gewoon dingen die je makkelijk in je tas kan doen.quote:
zoveel wowquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het niets.
Ook echt gelijk gestopt toen ik geld had.
Maar zeker op mn 14e-15e gewoon een tas vol spullen inladen twv 50je ofzo en mee weglopen
Ook pijnlijk ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn moeder geen eens tik als ik gepakt was.
Gewoon die moeder teleurstelling blik.
Als een dolk in je hart.
Dit ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:28 schreef Sked het volgende:
altijd gewoon zo'n eastpak tas waar boeken leken in te zitten en dan volladen
zo moeilijk was t allemaal niet
Dat is wel matig.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:27 schreef Sked het volgende:
[..]
die sloeg me toch wel dus kon mij t schelen
Ik zou niet eens weten wat voor spullen ik allemaal had moeten jatten als kind.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:28 schreef Sked het volgende:
altijd gewoon zo'n eastpak tas waar boeken leken in te zitten en dan volladen
zo moeilijk was t allemaal niet
Hard rennenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
En als ze om je tas vroegen gewoon doorlopen.
Ik pakte op 14e-15e vooral praktische dingen omdat ik gewoon eten moest hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat voor spullen ik allemaal had moeten jatten als kind.
Jij had volgens mij af en toe echt van die rage aanvallen jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn ma gaf mij een x een klap omdat ik alle bloembakken omver had gegooid, uit medelijden bakte ze een half uur later pannenkoeken voor mij. Met nutella omg.
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had volgens mij af en toe echt van die rage aanvallen ja
Maar op die leeftijd woonde je toch bij je oma/tante?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik pakte op 14e-15e vooral praktische dingen omdat ik gewoon eten moest hebben.
Blikjes knakworst
Chocolade
Blikjes drinken
beetje fruit
dingen die geen geluid maakten
ja on-and-off.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar op die leeftijd woonde je toch bij je oma/tante?
kreeg je daar wel gewoon goed te eten tochquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja on-and-off.
zeker op 15e niet altijd meer
ja uiteraardquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kreeg je daar wel gewoon goed te eten toch
Echt ?quote:
Ik werd al kwaad als ik pak kip madras op het aanrecht zag staan. Heb dat zelfs een keer weggegeven met St. Maarten, oppleuren met die meuk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt ?naja vies vaak ook weer niet, was eigenlijk sporadisch maar als ik zo'n rage aanval had, dan was het ernstig.
Zou dat echt niet kunnen tegen m`n ouders of broertjequote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:33 schreef Sked het volgende:
ik heb 1x rage aanval mn vader t ziekenhuis in gewerkt
Ik alleen mezelf 2xquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:33 schreef Sked het volgende:
Jij hebt toch nog contact met je pa nu? Of niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:33 schreef Sked het volgende:
Ik ook niet, ik maakte meer materiële schadequote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou dat echt niet kunnen tegen m`n ouders of broertje
Ja, heel goed contact zelfsquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog contact met je pa nu? Of niet?
Watquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd al kwaad als ik pak kip madras op het aanrecht zag staan. Heb dat zelfs een keer weggegeven met St. Maarten, oppleuren met die meuk.
hoezo sloeg je hem toen het ziekenhuis in dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, heel goed contact zelfs
mijn vader en ik hebben beetje haat liefde verhouding
niet geslagenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo sloeg je hem toen het ziekenhuis in dan?
Ik heb nooit echt met spullen gegooid zoals je in films altijd ziet.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Woede aanvallen was altijd op mezelf of op dingen die in m`n kamer stonden op dat moment
Ik wilde gewoon iets lekkers eten, kwam mijn moeder aan met dat. Of met de macaroni met smac, en dan nog gedwongen worden het op te eten ook.quote:
Pijnlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
niet geslagen
gooide een glas vol op zn kop kapot
Mn broertje en ik hebben wel flink gevochten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja heb wel eens van die ruziegevechtjes met mn broertje gehad, maar dat was meer als een kippetje mekaar in de haartjes vliegen.
Arme jr, ik snap je boosheidquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon iets lekkers eten, kwam mijn moeder aan met dat. Of met de macaroni met smac, en dan nog gedwongen worden het op te eten ook.
Doet me denken aan zo'n vriendje vroeger die niet wilde omlopen en toen het ruitje in zijn voordeur eruit tikte. Kreeg daarna flink pak slaag van zijn pa.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sloeg alleen 1 keer mn arm door een ruit. Dat was best veel bloed
En 1 keer mn hand gebroken door een muur intikken.
Verder weinig.
Jongens onderling vechten dan ook zeer agressief valt mij op.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn broertje en ik hebben wel flink gevochten.
Klopt. Zeker als dat beetje in karakters/omgeving zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jongens onderling vechten dan ook zeer agressief valt mij op.
Terecht welquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n vriendje vroeger die niet wilde omlopen en toen het ruitje in zijn voordeur eruit tikte. Kreeg daarna flink pak slaag van zijn pa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |