Daar kan ik wel van genieten, vooral van fans die mad wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve als je club dan verliest van een kutploeg en het hele topic vol zit met trolls die denken origineel te zijn.
Krijgt prima reviews en is wel een ding dat ik tof vind.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo die je niet voor jezelf koopt?
Nice, is dat een leuk spel ja?
Omdat de enige andere optie Blind was en die komt veel te veel snelheid te kort. Backs hebben eenmaal snelheid nodig, dat is bijna een vereiste in het hedendaagse voetbal, zeker voor een club als Ajax. Dat hij zo'n gênant verloop heeft kunnen wij ook niets aan doen.quote:
1 keer mad opgewordenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Daar kan ik wel van genieten, vooral van fans die mad worden
Dat was wel oprecht een schandalig slechte wedstrijd van Kuipers.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer mad opgeworden
Na Feyenoord-PSV die 3-4 of 2-3 weet het niet eens meer![]()
Lekker nutteloos was dat ook
Oja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer mad opgeworden
de laatste keer dat ik echt mad werd om Ajax is alweer een tijd geledenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Daar kan ik wel van genieten, vooral van fans die mad worden
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja.
Toen was je nog mad op mij omdat ik niet mee ging in die diepe madheid
Nicequote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Krijgt prima reviews en is wel een ding dat ik tof vind.
Als iedereen klaar is met tentamens met een mannetje of 5-6 afspreken en voor het eerst spelen.
blind had het kaologoed gedaan en dan komt er zo'n manke Deen en moet die het overnemenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat de enige andere optie Blind was en die komt veel te veel snelheid te kort. Backs hebben eenmaal snelheid nodig, dat is bijna een vereiste in het hedendaagse voetbal, zeker voor een club als Ajax. Dat hij zo'n gênant verloop heeft kunnen wij ook niets aan doen.
Ja lekker boeiend allemaal. Het is Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja
jij reageerde fucking laconiek ook
Feyenoorders die lopen te kankerenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer mad opgeworden
Als ik tegenwoordig teleurgesteld over iets ben, klik ik meteen alle topics weg en denk ik diep in de verte na.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik echt mad werd om Ajax is alweer een tijd geleden
Bij elke blamage voel ik eigenlijk berusting.
#TEAMKUIPERS!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was wel oprecht een schandalig slechte wedstrijd van Kuipers.
Dat heb ik qua voetbal echt zelden meer.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
A
[..]
Als ik tegenwoordig teleurgesteld over iets ben, klik ik meteen alle topics weg en denk ik diep in de verte na.
Ja kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |