je moet ook niet drinken en nakken tegelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zijn zeer gevoelig, moeten beetje te diep in het glaasje kijken en kunnen 2 dagen al niet functioneren
Gewoon doen en leren. Als ik naar een salsaclub ga dan leer ik ook nieuwe dansstijlen op salsa na .quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uitgaan zei ik, niet kindjes maken.
Er zijn ook nog Colombianen en Peruaanse mensen, ik kan die dansstijlen niet aan
leer je ook hossenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon doen en leren. Als ik naar een salsaclub ga dan leer ik ook nieuwe dansstijlen op salsa na .
Ongelofelijk dat he schatje he rond de 100k nog maar staatquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zing alleen karaoke met prostituees in zo-azie
Wss het feit dat je in zo Azië bent geweest icm de walgelijke gesprekken die hier soms gevoerd wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
insinueer je nu dat ik een hoerenneuker ben
Hoe lang ben je bezig?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel waarom ik ooit ben begonnen met autorijles. Ik ben veel te zenuwachtig daarvoor
je hebt toch ook gewoon gereden in aziequote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel waarom ik ooit ben begonnen met autorijles. Ik ben veel te zenuwachtig daarvoor
er wordt met mn privacy gespeeldquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wss het feit dat je in zo Azië bent geweest icm de walgelijke gesprekken die hier soms gevoerd worden
Twee/Drie maanden denk ikquote:
Ja en dat was toch echt een stuk chiller.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hebt toch ook gewoon gereden in azie
gewoon iemand even dagje je laten lerenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:53 schreef Flippiee het volgende:
Ja en dat was toch echt een stuk chiller.Ondanks bijna doodervaringen.
Maak je niet te druk, het went waarschijnlijk vanzelf.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twee/Drie maanden denk ik
[..]
Ja en dat was toch echt een stuk chiller.Ondanks bijna doodervaringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |