abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7157496
Goh mensen die erop uit zijn om besmet te worden. Een nieuwe manier van suicide plegen. Lekker langzame dood dan
Goed gek!
pi_7159315
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:41 schreef KRT het volgende:

[..]

EDIT: DIT IS EEN POST VAN DANCINGPHOEBE
Ok ik pissed toen ik dit opschreef, maar ik heb zoveel artikelen gelezen over hoe ze er daar mee omgaan. (en nee ik ben geen expert) mannen die gewoon doorneuken terwijl ze WETEN dat ze het hebben. Mannen die vrouwen verkrachten (nog zon leuk aspect van die cultuur) terwijl ze WETEN dat ze aids hebben en terwijl ze WETEN hoe het zich verspreidt. Hulpinstanties die condooms aanbieden, vrouwen die de mannen SMEKEN ze te gebruiken, maar nee hoor dat is niet stoer, want dan denkt iedereen dat je aids hebt(wat dan ook zo is,maar dat mag niemand weten want dat is niet stoer).

En dan nog iets als ik wist dat ik AIDS had zou ik het wel uit mn hoofd laten om zonder condoom te neuken. HOE fucking hoog de nood ook zou zijn!

"O he ik heb AIDS, maar geen condoom, aaah what the heck!"

Tuurlijk ligt het probleem niet alleen aan de mensen daar. Een hoop zit em ook in het ontbreken van voorlichting of wat er dan ook nodig is om de verspreiding van die ziekte tegen te gaan, maar het is onzin te zeggen dat ze er zelf ook niet voor een deel verantwoordelijk voor zijn voor de snelheid waarmee die epidemie zich daar verspreidt.

Ik begrijp je punt, maar praten over 'die cultuur' en 'die mensen' is een beetje belachelijk als je het over Afrika hebt. De cultuur van een land als zeg Egypte (ja dat is ook Afrika) heeft niets te maken met de cultuur van bv. de Zulu's. Een van de redenen dat er zo vaak oorlog is in Afrika is dat er zoveel verschillende culturen dicht bij elkaar leven, of samen een land moeten besturen.

Maar los daarvan; laatst in NRC een artikel over verspreiding van AIDS onder vrachtwagenschaffeurs in Zuid-Afrika (het land). Bij alle truckstops langs drukke handelsroutes lopen hoertjes rond. Doordat de truckers schijt hebben aan condooms is de besmettingsgraad hoger dan 50% onder die hoeren, en valt te veronderstellen dat die onder de truckers ook ruim boven het gemiddelde zit. Hierdoor krijg je een soort verspreidingscentra, want die vrachtwagenchaffeurs gaan natuurlijk het hele land door. En ga me niet vertellen dat ze geen geld hebben voor een condoom, ze betalen die hoeren tenslotte ook.

pi_7162576
quote:
Ik begrijp je punt, maar praten over 'die cultuur' en 'die mensen' is een beetje belachelijk als je het over Afrika hebt. De cultuur van een land als zeg Egypte (ja dat is ook Afrika) heeft niets te maken met de cultuur van bv. de Zulu's.
Weet ik, ik reageerde dan ook op de post waar ze het hadden over aidsremmers naar afrika sturen. Daar bedoelde ze egypte ook niet mee lijkt mij...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')