abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_164879317
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:41 schreef laziness het volgende:
Je jurk zit zo strak ingesnoerd dat je met een strapless jurk niet hoeft te hijsen hoor :D
Nul keer hoeven doen op 15 uur 'm aan hebben.
Same here.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_164879429
Strak ingesnoerd zitten lijkt me ook een verschrikking. Nee, echt geen strapless voor mij
pi_164879841
Ik had 100x meer last van t schouderbandje wat afzakte dan van de jurk zelf.
S. 2014
J. 2016
pi_164879909
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Strak ingesnoerd zitten lijkt me ook een verschrikking. Nee, echt geen strapless voor mij
Je kunt gewoon ademen, dansen, eten, etc hoor :D. Die jurken hebben zo'n goede pasvorm dat ze gewoon blijven zitten wat je ook doet. Als je ze niet mooi vind, moet je ze vooral niet passen, maar het zou jammer zijn als je dat niet doet om de verkeerde redenen :P.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_164880004
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Strak ingesnoerd zitten lijkt me ook een verschrikking. Nee, echt geen strapless voor mij
Ik wilde absoluut zeer zeker weten voor geen goud een (semi)strapless jurk, en ook geen kleur en vooral een lange sleep en n soort sissi jurk...
Ga eerst maar een keer jurken passen ;)
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:12:55 #181
319308 Tink89
To live is to dance
pi_164884319
Precies, gewoon gaan passen en dan merk je vanzelf wel wat je staat. Ik wilde ook geen strapless. Is het toch geworden. En een lichtblauwe in plaats van de witte die ik gepland had.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 28 augustus 2016 @ 15:46:58 #182
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_164914860
Gisteren EINDELIJK getrouwd. Dag was precies zoals wij dat wilden. Lekker informeel en aparte locatie en een super dj.

Weer zat ook mee, met een lekker windje ter afkoeling en 's avonds een mooie natuurlijke lichtshow!

Alles hebben we zelf gepland en geregeld, en we hebben elke minuut genoten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  PR en moderator zondag 28 augustus 2016 @ 16:09:36 #183
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_164915609
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:46 schreef Lotusss het volgende:
Gisteren EINDELIJK getrouwd. Dag was precies zoals wij dat wilden. Lekker informeel en aparte locatie en een super dj.

Weer zat ook mee, met een lekker windje ter afkoeling en 's avonds een mooie natuurlijke lichtshow!

Alles hebben we zelf gepland en geregeld, en we hebben elke minuut genoten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 28 augustus 2016 @ 16:10:31 #184
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_164915654
Die datum van ons die in de OP staat wordt waarschijnlijk wat naar voren geschoven :') Beetje werkgerelateerde omstandigheden die überhaupt het plannen al tegen zitten ;( Maar boeiah, tijd zat in het leven
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 22:35:41 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164926731
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteravond ben ik eindelijk officieel gevraagd, dus nu mag ik hier ook meeschrijven. We hebben het grootste deel van de bruiloft al gepland en binnenkort ga ik met mijn beste vriendin en mijn schoonmoeder op zoek naar een jurk. Dat is een beetje ingewikkeld: ik hou van mooie kleding en de boel leuk aankleden, maar zo'n trouwjurk is toch wel een andere categorie. Ik wil in elk geval geen strapless jurk, geen zin om de hele dag te lopen hijsen, en ze staan me echt niet. Ik weet vooral wat ik niet wil, dat helpt wel een beetje, maar toch. Sowieso wordt het ook niet spierwit, maar ivoor ofzo. En eigenlijk vind ik het ook veel te veel geld voor een jurk die je 1 dag draagt. Toch wil ik er een, en dan niet eentje die het dan maar moet zijn omdat hij betaalbaar is, maar eentje die echt bij me past.

Inmiddels zijn we druk bezig om allerlei decoratie etc via Ebay te verzamelen, dat is echt heel leuk om mee bezig te zijn. Oh en mijn schoenen heb ik ook al, die kwam ik bij toeval in een kringloopwinkel tegen O+
Hoe kan je alles al gepland hebben als je gisteren gevraagd bent? :D Gefeliciteerd in ieder geval *O*

Wat jurk betreft: ik zou inderdaad niet meteen dingen afwijzen. Ik dacht ook niet strapless te willen en de jurk werd toch wel strapless _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:39 schreef Joel_87 het volgende:
Toevallig kom ik dit topic tegen, en laat ik dit jaar nou ook getrouwd zijn met m'n droomvrouw :)

Even pronken met een paar foto's ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Buiten getrouwd O+

[ afbeelding ]
Diner wel binnen :)
Ziet er heel gaaf uit _O_ Gefeliciteerd nog!

quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:46 schreef Lotusss het volgende:
Gisteren EINDELIJK getrouwd. Dag was precies zoals wij dat wilden. Lekker informeel en aparte locatie en een super dj.

Weer zat ook mee, met een lekker windje ter afkoeling en 's avonds een mooie natuurlijke lichtshow!

Alles hebben we zelf gepland en geregeld, en we hebben elke minuut genoten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd meis! :* Ben wel heel benieuwd hoe jullie eruit zagen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 22:36:33 #186
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164926771
Ik heb mijn trouwjurk online gezet om te verkopen en krijg alleen maar reacties van gekkies :X Eerst een stel swingers die 10x benadrukten hoe grote kont zij wel niet had en of dat wel goed uit zou komen in de jurk en 1 man die als vrouw door het leven wil gaan :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 22:46:52 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164927211
Als iemand nog op zoek is naar een jurk: ik heb het nu ook op Fok gezet :)

V&A / [TK] Kleemeier Trouwjurk maat 44/46
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_164938455
:W Jeej, ik ben afgelopen weekend ook gevraagd! alleen wij weten dus echt niks van trouwen en dat soort dingen. Duss ik ga mezelf eens lekker inlezen en rondkijken. Nog geen datum geprikt.. Hoe bepaal je dat? We willen zowieso in de zomer *; *;
~ Bonito La Risa ~
  maandag 29 augustus 2016 @ 14:43:42 #189
319308 Tink89
To live is to dance
pi_164938797
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:30 schreef Mixende_match het volgende:
:W Jeej, ik ben afgelopen weekend ook gevraagd! alleen wij weten dus echt niks van trouwen en dat soort dingen. Duss ik ga mezelf eens lekker inlezen en rondkijken. Nog geen datum geprikt.. Hoe bepaal je dat? We willen zowieso in de zomer *; *;
Midden in de zomer? Houd er dan rekening mee dat veel mensen op vakantie zijn en je dus ruim van tevoren moet aankondigen dat je gaat trouwen. Daarnaast zijn veel locaties duurder in het weekend en zitten ze (voor volgend jaar) op de vrijdagen in mei en september mogelijk al vol omdat die erg populair zijn.

Die factoren kunnen meetellen :) Wij wilden per se een 29ste (eventueel kan ik je het linkje naar m'n blog waarin ik uitleg waarom even pm'en).


Btw: mag Nikita's bruidsmode (tweedehands en nieuw) in de OP?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_164938896
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:36 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn trouwjurk online gezet om te verkopen en krijg alleen maar reacties van gekkies :X Eerst een stel swingers die 10x benadrukten hoe grote kont zij wel niet had en of dat wel goed uit zou komen in de jurk en 1 man die als vrouw door het leven wil gaan :')
ai

Wij doen dingen nog wel eens een beetje andersom. De bruiloft in grote lijnen gepland, maar een officieel aanzoek ontbrak nog en daarmee was het compleet. We hebben al een geregistreerd partnerschap ivm aankoop van ons huis en nu gaan dat in het voorjaar omzetten in een huwelijk. De ringen kan ik binnenkort ophalen, goed geprofiteerd van een actie en we hebben aardig wat oud goud kunnen inleveren als betaling.
pi_164938940
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Midden in de zomer? Houd er dan rekening mee dat veel mensen op vakantie zijn en je dus ruim van tevoren moet aankondigen dat je gaat trouwen. Daarnaast zijn veel locaties duurder in het weekend en zitten ze (voor volgend jaar) op de vrijdagen in mei en september mogelijk al vol omdat die erg populair zijn.

Die factoren kunnen meetellen :) Wij wilden per se een 29ste (eventueel kan ik je het linkje naar m'n blog waarin ik uitleg waarom even pm'en).

Btw: mag Nikita's bruidsmode (tweedehands en nieuw) in de OP?
Naja, niet midden in de zomer, meer mei/juni. We willen graag de ceremonie buiten en t feest vinnen of iets in die richting.. Maar dat is dan 9/10 manden (voor ons) wel snel ;-) Maar anders is het weer erg lang wachten.. Twijfel.... Ik stuur je ff pm voor je linkje, ben benieuwd
~ Bonito La Risa ~
pi_164939130
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:49 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Naja, niet midden in de zomer, meer mei/juni. We willen graag de ceremonie buiten en t feest vinnen of iets in die richting.. Maar dat is dan 9/10 manden (voor ons) wel snel ;-) Maar anders is het weer erg lang wachten.. Twijfel.... Ik stuur je ff pm voor je linkje, ben benieuwd
Dan mag je wel prettig opschieten. Hele populaire trouwdata dus als je nog een keuze in locatie wil en fotograaf enzo moet je er misschien actie in gaan zetten.

Ik was gisteren precies een jaar verloofd. En wij willen perse in juni trouwen dus hebben wij het een jaar later gepland
nu dus juni 2017.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_164939201
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan mag je wel prettig opschieten. Hele populaire trouwdata dus als je nog een keuze in locatie wil en fotograaf enzo moet je er misschien actie in gaan zetten.

Ik was gisteren precies een jaar verloofd. En wij willen perse in juni trouwen dus hebben wij het een jaar later gepland
nu dus juni 2017.
Jaaa, daarom denken we erover om het 2018 te doen, maar dat klinkt nog zoooo ver weg. Maar aan de andere kant, we zijn ook bezig met het kopen van een huis... En 2018 geeft ons meer rust en ruimte om alles te plannen en evt het huis te verbouwen..
~ Bonito La Risa ~
pi_164940448
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 14:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]


Btw: mag Nikita's bruidsmode (tweedehands en nieuw) in de OP?
Leuke zaak, ben ik ook geweest voor mijn jurk. Lieve mensen ook!
(houd wel rekening ermee dat zij je jurk ook afpassen, en dat dat nog eens zo'n 175,- kost :{
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_164940505
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:00 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Jaaa, daarom denken we erover om het 2018 te doen, maar dat klinkt nog zoooo ver weg. Maar aan de andere kant, we zijn ook bezig met het kopen van een huis... En 2018 geeft ons meer rust en ruimte om alles te plannen en evt het huis te verbouwen..
Dat speelde bij ons ook mee idd. Nieuwbouw huis werd afgelopen januari opgeleverd.

En geloof me de tijd vliegt :o
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:09:13 #196
319308 Tink89
To live is to dance
pi_164940706
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Leuke zaak, ben ik ook geweest voor mijn jurk. Lieve mensen ook!
(houd wel rekening ermee dat zij je jurk ook afpassen, en dat dat nog eens zo'n 175,- kost :{
Dat wist ik al. Bijna nergens zijn de vermaakkosten inbegrepen. Voor dat geld maken ze bijvoorbeeld ook een sjaal van een deel van je sleep, maken ze van een vetersluiting een ritssluiting of andersom enz. Ik vind 175 euro dan niet veel.

Edit: je bent overigens niet verplicht om hem daar te laten vermaken he. Dat kun je ook gewoon ergens anders laten doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tink89 op 29-08-2016 16:24:21 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_164941273
De winkel waar ik naartoe wil zitten de kosten er wel bij, dacht dat dat bij de meeste zo was?
  maandag 29 augustus 2016 @ 17:50:38 #198
319308 Tink89
To live is to dance
pi_164943540
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:30 schreef Sarabi het volgende:
De winkel waar ik naartoe wil zitten de kosten er wel bij, dacht dat dat bij de meeste zo was?
Ik heb geen winkel gehad waar het erbij zat. Hangt misschien ook af van de prijs van je jurk?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_164952374
Ik dacht ook dat vermaken meestal erbij inbegrepen zat. En bij mij deden ze het niet echt voorkomen alsof het een optie was om hem ergens anders te laten vermaken.
Verder overigens wel heel positief over hun zaak hoor, hele lieve mensen ^O^
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_164954058
Hoi! :)

Mag ik hier ook mee komen schrijven? :@

10 juni 2017 wordt onze dag en als m'n schoonouders het weten mag iedereen het weten O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')