Het is dan wel weer zo dat als je een meisje leuk vindt, al snel geīnteresseerd bentquote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:21 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Oprechte interesse is volgens mij de key. Als je allerlei vragen gaat stellen waarvan het antwoord je niet echt boeit wordt het voor een vrouw ook saai. Probeer gewoon wat gemeenschappelijke interesses en hobby's te vinden.
Iets zegt mij dat je er niet veel verstand van hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 15:25 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
[..]
Kijk, dank u wel. Een vrouw met inzicht.
Zeggen dat het kut is is een beetje overdreven natuurlijk, maar niet zomaar overal mee instemmen is cruciaal. Beetje oprecht zijn, beetje plagen. Maar vooral veel oefenen dus!
Ik zou zoiets zeggen als: "Geef toe, je vind die schoenen van je vriendin niet echt mooi he? Rode stippen? echt?".
zij: willekeurige reactie.
Jij: Oke, nou als jij het zo zegt, dan klinkt het inderdaad wel alsof je gelijk hebt. (Wat ben je toch een schat. Jij verdient het om vanavond lekker verwend te worden*)
*Let op. Dit is voor experts.
Jij wel dan? Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 29 juni 2016 18:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je er niet veel verstand van hebt.
Vermakelijke troll ben je wel iig.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:03 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
[..]
Jij wel dan? Waar baseer je dat op?
Ik kan je beloven dat ik erg goed ben in het versieren van vrouwen.
Ding is alleen dat ik erg knap ben, dus dat is een beetje valsspelen.
Het grappige is dat je het volgens mij nog gelooft ook.quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:03 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
[..]
Jij wel dan? Waar baseer je dat op?
Ik kan je beloven dat ik erg goed ben in het versieren van vrouwen.
Ding is alleen dat ik erg knap ben, dus dat is een beetje valsspelen.
Voor mijn relatie had ik gemiddeld 1.9 verschillende vrouwen per week. (Wekelijks wel overlap)quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:22 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het grappige is dat je het volgens mij nog gelooft ook.
Joh, ben je klaar met opscheppenquote:Op woensdag 29 juni 2016 19:48 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
[..]
Voor mijn relatie had ik gemiddeld 1.9 verschillende vrouwen per week. (Wekelijks wel overlap)
Daar bazeer ik dat op.
Als ik strawberry tegen zou komen op straat zou ze dezelfde avond nog mee gaan naar mijn appartement om videogames te spelen.
Jij dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |