hoezo sloeg je hem toen het ziekenhuis in dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, heel goed contact zelfs
mijn vader en ik hebben beetje haat liefde verhouding
niet geslagenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo sloeg je hem toen het ziekenhuis in dan?
Ik heb nooit echt met spullen gegooid zoals je in films altijd ziet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Woede aanvallen was altijd op mezelf of op dingen die in m`n kamer stonden op dat moment
Ik wilde gewoon iets lekkers eten, kwam mijn moeder aan met dat. Of met de macaroni met smac, en dan nog gedwongen worden het op te eten ook.quote:
Pijnlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
niet geslagen
gooide een glas vol op zn kop kapot
Mn broertje en ik hebben wel flink gevochten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja heb wel eens van die ruziegevechtjes met mn broertje gehad, maar dat was meer als een kippetje mekaar in de haartjes vliegen.
Arme jr, ik snap je boosheidquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon iets lekkers eten, kwam mijn moeder aan met dat. Of met de macaroni met smac, en dan nog gedwongen worden het op te eten ook.
Doet me denken aan zo'n vriendje vroeger die niet wilde omlopen en toen het ruitje in zijn voordeur eruit tikte. Kreeg daarna flink pak slaag van zijn pa.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sloeg alleen 1 keer mn arm door een ruit. Dat was best veel bloed
En 1 keer mn hand gebroken door een muur intikken.
Verder weinig.
Jongens onderling vechten dan ook zeer agressief valt mij op.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn broertje en ik hebben wel flink gevochten.
Klopt. Zeker als dat beetje in karakters/omgeving zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jongens onderling vechten dan ook zeer agressief valt mij op.
Terecht welquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n vriendje vroeger die niet wilde omlopen en toen het ruitje in zijn voordeur eruit tikte. Kreeg daarna flink pak slaag van zijn pa.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
En hij heeft mij ook eens in elkaar geslagen toen ik aan zijn vriendin vroeg wanneer ze eens oprotte uit het huis (was wel echt een kutwijf verder)
Ik ging vroeger zo'n ventje uitlachen die met een helm op fietste, en toen sloeg hij me daarna vol in mijn smoel met dat helmpje.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja heb wel 1 x gevochten in de bosjes met een jongen, hij duwde mij van mijn kinderfietsje af en ik trok hem mee.
Heb nog mooie littekentje ervan op mijn arm
Je was vroeger nog zuurder dan nu.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:41 schreef Sked het volgende:
nu ik terugdenk begin ik beetje bij beetje meer te snappen waarom mensen vroeger echt een hekel aan mij hadden
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ging vroeger zo'n ventje uitlachen die met een helm op fietste, en toen sloeg hij me daarna vol in mijn smoel met dat helmpje.
bedankt Stijn deze positieve woorden had ik echt even nodigquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was vroeger nog zuurder dan nu.
Wat zijn jouw jeugdzonden Stijn?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was vroeger nog zuurder dan nu.
Gvd moest grinniken, zie het al helemaal voor mij hoe jij wordt geslagen met zijn helmpjequote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging vroeger zo'n ventje uitlachen die met een helm op fietste, en toen sloeg hij me daarna vol in mijn smoel met dat helmpje.
Terecht wel hahaha, daarna werd ik nog vrienden met hem.
Vroeger was ik de hoop van de basisschool. Ik zou vast en zeker in het schaaltje met elitecijfers voor de CITO komen. Niets was minder waar: ik scoorde 539. Het was allemaal de schuld van mijn werkhouding EN DAT HEBBEN WE GEWETEN.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
bedankt Stijn deze positieve woorden had ik echt even nodig
vuile dropout
Mensen die geen 550 hebben kan ik niet serieus nemen als mod.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was ik de hoop van de basisschool. Ik zou vast en zeker in het schaaltje met elitecijfers voor de CITO komen. Niets was minder waar: ik scoorde 539. Het was allemaal de schuld van mijn werkhouding EN DAT HEBBEN WE GEWETEN.
een hekel hebben aan iemand (zeker op een forum) is nogal treurigquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:41 schreef Sked het volgende:
nu ik terugdenk begin ik beetje bij beetje meer te snappen waarom mensen vroeger echt een hekel aan mij hadden
Ik heb nooit zo'n Cito toets gemaakt lol.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was ik de hoop van de basisschool. Ik zou vast en zeker in het schaaltje met elitecijfers voor de CITO komen. Niets was minder waar: ik scoorde 539. Het was allemaal de schuld van mijn werkhouding EN DAT HEBBEN WE GEWETEN.
wat was je iqquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n Cito toets gemaakt lol.
Gewoon NIO toets en daar kwam dan gewoon je IQ uit
Ik sprak vorige week iemand op een opleidingsdag van een van de opleidingen die ik ga kiezen. Die had dus één fout op de CITO-toets. Zakte af naar VWO, vervolgens HAVO, vervolgens MBO en daar haalde hij dan wel zijn opleiding. Sjalalie, sjalala.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die geen 550 hebben kan ik niet serieus nemen als mod.
Geef mij dat modschap maar.
Je deed toch al een opleiding?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sprak vorige week iemand op een opleidingsdag van een van de opleidingen die ik ga kiezen. Die had dus één fout op de CITO-toets. Zakte af naar VWO, vervolgens HAVO, vervolgens MBO en daar haalde hij dan wel zijn opleiding. Sjalalie, sjalala.
Ik had 4 fout ofzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sprak vorige week iemand op een opleidingsdag van een van de opleidingen die ik ga kiezen. Die had dus één fout op de CITO-toets. Zakte af naar VWO, vervolgens HAVO, vervolgens MBO en daar haalde hij dan wel zijn opleiding. Sjalalie, sjalala.
Ben je gestopt met je opleiding?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |