Eigenlijk wel. Het interesseert me allemaal steeds minder eigenlijk.quote:
Ik vind dat leuk heur. Ook lijkt het alsof de mensen dan nog wat losser zijn. Saampjes gezellig voetbal kijken op een random grote plein.quote:
WK2010 keek ik voor het eerst Nederlands Elftal.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk heur. Ook lijkt het alsof de mensen dan nog wat losser zijn. Saampjes gezellig voetbal kijken op een random grote plein.
Dat heb ik stiekem ook wel beetje hoor. Maar anderzijds Nederland had ook erg walgelijk voetbal gespeeld. Dan had ik het ook kut gevonden denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mis NL gewoon echt tijdens EK. Ook het sfeertje, al die oranjevlaggetjes, oranje tuinen etc etc. Mensen met van die oranje joker hoedjes, gezelligheid blabla. Zo leuk
Ze lijden allemaal aan een speel-voetbal-slecht-virusje.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik stiekem ook wel beetje hoor. Maar anderzijds Nederland had ook erg walgelijk voetbal gespeeld. Dan had ik het ook kut gevonden denk ik.
Ze lijden aan het gebrek aan TOSPORTMENTALITEIT.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze lijden allemaal aan een speel-voetbal-slecht-virusje.
#illuminati
Met geluk tegen Kroatië, dat weer welquote:Op zondag 26 juni 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze lijden aan het gebrek aan TOSPORTMENTALITEIT.
Portugal is veel kutter en winnen wel.
Lol.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen zat ik nog in brugklas en we waren toen altijd steeds vroeg vrij als Nederland moest voetballen oh dem memories.
Zou zomaar kunnen. Beter maken ze er gauw een antivirus voorquote:Op zondag 26 juni 2016 03:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze lijden allemaal aan een speel-voetbal-slecht-virusje.
#illuminati
Wat ben je jongquote:Op zondag 26 juni 2016 03:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Toen zat ik nog in brugklas en we waren toen altijd steeds vroeg vrij als Nederland moest voetballen oh dem memories.
Dat toernooi was ik al niet meer in Nederland gelukkig.quote:Op zondag 26 juni 2016 03:10 schreef Flippiee het volgende:
WK 2010 altijd naar Amsterdam en museumpleinRandom mensen knuffelen en in grachten springen. Gvd debiel
Haha waaromquote:Op zondag 26 juni 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Engeland - Duitsland wk2010 kreeg ik nog een waarschuwing voor mn gedrag door de wouten
Ze moeten tegen een land dat niet weet of er zand of lucht in een bal zitquote:Op zondag 26 juni 2016 03:13 schreef badschaap het volgende:
Denken jullie dat België morgen doorgaat? Met wilmonts, een man met het tactisch inzicht van een homosexueel die uit de kast komt op een IS trouwerij
Daar moet ik je wel gelijk in geven :pquote:Op zondag 26 juni 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze moeten tegen een land dat niet weet of er zand of lucht in een bal zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |