Ik heb nooit iets in een winkel gejatquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was tot mn 12e echt superbraaf en best lief.
Alleen 2 keer gepakt voor winkeldiefstal.
1 keer bij Turkse nachtwinkel, en die zei niets anders dan "niet meer doen he"
en een keer bij gewone winkel.
wouten erbij, moeder erbij
manmanman
Is toch een must-do hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij politie geweest behalve om aangifte te doen van verloren portemonnee
Zou leuk zijn.quote:
In die tijd moest ik ook vaak mee omdat mijn broer weer wat had uitgevreten, en toen speelde ik bij een vriendje en werd ik opgehaald door mijn moeder dat ik naar de politie moest lol.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij politie geweest behalve om aangifte te doen van verloren portemonnee
Ik heb meer gejat uit winkels tot mn 16e dan ik durf toe te geven.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets in een winkel gejat
Alleen een sieraad van mijn oma omdat ik dat zo mooi vond
Ik ben veel te laf daarvoor en te bang om gesnapt te worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb meer gejat uit winkels tot mn 16e dan ik durf toe te geven.
Het is gewoon veel te makkelijk als je geldtekort hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben veel te laf daarvoor en te bang om gesnapt te worden.
Denk eigenlijk niet zoveel goals, als je kijkt hoeveel ze gescoord hebben in de poulewedstrijden.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk wel gelijkopgaande match iig.
daar dacht ik vroeger echt helemaal niet over naquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben veel te laf daarvoor en te bang om gesnapt te worden.
Je moest gewoon een winkel hebben waar je de cameras kende en dan kon je gewoon een tas inladenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:24 schreef Sked het volgende:
[..]
daar dacht ik vroeger echt helemaal niet over na
Slaap lekkerquote:
Ik ook niet neequote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja dan is het wel anders ja, dat had ik niet echt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon veel te makkelijk als je geldtekort hebt.
Ik vond het niets.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan is het wel anders ja, dat had ik niet echt.
Zou ook niet weten wat ik had moeten jatten, had misschien puur voor de kick geweest.
Ik wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Tuig van de richelquote:
Die kreeg ik toch welquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel.
Was dan bang voor tikken van mijn pa hoor
wat nam je mee dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het niets.
Ook echt gelijk gestopt toen ik geld had.
Maar zeker op mn 14e-15e gewoon een tas vol spullen inladen twv 50je ofzo en mee weglopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |