abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 november 2002 @ 16:35:59 #1
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_7062379
Misschien een beetje raar, maar ik zat hier laatst over te denken:

Als je een relatie hebt/krijgt, krijg je er in feite ook een nieuwe familie bij ("schoon"broertjes, zusjes, moeder, vader) Nu kan het maar net zo zijn dat je denkt:

"hé, de zus/ het zusje van m'n vriendin is eigenlijk veel leuker dan mn vriendin zelf!"

...en vervolgens word je verliefd op d'r zus(je). Het zou toch zomaar kunnen toch, ik bedoel genetisch moet ze toch enigszins op je vriendin lijken.....

(voor de dames, ho's en bi's: vul broertje in waar zusje staat )

Ik vraag mij dus af of er Fok!kers zijn die dit wel eens hebben meegemaakt.

Voor de goede orde: ik ben niet verliefd op het zusje van m'n vriendin, maar ik kan me wel voorstellen dat ik op haar verliefd zou kunnen worden als ik mn vriendin niet had gekend. M.a.w: ze is wel mijn type.

tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
pi_7062414
tsja,

als het haar tweelingzus is kan het verwarrend werken natuurlijk

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 29 november 2002 @ 16:38:48 #3
40977 Hackney
Randomiz3d/Offtopique
pi_7062433
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:35 schreef Nilis het volgende:

Als je een relatie hebt/krijgt, krijg je er in feite ook een nieuwe familie bij ("schoon"broertjes, zusjes, moeder, vader) Nu kan het maar net zo zijn dat je denkt:

"hé, de zus/ het zusje van m'n vriendin is eigenlijk veel leuker dan mn vriendin zelf!"

...en vervolgens word je verliefd op d'r zus(je). Het zou toch zomaar kunnen toch, ik bedoel genetisch moet ze toch enigszins op je vriendin lijken.....

Voor de goede orde: ik ben niet verliefd op het zusje van m'n vriendin, maar ik kan me wel voorstellen dat ik op haar verliefd zou kunnen worden als ik mn vriendin niet had gekend. M.a.w: ze is wel mijn type.

Ja als als...
Denk even na.
Er zijn zo ontzettend veel vrouwen op deze wereld
Dus
Ga niet fucken met familiebanden (letterlijk)
GM Defected Discotheque
pi_7062439
Mijn zus heeft dat gehad... Had met een jongen, mee verloofd, en is toen overgestapt op z'n broer en nu al weer 12,5 jaar mee getrouwd.

Ik kan niets anders zeggen dat het een goede keus van d'r is geweest

vrijdag 29 november 2002 @ 16:39:23 #5
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_7062443
Heb zelf nog niet meegemaakt dat ik echt op het zusje/zus van mn vriendin verliefd ben geworden.. Heb al wel es gehad dat ik toen ik het zusje/zus van een gewone vriendin zag toch eigenlijk wel dacht van
'Hey.. Des toch eigenlijk best wel leuk '

Heb trouwens ook wel es gehad dat het zusje van mn vriendin MIJ leuk vond.. Die kwam dus met dingen van 'hey, als het uit is.. mag ik em dan?' hehe

Maar kan me dus goed voorstellen dat je verliefd wordt op familie van je vriendin.. Tenzij je natuurlijk echt helemaal dol, gek en verliefd bent op je vriendin.. Dan heb je toch nergens oog voor?

pi_7062450
quote:
M.a.w: ze is wel mijn type.
Dus je hebt er weleens over nagedacht!
pi_7062457
quote:

Ik zou me hetzelfde kunnen voorstellen. Haar zusje is wel leuk enzo, op zich wel mijn type.
Gewoon niet verliefd op worden, momenten ontwijken waarop je meer voor iemand zou kunnen gaan voelen (weet niet hoe ik dat uit moet leggen). Het lijkt me behoorlijk kut als zoiets zou gebeuren inderdaad .

[Dit bericht is gewijzigd door flaxe op 29-11-2002 16:41]

pi_7062461
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:39 schreef johandeleng het volgende:
Mijn zus heeft dat gehad... Had met een jongen, mee verloofd, en is toen overgestapt op z'n broer
gezellig met de kerstdagen ook..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  vrijdag 29 november 2002 @ 16:41:42 #9
1092 Nilis
pi_7062488
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:39 schreef Smorlez het volgende:

[..]

Dus je hebt er weleens over nagedacht!

Dat hoor je mij niet ontkennen
---> FootoowBoek! <---
pi_7062496
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:39 schreef johandeleng het volgende:
Mijn zus heeft dat gehad... Had met een jongen, mee verloofd, en is toen overgestapt op z'n broer en nu al weer 12,5 jaar mee getrouwd.

Ik kan niets anders zeggen dat het een goede keus van d'r is geweest

Pff wat lullig lijkt me dat..
pi_7062530
Hmm... volgens mij krijg je daar alleen maar gedonder van. Je dumpt iemand voor een familielid, daarmee kwets je hem/haar dus enorm. Is misschien nog wel erger dan iemand dumpen voor iemand die geen familie is. Diegene zal steeds geconfronteerd worden met die actie.

Om nog maar te zwijgen van de ouders, volgens mij zullen die absoluut niet blij met je zijn...

Al met al... slecht plan.

Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_7062546
m'n vriendin heeft geen zussen, dus voor mij gaat die vlieger niet op!

/typo

vrijdag 29 november 2002 @ 16:48:16 #13
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_7062600
Mijn vriendin der zusje is geestelijk en lichamelijk zwaar gehandicapt en zit in een rolstoel.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  vrijdag 29 november 2002 @ 16:49:34 #14
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_7062623
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:48 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Mijn vriendin der zusje is geestelijk en lichamelijk zwaar gehandicapt en zit in een rolstoel.
-- ok ok -- sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Bioslock op 29-11-2002 16:53]

pi_7062652
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:49 schreef Bioslock het volgende:

[..]

- weg -

Sukkel !!! Dat zijn super zinloze uitspraken en ook nog eens superkwetsend ....... Om te
Gewoon bek houden, dank je wel !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 29-11-2002 18:36]

pi_7062655
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:41 schreef flaxe het volgende:

[..]

Pff wat lullig lijkt me dat..

Nee, waarom? Nee je moet met je 2e keus trouwen, da's lekker. Zit je die broer altijd aan te kijken van "hadden we maar...". Als die gozer slim is dan ziet hij ook wel dat het dus niet helemaal je van het was; zij vondt zijn broer kennelijk leuker. Pech. Next!
  vrijdag 29 november 2002 @ 16:51:31 #17
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_7062666
- edit - ook weg... en de rest hierop gedelete

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 29-11-2002 18:36]

pi_7062740
Bij tweelingen kan ik me iets voorstellen en bij jongere zusjes ook, je moet toch wat als ze boven de 25 is

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 29-11-2002 18:37]

pi_7062887
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 16:48 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
ik heb werkelijk waar nog NOOIT zo'n debiele reactie van iemand gezien, stomme %&#%(*& die je bent
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  vrijdag 29 november 2002 @ 17:04:05 #20
24883 Red.Flash
.-=IT's-A-Bombe=-.
pi_7062895
Voor mn gevoel is het niet echt gepast.
Ik zou het dus ook nooit doen.
Ik zou ook nooit wat beginnen met een meisje waar mn broertje wat mee gehad zou hebben.
Het zou me op de een of andere mannier toch een raar gevoel geven.
Dus ik zou er vriendelijk voor bedanken.
Maja ik ken ook wel mensen die daar minder moeilijk over doen.
Een buurjongen waar ik vroeger naast woonde die heeft wel de vrouw van zn broer geroofd, heeft wel voor eem hoop spanning in de fam gezorgd.
En een maat van me die heeft de ex vriendin van een goede vriend van mij geneukt toen het nog maar 2 dagen ofzow uit was.
Dan kan je natuurlijk zeggen ja maar het was toch al uit.
Maar ikzelf zou aan dat soort dingen toch echt nooit beginnen.
Kweenie echt goed waarom maar het geeft bij mij gewoon een NEE gevoel, als je snap wat ik bedoel...
A closed mind is a good thing to lose.
  vrijdag 29 november 2002 @ 17:06:42 #21
1092 Nilis
pi_7062931
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 17:04 schreef Red.Flash het volgende:
Voor mn gevoel is het niet echt gepast.
Ik zou het dus ook nooit doen.
(...)
Maar verliefd worden hou je toch niet tegen.....
---> FootoowBoek! <---
pi_7062950
Als het mij zou overkomen dat ik verliefder was op de broer van mijn vriend dan op mijn vriend zelf dan zou ik het waarschijnlijk uitmaken met mijn vriend als ik echt alleen nog maar naar die broer kan kijken - of ik zou me eroverheen zetten als ik toch wel heel graag met mijn vriend verder wil (want je kan natuurlijk verliefd zijn op een ander, maar toch nog van je vriend houden en met hem verder gaan), maar ik denk niet dat ik dan iets zou beginnen met zijn broer... Goed, misschien kan ik er moeilijk over oordelen, ik heb het niet meegemaakt, maar ik vind eigenlijk dat je zoiets bijna niet kunt maken, je brengt er zoveel verdriet mee te weeg, waarschijnlijk komt er ook ruzie tussen de twee broers en ik denk ook niet dat je relatie erg leuk is, zeker in het begin.

Het gebeurt wel vaker dat een verliefdheid onmogelijk is, dit is zo'n situatie. Gelukkig zit ik niet in die situatie, het lijkt me knap waardeloos.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7062990
Ik zou het denk ik toch maar eerlijk zeggen, lastig of niet. Met dubbele gevoelens komt je relatie toch niet ver...
pi_7063181
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 17:09 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik zou het denk ik toch maar eerlijk zeggen, lastig of niet. Met dubbele gevoelens komt je relatie toch niet ver...
Ja, maar dan kan je er toch nog wel voor kiezen om met je eigen vriend of vriendin door te gaan. Ik denk ook dat je het wel moet vertellen, zoiets verberg je niet.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 29 november 2002 @ 17:21:34 #25
24883 Red.Flash
.-=IT's-A-Bombe=-.
pi_7063183
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 17:06 schreef Nilis het volgende:

[..]

Maar verliefd worden hou je toch niet tegen.....

Nee maar je kan je emoties wel onder controle houden.
En je hoef dus niet verder te gaan met die gevoelens.
Dan is die verliefdheid ook weg na 3 maanden.
Dan is de stof die je hersens nodig hebben om verliefd te zijn op.
Probleem opgelost, ok je heb in dit geval niet dat gehad wat je het liefst gehad zou hebben.
Maar naar mijn mening kan dat soms beter zijn.
Tenminste ikzelf zou dat liever hebben als dat ik overhoop zou liggen met mn famillie cq beste vrienden.
Maja ik kan me ook voorstellen dat je er dan alsnog voor ga.
Maar zo ben ik zelf niet.
A closed mind is a good thing to lose.
  vrijdag 29 november 2002 @ 17:26:10 #26
1092 Nilis
pi_7063257
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 17:21 schreef Red.Flash het volgende:

[..]

(...)Probleem opgelost, ok je heb in dit geval niet dat gehad wat je het liefst gehad zou hebben.
Maar naar mijn mening kan dat soms beter zijn.
(...)

Mee eens...
---> FootoowBoek! <---
  vrijdag 29 november 2002 @ 17:28:23 #27
1092 Nilis
pi_7063297
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 17:21 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ja, maar dan kan je er toch nog wel voor kiezen om met je eigen vriend of vriendin door te gaan. Ik denk ook dat je het wel moet vertellen, zoiets verberg je niet.

Ik denk niet dat mn vriendin dan nog door wil met mij eerlijk gezegd...
---> FootoowBoek! <---
pi_7063722
gelukkig heb ik geen zus(je)
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_7064791
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 17:58 schreef Emel het volgende:
gelukkig heb ik geen zus(je)
Ja maar misschien wel een broer. Dan zou het nog lulliger voor je zijn
I tried to sniff coke once but the icecubes got stuck up my nose
pi_7070213
Verliefd op het zusje (is maar 14 maanden jonger) van mijn vriendin ben ik nooit geweest, maar, ze is wel knapper dan m'n vriendin en dus ook altijd veel populairder enzo, en dat gaf/geeft soms best lastige situaties Verder is mijn vriendin verder wel veel liever en past ze ook beter bij me enzo
pi_7081282
Vraagt m'n vriendin net "Ben je soms verliefd op m'n zus?" Ik zei nee, waarom denk je dat? Wist ze ook niet precies Maarre...zou het dan kunnen dat het toch zo is, zonder dat ik het zelf weet ofzo ? HELP
pi_7081316
quote:
Op zondag 1 december 2002 02:21 schreef DMT99 het volgende:
Vraagt m'n vriendin net "Ben je soms verliefd op m'n zus?" Ik zei nee, waarom denk je dat? Wist ze ook niet precies Maarre...zou het dan kunnen dat het toch zo is, zonder dat ik het zelf weet ofzo ? HELP
Denk het niet, je kan met een zus van je vriendin ook wel een soort van band hebben zonder datr dat inhoudt dat je meteen verliefd op haar bent.
Tenzij je haar echt wel ziet zitten
pi_7081369
"...tenzij je haar echt wel ziet zitten" Tja weet je wat het is, ze (zusje van vriendin) is gewoon knapper en spontaner dan m'n vriendin (sorry), daarentegen is ze opzich niet echt mijn type ofzo, en ik dus ook niet haar type, dus het zou denk ik toch nooit wat kunnen worden (zeker nu niet natuurlijk) maarja, de gedachte....

Laatst moest het zusje even wat in m'n oor fluisteren over een kadootje voor m'n vriendin voor Sinterklaas ofzo, en toen zei ze dus (voor de grap) "Niet stiekem zoenen he" en daarna zei zusje dus (meespelend) "so hij kan echt lekker zoenen joh"..maarja, dat helpt dus niet echt dat soort dingen

maandag 2 december 2002 @ 02:43:49 #34
1092 Nilis
pi_7096949
quote:
Op zondag 1 december 2002 02:28 schreef DMT99 het volgende:
"...tenzij je haar echt wel ziet zitten" Tja weet je wat het is, ze (zusje van vriendin) is gewoon knapper en spontaner dan m'n vriendin (sorry), daarentegen is ze opzich niet echt mijn type ofzo, en ik dus ook niet haar type, dus het zou denk ik toch nooit wat kunnen worden (zeker nu niet natuurlijk) maarja, de gedachte....

Laatst moest het zusje even wat in m'n oor fluisteren over een kadootje voor m'n vriendin voor Sinterklaas ofzo, en toen zei ze dus (voor de grap) "Niet stiekem zoenen he" en daarna zei zusje dus (meespelend) "so hij kan echt lekker zoenen joh"..maarja, dat helpt dus niet echt dat soort dingen

Volgens mij ben je er niet helemaal zeker van dat 't zusje niet je type is
---> FootoowBoek! <---
pi_7114240
Je zou gelijk _kunnen_ hebben, ik weet het gewoon echt niet hoor. D'r gaat op dit moment ook echt heel veel door m'n hoofd (zie oa het topic "How long will they mourn my brother...") en daardoor kan ik ook niet echt helder denken...

als ik al verliefd op haar zou worden/zijn (raar he, dat ik het zelf niet weet ) dan zou ik het iig wel over laten waaien (voor zover mogelijk natuurlijk) om te grote problemen te voorkomen, maar t blijft een leuke meid

