Ik kreeg laatst een compliment van mn vriendin hoe netjes ik tegenwoordig reed.quote:
Awesomeequote:
Dat klinkt erg tofquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Awesomee![]()
Echt goeie show, kippenvel hoo bij sommige nummers koekoek
Ik was nog nooit naar een groot concert geweest. Ja Avicii dan, mja is toch andersquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt erg tof
Ben stiekem wel jaloers.
Dit soort concerten zijn ook gewoon echt heel leuk. Hele beleving is totaal anders. Geef trouwens soms wel voorkeur aan een locatie als Paradiso bijv. Veel intiemer.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was nog nooit naar een groot concert geweest. Ja Avicii dan, mja is toch andersEn kleinere artiesten op kleine kutfestivals op bevrijdingsdag enzo
Dit is zo anders natuurlijkWilde paar jaar geleden naar U2 maar dat was iets te duur, dit doet er zeker niet voor onder
Oh ja geloof ik meteen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit soort concerten zijn ook gewoon echt heel leuk. Hele beleving is totaal anders. Geef trouwens soms wel voorkeur aan een locatie als Paradiso bijv. Veel intiemer.
Nee man, goed nieuw album hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:15 schreef Sked het volgende:
Coldplay had gewoon moeten stoppen na Viva la Vida
Oudere nummers zijn beter, tuurlijk. Maar bij welke band is dat niet zoquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat is echt heel erg shit.
Maar dat is vooral smaak verder.
nieuwe album van RHCP vind ik best aardig bijvoorbeeld, verval bij Muse valt ook reuze meequote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oudere nummers zijn beter, tuurlijk. Maar bij welke band is dat niet zo
Ja ik snap nooit zo goed waarom daar altijd, vaak geforceerd, op gehaten moet worden. Niks mis met pop. Het is niet voor niets populairquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
nieuwe album van RHCP vind ik best aardig bijvoorbeeld, verval bij Muse valt ook reuze mee
Maar Coldplay is gewoon heel erg pop geworden, dat bevalt me niet
Ja, hoeven minder tenen geamputeerd te worden bij HIV-patienten he.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wow. HIV is tegenwoordig makkelijker te behandelen dan suikerziekte.
mensen moeten niet zo vies dik worden dusquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hoeven minder tenen geamputeerd te worden bij HIV-patienten he.
Vooral bij een extreme mainstream band als Coldplay ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap nooit zo goed waarom daar altijd, vaak geforceerd, op gehaten moet worden. Niks mis met pop. Het is niet voor niets populair
Ik denk dat ze zelf liever ook niet zo dik zouden zijn. De meesten dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen moeten niet zo vies dik worden dus
Coldplay is altijd pop geweest jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral bij een extreme mainstream band als Coldplay ja.
Inderdaad.quote:
De haat is soms wat overdreven ja, maar het is gewoon niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap nooit zo goed waarom daar altijd, vaak geforceerd, op gehaten moet worden. Niks mis met pop. Het is niet voor niets populair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |