Graag gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat was hem.
Dank je wel, Flips.
Ik ga hem denk ik van de week eens maken.quote:
Dat is wel prettig.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik van de week eens maken.
Vanmorgen gezien waar ik voor een redelijke prijs lamsvlees kan halen.
Ja, om een retourtje Texel er uit te halen moet ik wel verdomd veel vlees meenemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel prettig.Anders keertje naar Texel. Niks voor niks schapeneiland, misschien is het vlees er wel goedkoop. Maar om nou helemaal naar Texel daarvoor te gaan.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, om een retourtje Texel er uit te halen moet ik wel verdomd veel vlees meenemen.
En ik heb geen vriezer.
Ja, heb echt 0 ruimte in mijn keuken helaas.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.Geen vriezer is dan ook wel beetje onhandig.
Dat is ook beetje zonde denk ik danquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb echt 0 ruimte in mijn keuken helaas.
Zou alleen een kleine koelkast met een minivriesvakje kunnen kopen, ipv mijn kleine koelkast nu.
Is enorm populair de laatste tijd in de VS.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga binnenkort dit maken: CUL / Pho maken met pho soup paste
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook beetje zonde denk ik danHeb je net niks aan of vergis ik me daar in?
Oh echt? Ik was er fan van in Vietnamquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is enorm populair de laatste tijd in de VS.
[..]
Nee, niet echt.
Kan misschien een pizza in, maar die gaat toch direct op.
Ja, eigenlijk al 2 jaar. Hype lijkt nu weer wat af te nemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh echt? Ik was er fan van in VietnamEcht heel heel heel veel gegeten.
Dan hoef je het daar ook niet voor te doen.
Graag felicitaties voor polenquote:Op zondag 26 juni 2016 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag Opso. Gecondoleerd met het verlies van je woest aantrekkelijke Kroaat tijdens het EK.
SUBASICCCCCquote:Op zondag 26 juni 2016 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag Opso. Gecondoleerd met het verlies van je woest aantrekkelijke Kroaat tijdens het EK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |