Ben ik niet goed genoeg voor je ofzo?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij geen lekkere arische vindicat vrienden waar ik mijn zomer mee kan verspillen ?
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg voor je ofzo?
picsquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg voor je ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]zou niet datenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Rachel is godin.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar is ze mooi, vind haar op andere foto's met andere make up lelijk
love haar in About Timequote:
ik ookquote:
dquote:
Ja...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookbij dat stuk met die vader zeker
care.quote:
Traantje weggepinktquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
d
Nee het is een actiefilm met monsters. Daarom moesten ze huilen
Moest je wel huilen gister bij Lyana Mormont speech?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:30 schreef Fok-it het volgende:
About Time is een Bazenfilm ja. Geen traan moeten laten though.
Ik krijg daar wel echt kippenvel van ja van dat soort momentenquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest je wel huilen gister bij Lyana Mormont speech?
Ik kreeg slechts tranen van het slechte acteren dan de Sandsnakes en Danny.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg daar wel echt kippenvel van ja van dat soort momenten![]()
Tranen kreeg ik wel bij scene van Jon en Sansa toen ze elkaar voor het eerst zagen, met die muziek erbij
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg slechts tranen van het slechte acteren dan de Sandsnakes en Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |