Oh jaquote:
Sandstormquote:
ik weet zelfs m'n eerste dag nog omdat dat dierendag wasquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt bijzonder weinig herinneringen aan de basisschooltijden
Ik zou echt weinig van mn basisscholen ook nog kunnen opnoemen eigenlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:09 schreef Sked het volgende:
[..]
ik weet zelfs m'n eerste dag nog omdat dat dierendag was![]()
Daarom was het ook jouw eerste dag. Hebben je ouders je dat nooit verteld?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:09 schreef Sked het volgende:
[..]
ik weet zelfs m'n eerste dag nog omdat dat dierendag was![]()
Wat een achterlijke leraar zeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet nog dat ik taakstrafkreeg in groep 8
Ik weet nog dat leraarvies boos was omdat ik tijdens de kerstmis in de kerk over studio sport ging praten met klasgenootje
En dat een klasgenootje een baksteen naar een meisje haar hoofd gooide
toplol
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat mijn docent in groep 8 zei dat ik in de gevangenis zou belanden.
Nooit mee kunnen op schoolreisjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:13 schreef Flippiee het volgende:
Dankzij EK van 2004 dat tijdens schoolreisje was, ben ik begonnen met voetbal kijken
Wat? Hoezo niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit mee kunnen op schoolreisjes.
#jeugdtrauma
Mijn buurjongen had vroeger baksteen op mn kop gegooid. Zit nu litteken onder m'n wenkbrauwquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet nog dat ik taakstrafkreeg in groep 8
Ik weet nog dat leraarvies boos was omdat ik tijdens de kerstmis in de kerk over studio sport ging praten met klasgenootje
En dat een klasgenootje een baksteen naar een meisje haar hoofd gooide
toplol
zou schadeclaim indienenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn buurjongen had vroeger baksteen op mn kop gegooid. Zit nu litteken onder m'n wenkbrauw
Misschien is er toen een draadje los gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |