quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
The testimony of a Belle Isle police officer was given this week allowing for the first public account of what happened inside the Pulse nightclub earlier this month. Officer Brandon Cornwell’s account of what happened could explain why the death toll was so high — they were told to stand down and not to pursue the shooter.
http://www.activistpost.c(...)d-to-stand-down.html
Wat een fantastische wereld leven we in.
103 slachtoffers.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:09 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
1000 rounds? 202 in totaal
http://www.wsoctv.com/new(...)in-orlando/340948566
Geen enkele.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:24 schreef ems. het volgende:
Hoeveel rounds zou precies acceptabel zijn voor internet-commando's?
hier gaan we niet uitkomen. Waar haal jij trouwens 1000 vandaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
103 slachtoffers.
Heel veel multiple gunshot wounds vermeld....volgens een relative was z'n zus 12 keer geschoten en heeft 't overleeft!
Veel witness testimony als : "The shooting was continuous, bang bang bang bang bang bang bang!"
"He was spraying bullets everywhere!"
Shoot-out with police.
202 rounds? Lijkt me sterk maar niks zou me verbazen - de hele zaak zo ontzettend stom is.
Een gemiddeld militair heeft +-300 kogels bij zich plus een volledige bepakking vol met van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
103 slachtoffers.
Heel veel multiple gunshot wounds vermeld....volgens een relative was z'n zus 12 keer geschoten en heeft 't overleeft!
Veel witness testimony als : "The shooting was continuous, bang bang bang bang bang bang bang!"
"He was spraying bullets everywhere!"
Shoot-out with police.
202 rounds? Lijkt me sterk maar niks zou me verbazen - de hele zaak zo ontzettend stom is.
uit zijn hoge hoedquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:51 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
hier gaan we niet uitkomen. Waar haal jij trouwens 1000 vandaan?
Nee zeer waarschijnlijk niet.1000 heb ik ergens gelezen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:51 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
hier gaan we niet uitkomen. Waar haal jij trouwens 1000 vandaan?
Wonderbaarlijk dat er niet meer doden gevallen bij de Bataclan(met 4 schutters) zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:51 schreef ATuin-hek het volgende:
1 kogel kan ook makkelijk meerdere slachtoffers maken.
Nee ik heb geen verbouwingswerkzaamheden daar in de buurt gezien. Ben ook niet overal geweest uiteraard, maar niet op die plek iig.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee zeer waarschijnlijk niet.1000 heb ik ergens gelezen.
Punt is dat de vermeldingen van 202 ronden klopt niet met wat we van de tientallen dubieuse 'getraumatiseerde' getuigen verkalringen hebben gezien.
Volgens google maps staat er geen hoge gebouwen in de buurt van de Pulse nachtclub.Ik vraag me af van welke vantage point je heb wat gezien en wat voor uitzicht op de gebeurtenis je had.
Was er veel verbouwing/redevelopment aan de gang ?
Zou me niet verbazen als ze de ouwe Pulse gebouw gaan platmaken.
Misschien was er al plannen om dat te doen.
want?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk dat er niet meer doden gevallen bij de Bataclan(met 4 schutters) zijn.
Vergeet niet trommelmagazijnen:quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een gemiddeld militair heeft +-300 kogels bij zich plus een volledige bepakking vol met van alles en nog wat.
En een burger kan geen voorraad clips meenemen?
zo groot en zwaar zijn die dingen niet, en je neemt er met gemak 10 a 15 mee.
[ afbeelding ]
( vergelijkbare clip, kon niet zo snel alleen plaatje vinden van een clip voor een Sig Sauer MCX )
iets groter en dikker dan een mobiele telefoon.
http://www.usatoday.com/s(...)on-weapons/85887260/
It's unclear how many rounds Mateen had with him, and authorities are investigating whether some of those killed were hit by friendly fire
Jup, maar denk niet dat hij deze bij zich had.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vergeet niet trommelmagazijnen:
[ afbeelding ]
Als echte Amerikaan gebruik je natuurlijk die om zoveel mogelijk vrijheid te verspreiden.
Tape!quote:Op zondag 26 juni 2016 12:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, maar denk niet dat hij deze bij zich had.
misschien wel een dubble clip, 2 omgekeerd van elkaar met klemom zo snel mogelijk van magazijn te wisselen.
[ afbeelding ]
Ik dacht precies hetzelfde. Zit nu extra nieuws te kijken. Bizar weerquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:06 schreef Dance99Vv het volgende:
Forget Orlando.......next
Zelfmoordaanslagen vliegveld Istanbul
http://www.telegraaf.nl/b(...)veld_Istanbul__.html
ISTANBUL - Op het vliegveld Ataturk in Istanbul hebben dinsdagavond twee explosies en een geweervuur plaatsgevonden. Daarbij zouden minstens 10 doden en 40 gewonden zijn gevallen.
Isslam is a religion of peace![]()
Ben benieuwd hoe snel de koerden de schuld krijgen, valt me op dat er nog vrij neutraal bericht wordt gegeven.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:23 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Zit nu extra nieuws te kijken. Bizar weer
zou ook mijn doel zijn, als ik terrorist was, kerosine voorraden opblazen enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:06 schreef Dance99Vv het volgende:
Forget Orlando.......next
Zelfmoordaanslagen vliegveld Istanbul
http://www.telegraaf.nl/b(...)veld_Istanbul__.html
ISTANBUL - Op het vliegveld Ataturk in Istanbul hebben dinsdagavond twee explosies en een geweervuur plaatsgevonden. Daarbij zouden minstens 10 doden en 40 gewonden zijn gevallen.
Isslam is a religion of peace![]()
Niet in naam van, wel door mensen met die religie.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je gaat er nu dus automatisch vanuit dat het in naam van islam is uitgevoerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |