Ik moet zeggen dat het bij mij ook wel op een laag punt staat.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik qua voetbal echt zelden meer.
Boeit mij allemaal wat minder ook.
Blind heeft het niet kaologoed gedaan. Met een beetje ruimte naar voren werd hij afgetroefd door spelers als Ahmed Musa. Dat was zo verschrikkelijk pijnlijk om te zien, een back van Ajax.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
blind had het kaologoed gedaan en dan komt er zo'n manke Deen en moet die het overnemen
ik ben weer drie dagen cleanquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die daar een sub voor nodig hebben moeten wel mentaal labiel zijn
daarom speelt hij nu bij man Unitedquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind heeft het niet kaologoed gedaan. Met een beetje ruimte naar voren werd hij afgetroefd door spelers als Ahmed Musa. Dat was zo verschrikkelijk pijnlijk om te zien, een back van Ajax.
Ik was oprecht mad bij Bayern - Atlético toen die 1-1 viel, voor het laatst denk ik dat ik toen mad was.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik qua voetbal echt zelden meer.
Boeit mij allemaal wat minder ook.
Zelfs ik was ooit een puber die opzich wel benieuwd was waar alle ophef over was.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het verbaast mij vooral dat jij ooit gefapt hebt
Dat snap ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was oprecht mad bij Bayern - Atlético toen die 1-1 viel, voor het laatst denk ik dat ik toen mad was.
al heb ik wel alles gezien dit EK op één wedstrijd naquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bij mij ook wel op een laag punt staat.
Hij maakte furore als controleur en als draver op de linkervleugel in een 5-3-2 systeem. Hier sla je nu de plank mis, beste Mortaxx.quote:
Wie kende jij nou pas sinds dit seizoen?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik maak vaak opmerkingen over ajaxspelers die ik niet ken in VBL
Om dat soort buitenlandse clubs in de CL kan ik echt niet mad worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was oprecht mad bij Bayern - Atlético toen die 1-1 viel, voor het laatst denk ik dat ik toen mad was.
Voetbal wordt dan ook steeds vervelenderquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bij mij ook wel op een laag punt staat.
ja ik herinnerde me jouw uitspraken dat jij al dacht dat hij geen goede speler was door zijn naamquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Tete die al een half seizoen had gespeeld toen.
"matige speler, kan er niets van"
alleen had JR toen mij door en vroeg hoe vaak ik tete had zien spelen
Meer zekerheidvoetbal hé.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voetbal wordt dan ook steeds vervelender
Ik ken half ajax nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie kende jij nou pas sinds dit seizoen?
Fisher toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |