Ze hebben wel twee nieuwe Colombianen nuquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken half ajax niet
Ik kijk ajax echt minder dan de gemiddelde willekeurige club in de championship
Ik kijk elke week alle samenvattingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuke competitie maja, volg het nooit echt.
Wij hebben een Deen en volgens Kwidettie gaat hij Feyenoord veel laten zienquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben wel twee nieuwe Colombianen nu
Scoutinggenot dit dat
Volgens Tomasson gaan we om de TITEL spelen met die gozertquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hebben een Deen en volgens Kwidettie gaat hij Feyenoord veel laten zien
Nou, dat wordt wat hoor
En weer lekker Kuyt op 10quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat wordt wat hoor
Hij heeft wel goede stats volgens mij, dus zal hij er best maken in onze vaderlandse competitie,quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, dat wordt wat hoor
Die is slecht zegquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik maak mezelf niet belachelijk door Karsdorp te noemen als Feyenoorder, geen zorgen
De zomermaanden zijn toch altijd de mooiste maanden voor Feyenoordfans hè.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens Tomasson gaan we om de TITEL spelen met die gozert
Vilhena ole olequote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De zomermaanden zijn toch altijd de mooiste maanden voor Feyenoordfans hè.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel goede stats volgens mij, dus zal hij er best maken in onze vaderlandse competitie,
Deens speler van het jaar ook. Denk wel dat hij het sstuk beter gaat doen dan Kramerinho dat sowiesoquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel goede stats volgens mij, dus zal hij er best maken in onze vaderlandse competitie,
Het is een kutcompetitie geweest vorig jaar. Alleen maar zekerheidsdenken dat de boventoon voert. Louis van Gaalesque.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat er ook weinig leuke grapjes waren dit jaar in de eredivisie.
Ik vind het zo zonde van Gustafson hequote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En weer lekker Kuyt op 10.
Topshow.gif
Dat zou ik dan wel humor vinden.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helikoptertje op de open dag
Hoogtepuntje
Bantsquote:
Ik vond het geen slechte speler maar hij heeft me ook niet overdreven geïmponeerd. Ik pleit nog steeds voor 5-3-2 bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde van Gustafson he
Genoeg mensen die al met een baby in het stadion zittenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel humor vinden.
Het is dat mn zusje nog te jong is voor een open dag.
Was vermoeid. Die had het dit seizoen echt wel laten zien, mja. Weer seizoen bankenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het geen slechte speler maar hij heeft me ook niet overdreven geïmponeerd. Ik pleit nog steeds voor 5-3-2 bij Feyenoord.
Ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die al met een baby in het stadion zitten
Waarom ze dat doen is mij een raadsel verder
open dag van Legia dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik vlieg eerst naar Warschau.
Dan vlieg ik met mn zusje naar Rotterdam.
Dan vliegen we terug naar Warschau.
En dan vlieg ik Londen
Voor een over dag die ze niet meemaakt.
Kuyt hadden ze in de spits moeten zetten maar dat gaat nu niet door. Nu een blok aan je been die je nimmer op de bank kan zetten, anders gaat Dirkje muiten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vermoeid. Die had het dit seizoen echt wel laten zien, mja. Weer seizoen banken
Ik hoop niet dat mijn kleine broertje legia fan wordtquote:
Dat verbaast me tegenwoordig helemaal niets meerquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelachen om geruchten als AS Roma/Napoli.
zijn meer clubs in die stad tochquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat mijn kleine broertje legia fan wordt
maar 1 echte club en hele familie is voor legiaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zijn meer clubs in die stad toch
Die heeft over een aantal jaar een seizoenkaartje daar dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar 1 echte club en hele familie is voor legia
pfff
Misshicen moet ik hem een homofiele hobby geven.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft over een aantal jaar een seizoenkaartje daar dus.
zou het wel grappig vinden om jou dan te zien met een hele overdreven homobroertjequote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misshicen moet ik hem een homofiele hobby geven.
Kapper worden bijvoorbeeld.
(grappie natuurlijk)
Inso draagt Luboutins, kan primaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou het wel grappig vinden om jou dan te zien met een hele overdreven homobroertje
ALs ie maar hetero is mag ie gewoon beetje excentriek zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou het wel grappig vinden om jou dan te zien met een hele overdreven homobroertje
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heeft NIETS met homoseksualiteit te maken
Ik ben zeer degelijk jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat paxcon zo'n saaie drol is voor een homo
prima schoentjesquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
VInd deze wel mooi trouwens
Maar veel te duur voor mij waarschijnlijk
Ik draag zelden iets waar grijze schoenen onder passenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
VInd deze wel mooi trouwens
Maar veel te duur voor mij waarschijnlijk
Ja jammer.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben zeer degelijk ja
Louboutins ofzo zal je mij nooit op zien
hoezo mag hij geen homo zijn danquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ALs ie maar hetero is mag ie gewoon beetje excentriek zijn
Veel wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:57 schreef Paxcon het volgende:
Oh ik dacht dat al die schoenen van die punten hadden
Pax ziet wel heel veel als gekkigheid volgens mijquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat zie jij allemaal als gekkigheid dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |