abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2003 @ 18:43:32 #26
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13440722
Haha sounds heb ik inmiddels zelfs al 2x gescoord ... tis erg met me gesteld ... de eerste keer normale versie in huis gehaald ... vond het een superplaat ... daarna kwam ineens bij warprecords een speciale uitgave (geen andere nummers, gewoon een chique hoes), dus die ook maar besteld ...

Had nog nooit iets van ze gehoord ... had een vooringenomen beeld van bands op Warp, dit was totaal anders ... de samples die ik van het album gehoord had spraken me niet echt aan, maar door de vele goeie recensies toch maar tot aanschaf overgegaan ...

Nu ben ik compleet verkocht ... heb ook de eerste CD inmiddels in huis ... lekkere loungy freaky sixtiesy poppy lazy trippy (en zo nog heel wat woorden die eindigen op -y) plaatje ...

Two thumbs up from me

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_13442517
Maar is 't een lekker loungy freaky sixtiesy poppy lazy trippy (en zo nog heel wat woorden die eindigen op -y) plaatje of is 't echt muziek die je de rest van je leven nog zult beluisteren?
  donderdag 25 september 2003 @ 20:20:07 #28
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13443071
quote:
Op donderdag 25 september 2003 19:56 schreef Theeboon het volgende:
Maar is 't een lekker loungy freaky sixtiesy poppy lazy trippy (en zo nog heel wat woorden die eindigen op -y) plaatje of is 't echt muziek die je de rest van je leven nog zult beluisteren?
Dat zal ik je vertellen vlak voordat ik tussen 6 plankjes ga liggen

Op dit moment denk ik dat ik nog lang ernaar zal luisteren, maar de liefde zou ook zomaar ineens over kunnen zijn over een paar maanden.

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_13749335
Probeer allemaal ook ns Lali Puna bijv. het nummer Lowdown
pi_29526938
In september komt er een nieuwe Broadcast uit: Tender Buttons. Grofkorrelige verdovende ZX-spectrum geluiden, cheesy drumcomputers en de afwezig klinkende stem van Trish Keenan klinkt weer even schoon als altijd. 'Michael, Michael-Michael, I draw my lips around my lipstick'

pi_29527450
Leuke muziek. Overduidelijke links met new wave/gothicrock van het begin van de jaren tachtig. Vooral de beats en de ironie.
  maandag 9 januari 2006 @ 11:55:53 #32
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_33861000
Tender Buttons was de nummer 6 uit mijn jaarlijst 2005. IJzingwekkend mooie plaat vol dissonante tonen en spooky geluidseffecten. De nieuwe focus op de essentie van de songs maakt van ‘Tender Buttons’ Broadcasts meest intieme plaat tot op heden.
1,000,000 demons can't be wrong...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')