Ja is ook wel zo. In het begin is het ook wel leuk en alles. Alleen ik vind het moeilijk om het gesprek leuk te houden als ik haar 06 heb. Ik weet op een gegeven moment niks meer te zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:33 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Je laat al een goede indruk achter. Je moet helaas niet verwachten dat zij jou mee uit gaan vragen. Dus probeer het gewoon een paar keer om op een leuke manier brutaal te zijn.
Ja is ook wel zo. In het begin is het ook wel leuk en alles. Alleen ik vind het moeilijk om het gesprek leuk te houden als ik haar 06 heb. Ik weet op een gegeven moment niks meer te zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
Leuk dat je er goed verzorgd uitziet, en dat is ook heel belangrijk, alleen een leuk praatje doet meer goed dan wat dan ook. En dan bedoel ik niet zo'n geforceerd pick-up praatje maar gewoon een leuk spontaan gesprek.
Open vragen man, stel open vragen! Komt geïnteresseerd over en als het goed is krijg je dan ook meer te weten waar je op in kan haken enzo.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:08 schreef donaldduck90 het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo. In het begin is het ook wel leuk en alles. Alleen ik vind het moeilijk om het gesprek leuk te houden als ik haar 06 heb. Ik weet op een gegeven moment niks meer te zeggen.
Als je op zo'n moment aankomt dat het gesprek een soort van dood valt dan is het al gedaan. Ook de standaard small-talk dingen zoals school/werk/hobbies zijn meestal te saai om echt te kunnen boeien, of jullie moeten toevallig een gemeenschappelijke hobby hebben. Probeer wel wat over haar te weten te komen maar zorg ervoor dat het geen interview wordt als het ware. Laat haar vertellen en vraag door, vertel wat over jezelf. Er zit niet echt een vaste strategie in, probeer het gesprek gewoon natuurlijk te laten verlopen. Een beetje flirten is ook goed (en leuk) om te doen.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:08 schreef donaldduck90 het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo. In het begin is het ook wel leuk en alles. Alleen ik vind het moeilijk om het gesprek leuk te houden als ik haar 06 heb. Ik weet op een gegeven moment niks meer te zeggen.
Ik hou inderdaad van flirten, als het dan lukt natuurlijk haha. Alleen heb ik vaak wel gehad dat een meisje opeens niet meer appt of berichten stuurt. Ik vraag me dan af waar het verkeerd is gegaan?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je op zo'n moment aankomt dat het gesprek een soort van dood valt dan is het al gedaan. Ook de standaard small-talk dingen zoals school/werk/hobbies zijn meestal te saai om echt te kunnen boeien, of jullie moeten toevallig een gemeenschappelijke hobby hebben. Probeer wel wat over haar te weten te komen maar zorg ervoor dat het geen interview wordt als het ware. Laat haar vertellen en vraag door, vertel wat over jezelf. Er zit niet echt een vaste strategie in, probeer het gesprek gewoon natuurlijk te laten verlopen. Een beetje flirten is ook goed (en leuk) om te doen.
Kan verschillende redenen hebben, heb soms zelf ook gehad dat ze wel reageren maar heel kortaf, dan kan je er zelf ook niet echt een leuk gesprek meer van maken natuurlijk. Kappen ze het dan heel snel af of duurt dan enkele dagen/weken?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:15 schreef donaldduck90 het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad van flirten, als het dan lukt natuurlijk haha. Alleen heb ik vaak wel gehad dat een meisje opeens niet meer appt of berichten stuurt. Ik vraag me dan af waar het verkeerd is gegaan?
Snel, vaak nadat ik m'n 06 heb gegeven of iets dan appt het meisje wel vaak eerst. Maar op gegeven moment is het gewoon stil en niet meer flirterig. Ik ga haar natuurlijk ook niet stalken.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan verschillende redenen hebben, heb soms zelf ook gehad dat ze wel reageren maar heel kortaf, dan kan je er zelf ook niet echt een leuk gesprek meer van maken natuurlijk. Kappen ze het dan heel snel af of duurt dan enkele dagen/weken?
Ah het probleem ligt dus vooral bij whatsapp, dat is ook heel lastig omdat je elkaar lichaamstaal niet kan lezen. Soms loopt het gesprek heel goed en soms dan lijkt het net alsof de ander het gewoon echt niet boeit. Probeer in ieder geval snel af te spreken of een afspraak te maken, maar dat lukt niet altijd. Als ze een type is om te bellen kan je dat ook doen, dat gaat vaak veel makkelijker. Maar verder als je zo snel al afgekapt wordt dan is er vrij weinig wat je kan doen (lijkt mij, tenzij je echt aparte dingen zegt, maar dat lijkt me nietquote:Op maandag 27 juni 2016 21:18 schreef donaldduck90 het volgende:
[..]
Snel, vaak nadat ik m'n 06 heb gegeven of iets dan appt het meisje wel vaak eerst. Maar op gegeven moment is het gewoon stil en niet meer flirterig. Ik ga haar natuurlijk ook niet stalken.
Nee oké, t viel me gewoon op dat het af en toe wel eens gebeurde. Kijk niemand is helemaal perfect. Ikzelf vind de acne in m'n gezicht dan bijvoorbeeld echt niet uit te staan, maar een ander kan daar wel helemaal niet op letten.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ah het probleem ligt dus vooral bij whatsapp, dat is ook heel lastig omdat je elkaar lichaamstaal niet kan lezen. Soms loopt het gesprek heel goed en soms dan lijkt het net alsof de ander het gewoon echt niet boeit. Probeer in ieder geval snel af te spreken of een afspraak te maken, maar dat lukt niet altijd. Als ze een type is om te bellen kan je dat ook doen, dat gaat vaak veel makkelijker. Maar verder als je zo snel al afgekapt wordt dan is er vrij weinig wat je kan doen (lijkt mij, tenzij je echt aparte dingen zegt, maar dat lijkt me niet)
Maar ja als je haar nummer hebt weten te krijgen dan had ze dat dan al kunnen zien, dus dat zal het wel niet zijn. Of je pikt de signalen verkeerd op als je haar nummer regelt, hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 27 juni 2016 21:25 schreef donaldduck90 het volgende:
[..]
Nee oké, t viel me gewoon op dat het af en toe wel eens gebeurde. Kijk niemand is helemaal perfect. Ikzelf vind de acne in m'n gezicht dan bijvoorbeeld echt niet uit te staan, maar een ander kan daar wel helemaal niet op letten.
Snel afspreken is altijd het beste. Dan weet zij ook dat je geïnteresseerd in haar bent. Als het alleen bij Whatsappen blijft kan ze het ook op vatten als geen interesse van jouw kant uit.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:18 schreef donaldduck90 het volgende:
[..]
Snel, vaak nadat ik m'n 06 heb gegeven of iets dan appt het meisje wel vaak eerst. Maar op gegeven moment is het gewoon stil en niet meer flirterig. Ik ga haar natuurlijk ook niet stalken.
Ja oké waarheid. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 27 juni 2016 21:36 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Snel afspreken is altijd het beste. Dan weet zij ook dat je geïnteresseerd in haar bent. Als het alleen bij Whatsappen blijft kan ze het ook op vatten als geen interesse van jouw kant uit.
Op open vragen wordt ook gewoon kortaf geantwoord zonder een wedervraag hoorquote:Op maandag 27 juni 2016 21:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Open vragen man, stel open vragen! Komt geïnteresseerd over en als het goed is krijg je dan ook meer te weten waar je op in kan haken enzo.
Vind je die meiden eigenlijk wel echt leuk als je niet kan bedenken waarover je wil praten of wat je van ze wil weten enzo?
Het ligt natuurlijk ook aan die kuthoeren die jij tegenkomt dat niet alle open vragen werken. Vertel nog eens wat over jezelfquote:Op maandag 27 juni 2016 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op open vragen wordt ook gewoon kortaf geantwoord zonder een wedervraag hoor
Ik vraag uiteraard altijd hetzelfdequote:Op maandag 27 juni 2016 23:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk ook aan die kuthoeren die jij tegenkomt dat niet alle open vragen werken. Vertel nog eens wat over jezelf
Sommige vrouwen hebben daar gewoon geen zin in, helaas hebben veel vrouwen vaak de neiging dit niet expliciet te zeggen maar in plaats daarvan kortaf te gaan doen. Ik snap dan zelf ook nooit zo echt waarom mannen zo wanhopig proberen een gesprek te onderhouden als de vrouw in kwestie er 0,0 moeite in steekt. Met zo iemand wil je toch ook helemaal geen gesprek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |