Cees vind ik ook nog steeds leuk.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
GJ, Jessie en Cees hier.
Do barst in heftig snikken uit.
Te zwaarquote:Op maandag 27 juni 2016 14:32 schreef krabje het volgende:
ik snap Do nu dus wel,kunnen ze die Ramona er niet uit gooien(over het hek of zo)?
Ja maar ze moet niet gaan zitten janken daar bij Karin.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:32 schreef krabje het volgende:
ik snap Do nu dus wel,kunnen ze die Ramona er niet uit gooien(over het hek of zo)?
poosje logeren bij BUBAquote:Op maandag 27 juni 2016 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Flikker dan gewoon op naar huis..................verrrrrrvelend................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ja dat janken breekt alles af wat ze heeft opgebouwd zo jammer.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ach zo jammer... als Do dit nou eens zou laten dan zouden veel minder mensen haar een jankerd vinden.
Ze zou de hippiemarkt samen met Karin organiseren, dus vandaar bij Karin. En rug recht is makkelijker gezegd dan gedaan, ze was top vanmorgen en nu is ff de koek op. Maar het wordt al beter met slachtoffer spelen, aan het eind van het jaar is het de bitch from hell.quote:Op maandag 27 juni 2016 14:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja maar ze moet niet gaan zitten janken daar bij Karin.
Rug recht en zeg tegen Jessie dat je er niet mee eens bent. Maar dat je morgen pas wil discussieren.
Want nu zet ze wel weer zichzelf in de slachtofferrol en dat moet ze niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |