quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jouw vader had mijn opa kunnen zijn.
Nee mijn pa zie ik soms echt geniale trolls maken op reddit.
Oh mijn pa weet 40-45x meer over computers dan ikquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat m`n pa niet eens weet wat reddit is
VBL / AFC AJAX #2677 Gelukkig was het een tussenjaarquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahahah hoezo zou Mane naar Ajax gaan
op welke subreddits zit hij dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jouw vader had mijn opa kunnen zijn.
Nee mijn pa zie ik soms echt geniale trolls maken op reddit.
Ook Niklas Sule, Ezequiel Garay, schitterend.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2677 Gelukkig was het een tussenjaar
Mijn pa weet veel van computers, maar het enige wat hij doet op zijn computer is zijn mail checken en alles backuppen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat m`n pa niet eens weet wat reddit is
Vooral subs die met IT te maken hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
op welke subreddits zit hij dan?
Shreyasgodquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook Niklas Sule, Ezequiel Garay, schitterend.
r/all is echt kut nu met die amerikaanse verkiezingenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral subs die met IT te maken hebben.
Maar soms zie ik hem echt een droge opmerking maken in een willekeurige sub van r/all
Alleen mijn broer zit op reddit (leerde het dankzij hem zelfs kennen) maar mijn ouders en zus zie ik daar echt niet op terecht komen hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral subs die met IT te maken hebben.
Maar soms zie ik hem echt een droge opmerking maken in een willekeurige sub van r/all
SOwieso die linkse circlejerk jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
r/all is echt kut nu met die amerikaanse verkiezingen
Zit jij ook op Reddit?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen mijn broer zit op reddit (leerde het dankzij hem zelfs kennen) maar mijn ouders en zus zie ik daar echt niet op terecht komen hoor.
De tijden dat jij nog niet op het forum te vinden was, o god. In 2011/12 het magische seizoen waarin iedereen van iedereen won in de top, met de eindsprint van Ajax. Wat was dat erg. Iedere wedstrijd preken alsof het hele topic dat niet zo vond dat het heel raar zou zijn als Feyenoord op een vrijdagavond punten zou verspelen in eigen huis tegen VVV. Schitterend.quote:
Ik lees alleen de GoT en Harry Potter Reddit eigenlijk.quote:
Vind reddit wel heerlijk scrollgenot.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind reddit sowieso niet zo leuk meer.
Heb de laatste 3 weken eigenlijk niet op laptop gezet tot gisteren. Dus ook WEINIG gescrolledquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind reddit wel heerlijk scrollgenot.
Ik kijk er altijd voor de streamables van goals. Dat uploaden ze absurd snel.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees alleen de GoT en Harry Potter Reddit eigenlijk.
Voor de rest vind ik het maar onoverzichtelijk.
heb jij nou eigenlijk ook a world of ice and fire?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind reddit wel heerlijk scrollgenot.
Ik post er afen toe eens wat, maar het is stuk minder dan fok jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees alleen de GoT en Harry Potter Reddit eigenlijk.
Voor de rest vind ik het maar onoverzichtelijk.
Shreyas zijn Feyenoord haat en PSV omhoog schrijven is wel kenmerkend ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tijden dat jij nog niet op het forum te vinden was, o god. In 2011/12 het magische seizoen waarin iedereen van iedereen won in de top, met de eindsprint van Ajax. Wat was dat erg. Iedere wedstrijd preken alsof het hele topic dat niet zo vond dat het heel raar zou zijn als Feyenoord op een vrijdagavond punten zou verspelen in eigen huis tegen VVV. Schitterend.
nee nog nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb jij nou eigenlijk ook a world of ice and fire?
Juist veel meer kwaliteit wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik post er afen toe eens wat, maar het is stuk minder dan fok ja
Clubtopics zijn te treurig voor woordenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL / AFC AJAX #2677 Gelukkig was het een tussenjaar
Is wel mooi boekje hoor, ook mooie illustraties.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee nog niet
wel al super veel gewoon van gelezen, denk dat ik het merendeel wel weet
I agree. Meer drie bier supporters geschreeuw.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Clubtopics zijn te treurig voor woorden
juist nietquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
op welke subreddits post jij dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar vind het inderdaad wat onoverzichtelijker, en minder persoonlijk. Voor zover je dat hebt op een groot forum natuurlijkquote:
Ben wel benieuwd hoe jij daar dingen echt leert dan? SPeciale subreddits?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
juist niet
ik kom hier voor de onzin
daar om zinnige discussies te hebben en dingen te leren
Van alles.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
op welke subreddits post jij dan?
Het is soms wel leuk om nieuwe aankopen of wedstrijden na te bespreken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is echt een ding die ik niet voor mijzelf koop.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel mooi boekje hoor, ook mooie illustraties.
vooral het Ajax topic. Daar waren ze ook helemaal fan van boilesenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er is werkelijk van alles een speciale subredditquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van alles.
Er is ook een speciale subreddit voor Kayagodin.
Dat snapte ik destijds wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vooral het Ajax topic. Daar waren ze ook helemaal fan van boilesen
r/philosophyquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jij daar dingen echt leert dan? SPeciale subreddits?
jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jij daar dingen echt leert dan? SPeciale subreddits?
Nieuwe Roberto Carlosquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vooral het Ajax topic. Daar waren ze ook helemaal fan van boilesen
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
r/philosophy
r/christianity
r/islam
r/atheism
r/books
Books ben ik ook subscribed op ja, of literature, 1 van de 2quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
r/philosophy
r/christianity
r/islam
r/atheism
r/books
Hoezo die je niet voor jezelf koopt?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is echt een ding die ik niet voor mijzelf koop.
Laatst dit gekregen:
[ afbeelding ]
Daar kan ik wel van genieten, vooral van fans die mad wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve als je club dan verliest van een kutploeg en het hele topic vol zit met trolls die denken origineel te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |