quote:no short dick men
Op vrijdag 29 november 2002 19:49 schreef Brick_Top het volgende:
Ik verwacht dat dit de nieuwe kersthit gaat worden. En ja; dit is die plaat van die opleidingen voor Engels.
quote:Idd.
Op vrijdag 29 november 2002 19:56 schreef Dante_A het volgende:
Dat nummer is toch al een jaar of tien oud?
quote:Ik wou al zeggen, en opleidingen Engels???
Op vrijdag 29 november 2002 19:56 schreef Dante_A het volgende:
Dat nummer is toch al een jaar of tien oud?
quote:Een reclamebedrijf bracht het ooit eens uit als Proefje voor een niet bestaande Engelse school. (Ouders verstonden het liedje niet en zongen het vrolijk mee in de auto)
Ik wou al zeggen, en Engels reclames???
quote:Er begint me weer iets te dagen, ik moet trouwens wel zeggen dat het nummer übermelig is.
Op vrijdag 29 november 2002 20:00 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Een reclamebedrijf bracht het ooit eens uit als Proefje voor een niet bestaande Engelse school. (Ouders verstonden het liedje niet en zongen het vrolijk mee in de auto)
De spot won een prijs, maar moest die weer inleveren toen bekend werd dat er geen opsrachtgever bestond.
quote:om de prijs te kunnen winnen moet een spotje minstens eenmaal op tv zijn geweest. daarom zond het reclamebureau dat het spotje bedacht het spotje om 2 uur snachts uit tussen de 0900-reclames. snachts een reclame op tv uitzenden kost ongeveer 200 euro voor de hele reclame tegenover een berg geld op prime-time.
Op vrijdag 29 november 2002 20:00 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Een reclamebedrijf bracht het ooit eens uit als Proefje voor een niet bestaande Engelse school. (Ouders verstonden het liedje niet en zongen het vrolijk mee in de auto)
De spot won een prijs, maar moest die weer inleveren toen bekend werd dat er geen opsrachtgever bestond.
het reclamespoje was verzonnen door 2 "creatieve geesten" van een reclamebureau. maar toen het spotje af was wilde geen enkele bestaande school of cursus-aanbieder zich identificerene met deze reclame.
Daarom verzonnen de "creatieve geesten" zelf maar een niet- bestaand bedrijfje... zo midden in de nacht zou er toch niemand reageren op de reclame en was ie toch op tv geweest om de prijs te kunnen winnen
quote:Aha, zo zat dat dus, was alweer een tijdje geleden, toch?
Op vrijdag 29 november 2002 22:55 schreef dethoom het volgende:---tekst die ik omwille van het scrollen maar niet copieer---
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |