Ik typte "hot twink" in Google Afbeeldingen en dit was het eerste plaatje zonder nude, en toen was de keuze gemaakt. Niet te veel tijd aan kwijt zijn.quote:
Maar even gereageerd, want mensen denken echt te simpel over wat vrijhandel is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:10 schreef Rezania het volgende:
KLB / Mensen die een 'Nexit' wel zien zitten
Die reacties.
Ja maar kijk, jij hebt nooit gewerkt. Jij bent gewoon een prater, geen werker. Wat weet jij er nou van? EU is sowieso slecht man, omdat appel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar even gereageerd, want mensen denken echt te simpel over wat vrijhandel is.
Ja, mja, oke, mja, neuken?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar kijk, jij hebt nooit gewerkt. Jij bent gewoon een prater, geen werker. Wat weet jij er nou van? EU is sowieso slecht man, omdat appel.
Laat ik al doen door Brussel iedere dag. Het is een complot van Rutte en de Roverheid!quote:
Ja lul er nou niet zo omheen jonguh!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat ik al doen door Brussel iedere dag. Het is een complot van Rutte en de Roverheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alternatieven voor OP.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf die filters leuk vinden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, I'm cold. Better put on socks and a beanie!Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:37 schreef praisethebooty het volgende:
Die is wel gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf die filters leuk vinden.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:34 schreef praisethebooty het volgende:
Ja och, OP boeit niet zo. Maar vooral dit soort dingen blijven posten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alternatieven voor OP.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:43 schreef Rezania het volgende:
En geen hoeslaken of kussenslopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, I'm cold. Better put on socks and a beanie!![]()
Wat ben je heerlijk positiefquote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:51 schreef Kaas- het volgende:
De toekomst van de EU kan vandaag dus wel eens geholpen zijn. De grootste hindernis op weg naar een betere EU is eruit in de vorm van de Britten, en die nieuwe toekomst zullen we waarschijnlijk zelfs bewandelen met twee nieuwe eurolanden in de vorm van Schotland en Noord-Ierland. Maar dat zal alleen lukken als de huidige regeringsleiders onder aanvoering van Merkel en Hollande de juiste stappen gaan zetten. Mijns inziens horen daarbij voornamelijk: een democratischere EU, en minder EU waar het niet nodig is.
Maar interessante tijden zijn het!
Mooi cijfer, goed gedaan!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:19 schreef Rezania het volgende:
En met een 10 voor mijn laatste tentamen, wat verdomme ook nog eens het lastigste vak uit de bachelor is volgens iedereen, heb ik nu officieel VAKANTIE!![]()
![]()
Bedankt ker0l.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat ben je heerlijk positiefMooi duidelijk stuk. Ik zat gisteren nog een tijd naar de BBC te kijken en was benieuwd naar de uitslag van the Isle of Man. Kennelijk is dat eiland (net als Jersey en Guernsey) geen lid van de EU en hebben ze zelfs minder met de EU te maken dan de Falkland Eilanden of Pitcairn
Toch raar dat The Isle of Man, Guernsey en Jersey niet mochten meestemmen, de uitslag heeft ook daar veel invloed.
[..]
Mooi cijfer, goed gedaan!
Als de functie leuker is en het 2000 euro per jaar meer oplevert ga je er toch gewoon voor? Het is niet alsof je er op achteruit gaat dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:00 schreef Renesite het volgende:
Toffe vacature gezien. zag er leuk uit. 450 bruto meer, altijd fijn!
Is uiteindelijk met torenhoge pensioenafdracht maar 170 euro netto meer. Pfffffrrrrtttt! Vooral kut omdat er een tweede auto moet komen en zo! Zo niet waard.
tweede auto en zeker niet direct een vaste aanstelling. Plus die organisatie smijt met hoge starterslonen itt de rest van mijn branche. Probleem is dan ook dat een eventuele overstap in de toekomst niet tof zal zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als de functie leuker is en het 2000 euro per jaar meer oplevert ga je er toch gewoon voor? Het is niet alsof je er op achteruit gaat dan.Of zijn andere aspecten ervan weer minder aantrekkelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |