steeds meer. Nu zit ik erover te denken om het weer te proberen.
Hoezo is het uitgegaan?

Is die reden veranderd? Want anders heeft het natuurlijk weinig zin om het weer aan te maken. "Ik mis hem zo", is wel een beetje een bagger reden.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_163367594
Ik kan me haast niet voorstellen dat hij er blij van gaat worden als je het vertelt, dus ik zou neit zo goed weten waarom je dat zou moeten doen.
pi_163368546
Gewoon eerlijk zijn. Je hoeft het niet uit jezelf te vertellen, maar als hij er naar vraagt wel eerlijk zeggen.
  woensdag 29 juni 2016 @ 22:34:21 #6
458483 River1995
Enjoy the little things
pi_163401791
Ik zou het niet vertellen als je alleen maar met die jongen gezoend hebt. Ik hoop voor je dat het goedkomt met je ex!
:-)
pi_163404340
Hij loog veel tegen je en jullie hadden dagelijks ruzie, waarom zou je dit weer willen proberen? Wat zegt het dat hij kennelijk het meer vervelend vindt dat jij als single je tong in een ander hebt gestoken, dan dat hij jou gekwetst heeft? Wat zegt het over jou dat ook jij daar meer mee lijkt te zitten?

Zou je niet beter single voorlopig even single kunnen blijven en aan je zelfrespect werken ofzo? Zodat je jezelf iets beters gunt dan een ruziemakende liegert enzo..
pi_163405351
hoe lang was het uit
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163409183
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:33 schreef tortugaa1 het volgende:
Daarbij weet ik niet of ik alleen van m'n eigen schuld gevoel af wil.
Waarom zou je in godsnaam een 'schuldgevoel' hebben als je gewoon als single iemand anders zoent?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')