woensdag 4 december 2002 @ 15:20:16 #36
1092 Nilis
pi_7142063
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 00:04 schreef DMT99 het volgende:
als ik al verliefd op haar zou worden/zijn (raar he, dat ik het zelf niet weet ) dan zou ik het iig wel over laten waaien (voor zover mogelijk natuurlijk) om te grote problemen te voorkomen, maar t blijft een leuke meid
Tja, verliefdheid blijft een vreemd fenomeen
---> FootoowBoek! <---
  woensdag 4 december 2002 @ 15:23:51 #37
29764 Dewey
..::Malcom in the middle::..
pi_7142160
ik heb eerst met het zusje gezoend van mijn huidige vriendin voordat ik met haar kreeg!! was een beetje dom maaja....ze heb het me vergeven en nu alweer bijna een jaar
pi_7196804
Voordat je wat kreeg met je huidige vriendin is toch alweer een stuk minder erg dan nadat Ach ja...vliefheid blijft moeilijk
  donderdag 30 januari 2003 @ 19:08:15 #39
1092 Nilis
pi_8189715
quote:
Op woensdag 4 december 2002 15:23 schreef Dewey het volgende:
ik heb eerst met het zusje gezoend van mijn huidige vriendin voordat ik met haar kreeg!! was een beetje dom maaja....ze heb het me vergeven en nu alweer bijna een jaar
Dat moet kunnen lijkt mij...Als je een relatie met dat zusje had gehad was het toch wat lastiger geweest, schat ik zo in.
---> FootoowBoek! <---
pi_8202055
Heb dit 1 keer mee gemaakt!!
niet dat ik echt verliefd op dr was maar je bent er op een geven moment gewoon over te fantaseren denk ik.. Hoe zou het zijn met hara in bed?? en dan schuif je die belachelijke gedachten weer weg, omdat je weet dat het niet kan maar juist daarom toch weer spannend..!!

Net zoals je vroeger hebt gehad dat je iemand niet kon krijgen word het nu juist extra spannend!!
Lijkt me helemaal klotuh als ze een mooie jonge moeder heeft!!! of is dat juist weer spannend??? Ghehehee..

pi_8203645

Werd verliefd op de zus van een van de meidjes op vakantie... (het meisje zelf was vaag, maar haar zusje )!

En daar had het meisje beetje problemen mee, maar naar 1,5 jaar heeft ze zich erbij neer gelegd.. In het begin wilde ze ons breken, maar dat is lekker niet gelukt !

vrijdag 31 januari 2003 @ 14:05:18 #42
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8203707
quote:
Bij mijn eerste 3 vriendinnen meegemaakt

Naja, die eerste was niet echt m'n vriendin, maar meer een paar keer zoenen op rij en dat zag ik met haar zus ook wel zitten

De tweede had een zus waar ik later wel et een en ander mee heb uitgespookt

De derde had een oudere zus die mij weer niet wilde

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 25 juni 2003 @ 21:03:58 #43
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_11376724
Yep, een vriend van me is het overkomen. Had al heel lang heel wanhopig een meisje achter hem aan zitten, wat hij niet zo heel tof vond. Maar nu is het meisje dolgelukkig met zijn broer, dat eigenlijk alles wat hij ook is, maar dan in het kwadraat.

Op ieder potje passen meerdere dekseltjes (of andere potjes natuurlijk )

Confidence through competence
pi_11376886
Ik ben inderdaad een keer overgestapt naar het zusje
en vervolgens 3 jaar een relatie mee gehad
pi_11379078
quote:
Nou leuker verhaal zelfs: ik ken een meisje die kwam met haar vriendje thuis en die werd dus spontaan verliefd op haar moeder
Die kerel heb haar moeder ook maanden lopen stalken omdat hij achter haar mobiele nummer was gekomen.....
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_11381121
De broertjes van Tijs zijn veel te jong

Bovendien is Tijs lekker druk en zijn zij heel rustig.. dus doe mij mijn eigen vriendje maar!

Mon 'en!
  vrijdag 27 juni 2003 @ 21:11:44 #47
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_11420011
Ach weleens een heel andere combi gezien.

Gozer met leuke vriendin, krijgt relatieproblemen omdat ie met zijn geaardheid worstelt. Mag buiten-de-deur-eten met mannen om het "af" te leren en trekt plotsklaps bij haar homobroer in.

Als je dan die gezichten ziet!!!
Leuk is het niet natuurlijk maar het kan gebeuren, liefde en verliefdheid laat zich niet dwingen en hoe kwetsend het misschien ook is voor de personen in kwestie, het is vaak wel beter dat die personen gewoon hun gevoel hebben gevolgd en niet noodgedwongen bij elkaar blijven.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')